מיהרתי אחרי העורך דין, בשביל איש נמוך הוא הלך מהר מאוד.
השארנו את הבלש מזיע ורותח מזעם, מבטיח לי שזה לא נגמר והוא עוד ייצור איתי קשר.
לדאבונו העורך דין קטע אותו שוב ואסר עליו ליצור איתי קשר מבלי לספק צו בית משפטי או לדבר איתי בנוכחותו.
גרגורי לאמן נפל עלי כמלאך משמיים בדיוק כשהבלש עמד להציע לי עסקה, ללא ספק אחת כזאת שלא הייתי מצליחה להתחמק ממנה בצורה שלא תפליל אותי.
"מר לאמן לא אמרת לי מי שלח אותך?" השגתי אותו במהירות בדרכו החוצה מתחנת המשטרה.
"קיבלתי שיחה מבחורה בטלפון שהעבירה לי שכר טרחה וביקשה אגיע במהירות להוציא אותך מחקירה לא חוקית. היא לא מסרה לי את שמה." הוא הזיז את משקפיו על אפו.
"גברת מייקלסון, פעם הבאה בבקשה תיצרי איתי קשר במיידי במידה והבלש הזה מתחיל לרחרח שוב, כוונותיו אינן טהורות ולא הייתי רוצה לראות אותך נכלאת לסיטואציה שתסבך אותך עם האינטרסים של השוטרים שיבואו ללא ספק על חשבון טובתך האישית." הוא אמר , מעביר את עיניו עליי.
"את צריכה טרמפ?" הוא שאל.
"א..נראה לי אני בסדר, הרכבת התחתית לא רחוקה מפה"
"את לא נראת לי כל כך במצב של רכבת תחתית." הוא התקדם לעברי וריחרח את האוויר.
"לא חכם במיוחד לבוא שתויה לחקירה" הוא נענה את ראשו.
"הדור של היום..." הוא מלמל לעצמו והתחיל לרדת במדרגות שמובילות ללובי הראשי וליציאה.
"רגע חכה" שוב רדפתי אחריו במדרגות, משתדלת ללכת לידו.
"כן? גברת מייקלסון? הוא שאל, לא עוצר בדרכו.
"תקרא לי אווה, אין צורך ברשמיות כזאת." מלמלתי
"יש דרך לגרום לו לרדת ממני? לבלש הכוונה. הוא שואל אותי שאלות שאין לי עליהן תשובה. הוא מנסה לגרור אותי לתוך משהו שאינני מעוניינת להיחשף" אמרתי לו בשקט.
"אם כך הגעת לאדם הנכון, אגיש בקשה לבית המשפט נראה מה אפשר לעשות ובמה מדובר כאן."
יצאנו החוצה, צי המכוניות המשטרתיות עמד בשורות של סדר ברחבה הגדולה.
גרגורי הציץ בנייד שלו לשנייה וחזר להביט בי. "בואי גברת מייקלסון, אקח אותך לביתך, במצבך עדיף לא לנסוע ברכבת, זה חלק משכר הטרחה." הוא הצביע לכיוון של רכב שטח שחור שעמד בחניה והבהב עם פנסיו.
הוא עורך דין מצליח מאוד אם יש לו נהג פרטי שמסיע אותו.
הבטתי בכרטיס ביקור שחור עם כיתוב זהב שנתן לי גרגורי "לאמן ושות' משרד עורכי דין" כמובן שהשרד היה ממוקם במרכז העסקים הכי יקר בניו יורק. אין מצב שאליס היא זאת שיצרה איתו קשר. אין לה סכומים כאלו.
YOU ARE READING
השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALL
Romanceהסיפור הזה לא הולך להיות קל ובטח שלא יפה. לא מיועד לקריאה מתחת לגיל 18. הסיפור מכיל טריגרים רבים. לא לבעלי קיבה חלשה. רומן מאפיה על הנפילה לתוך החשיכה והמאבק להשתחרר מהאופל שחודר ללב. כל האירועים שמסופרים הינם ממוצאים ואין קשר למציאות-כל דימיון מ...