"אין מצב שבעולם!" שילבתי את ידי על חזי. "אני מסרבת ללבוש את הממחטה הזאת" הצבעתי על השמלה הלבנה שאליס הוציאה לי מהארון שלה.
רובי וקלרי ישבו על הספה, דפדפו באפליקציית היכרות כמו שהן אוהבות לפני יציאות ולגמו שמפניה, אבל מבטן השופט עליי לא התפספס.
"אתן יודעות שאני לא סובלת קור, אני בנויה אחרת לא כמוכן. אני לא מסוגלת להסתובב עם שמלה חשופה באמצע פברואר ולקפוא למוות."
"את לא תקפיאי אם תלבשי מעיל מעל, וזה רק שתי שניות לצאת מהמונית למועדון, ואני יכולה להבטיח לך שיהיה שם לוהט" רובי הדגישה כל הברה במילה לוהט בעודה קמה מהספה וניגשה לסדר לי את הגלים הרכים בשיער.
"הנה תראי איזה חתיך קפץ לי באפליקציה, הבטחה לערב מהנה במיוחד" רובי הראתה לי תמונה של בחור בלונדיני יושב ללא חולצה על אופנוע שחור. ראיתי את השם שלו- אלכסיי וישר עיקמתי את אפי.
"לא תודה.את יודעת מה דעתי על לצאת עם גברים רוסיים" מסרתי לה את הטלפון בחזרה. הייתה לי סלידה עמוקה בלשון המעטה כלפי גברים רוסים, הם רק מביאים צרות כמו שסבתי הייתה אומרת.
"קצת צבוע מצידך לא?" רובי הרימה גבה.
העדפתי לא לדבר על הנושא הזה, או להזכיר את השורשים שלי.
אבל רובי צדקה, צבוע מבחינתי בהחלט, לא יכולתי להכחיש זאת. במיוחד כי גם אני ברחתי מרוסיה לחפש חיים טובים יותר באמריקה, אבל הסלידה שלי הייתה עמוקה כל כך, כנראה בגלל מה שקרה לאימא שלי. מעולם לא הלכתי לבחון מדוע יש בי כעס רב או לעבוד על האבל המודחק שלי, פסיכולוגים היו מילה גסה אצלינו בבית.
"חוץ מזה את לא נולדת ברוסיה?" קלרי התערבה. "את אמורה להיות עמידה לקור" היא צייצה, שיערה הבלונדיני הארוך גלש כמו מפל מעל כתפיה החשופות.
" אני פה מגיל 5, וחוץ מזה זה לא עובד ככה... "
"זה" רובי הצביעה על שמלת הצמר השחורה שלי שהגיעה עד לברכיי עם צווארון ארוך "פשוט לא יעבוד". אנחנו יוצאות למסיבת וולנטיין ולא לסמינר לנזירות" היא עיקמה את פיה.
"בנות, אנחנו לא רבות היום, זה היום הולדת שלי ומה שאני רוצה מתגשם נכון?" אליס חייכה מבושמת קלות מהבקבוק השמפניה השלישי שגמרנו, טוב יותר נכון הבנות גמרו. אני לא יכולתי לסיים את הכוס השנייה שלי וכבר ראשי התחיל להסתחרר.
אליס התקרבה אליי עם עיני עגל וחיוך כובש, "בבקשה" היא מנפנפת בריסיה המודבקות. "זאת תהיה המתנה אחרונה, אני אחבק ואחמם אותך כל הערב עד שנמצא לך ולי בחור חתיך שיחמם אותו במיטה" היא קורצת לי.
"בתקווה שזה לא יהיה אותו הבחור" אני ממלמת לה והיא פורצת בנחירת צחוק.
"קדימה תזיזי את התחת היפה שלך לתוך השמלה." היא דוחפת את הקולב ליד ומפליקה לי בתחת "להתלבש".
YOU ARE READING
השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALL
Storie d'amoreהסיפור הזה לא הולך להיות קל ובטח שלא יפה. לא מיועד לקריאה מתחת לגיל 18. הסיפור מכיל טריגרים רבים. לא לבעלי קיבה חלשה. רומן מאפיה על הנפילה לתוך החשיכה והמאבק להשתחרר מהאופל שחודר ללב. כל האירועים שמסופרים הינם ממוצאים ואין קשר למציאות-כל דימיון מ...