הרעדתי את הרגל ללא הפסקה עד שאליס תפסה אותי בברך.
"דיי. את מלחיצה אותי" היא לחשה. כמה מהאנשים שעמדו בקרון מעליינו, צפופים כמו סרדינים זרקו אלינו מבטים.
בגלל הבלש הזה פספסנו את חלון הזמן שלנו ונתקעו בשעת השיא, דחוסים בקרון מפוצץ באנשים ובריחות המלווים אותם. מאפה קינמון, זיעה ובירה חמוצה.
עיקמתי את אפי מהריח שעורר בי את הבחילה. לא שהחרדה הקלה שחטפתי אחרי שהעפתי את הבלש ממפתן הדלת תרמה למצב.
"זה היה טיפשי מצידי, נכון? להעיף אותו בצורה בוטה כל כך?" הבטתי באליס.
"טיפשי זה השם השני שלך?" היא חייכה אליי מנסה לגרום לי לצחוק.
"אני לא יודעת מה עובר עליי לאחרונה." שיחררתי נשימה עמוקה. "נראה כאילו מישהו קילל אותי ורק קורים לי דברים רעים".
"אני הייתי מגיבה באותה צורה אם זה מעודד אותך" היא דחפה אותי עם הכתף שלה.
"אליס-." נשכתי את השפה שלי וקפצת. אוף היא עדיין לא החלימה וטעם הדם התפשטי בפי.
"מה קרה?" עיניה היו פעורות כאילו היא חיכתה לשמוע בשורות רעות.
"לא כלום. לא משנה"
"לא! זה כן משנה . את עמדת להגיד לי משהו. ראיתי על הפרצוף שלך שמשהו מדאיג אותך" היא התקרבה אלי כך שהיא תוכל לשמוע אותי טוב יותר.
"אני באמת דואגת. משהו לא מסתדר לי עם הבלש"
היא הרימה גבות בשאלה.
"דאנטה. מנהל המועדון שבו... את יודעת"
"כן?" היא הנהנה חיכתה שאמשיך לדבר.
"הוא סירב להראות לי את הצילומים מאותו הערב. הוא אמר שהבחור שתקף אותי כבר "טופל" " לחשתי לה קרוב לאוזן.
"טופל?" היא הרימה גבה ומסמנת עם היד שלה על הצוואר כאילו ערפו ראש.
" לא ממש לא! אני לא מדברת על- " סימנתי לה בחזרה, מחכה את התנועה שהיא עשתה.
"אני לא יודעת למה הוא התכוון כשהוא אמר שזה טופל." המשכתי. עדיף לא לערב אותה בכל זה, מספיק אני הסתבכתי מעל הראש. אני לא רוצה שמשהו רע יקרה לאליס אם הכל ידרדר.
"בכל מקרה הוא אמר שאין צילומים, הם נמחקו" יותר נכון שהוא לא מתכוון להראות אותם לאף אחד כולל אותי ובמיוחד סירב שזה יגיע לידי השוטרים.
"אז איך לבלש הזה היו תמונות ממצלמות האבטחה?" שאלתי אותה בחשש.
"לא ידעתי שהלכת לבקש ממנו את הצילומים." היא הביטה בי מופתעת ועצב ניכר בעיניה.
לא ידעתי אם זה בגלל שלא סיפרתי לה שביקשתי או בגלל העובדה שסירבו להראות לי מה קרה.
"זה לא מה שמשנה פה. השוטר הזה השיג את הצילומים. איך? למה שדאנטה ישנה את דעתו ויספק להם את הצילומים זה לא הגיוני."
YOU ARE READING
השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALL
Romanceהסיפור הזה לא הולך להיות קל ובטח שלא יפה. לא מיועד לקריאה מתחת לגיל 18. הסיפור מכיל טריגרים רבים. לא לבעלי קיבה חלשה. רומן מאפיה על הנפילה לתוך החשיכה והמאבק להשתחרר מהאופל שחודר ללב. כל האירועים שמסופרים הינם ממוצאים ואין קשר למציאות-כל דימיון מ...