פרק 22- דאנטה

238 21 21
                                    

לא יכולתי להחביא את החיוך המתענג שלי מפני רוזה שנכנסה לחדר. היא בחנה אותי מצקצקת בלשונה בדיוק כשלקחתי את הטלפון של אווה מהשולחן וסידרתי את החבילה הקטנה שהכילה את ההלבשה התחתונה שקניתי לה.

"אדון בוטוצ'אלי אתה לא יכול להתפרץ ככה לחדר של האורחת שלך. זה לא ג'נטלמני במיוחד" היא אמרה בחיוך.

היא המשיכה לנזוף בי בלבביות "ואני לא חינכתי אותך בצורה כזאת".

"תאמיני לי רוזיטה אם היית שומעת את הפה שיש למלאכית הזאת היית שוטפת לה אותו בסבון בעצמך"

"אני שמחה לראות אותך ככה" היא אמרה בעיניים נוצצות.
היא  ניגשה לסלסה שעמדה לצד דלת המקלחת והוציאה משם את הבגדים.

"אבל אני לא מבינה למה הפעם היחידה שאתה מביא אישה הבייתה היא צריכה להיות מכוסה ב-" היא עיוותה את הפרצוף שלה מתקשה להביע את המילה דם.

"תאמיני לי רוזיטה זה היה יכול להיגמר גרוע יותר"

מבטה הקדיר בבת אחת.

"אל תדאגי לגבי זה. זה לא ככה איתה. היא אזרחית תמימה שפשוט נקלתה לסיטואציה לא פשוטה."

"סיטואציה שקוראים לה דאנטה במקרה?" היא שאלה בחצי חיוך.

"משהו כזה רוזיטה" אמרתי והתקדמתי לכיוון הדלת.

"אם את יכולה בבקשה ללוות את האורחת שלנו כשתסיים להתארגן לחדר האוכל אני הודה לך מאוד."

"בוודאי. אבקש מלוסיה שתלווה אותה"

לוסיה הציצה מחוץ לחדר בפרצוף אבל.

היא פחדה כל כך למסור לי את ההודעות של אווה ולא ציפתה שאתפרץ בצחוק.

"אין בעיה רק שמישהו ידאג שהיא לא תשוטט לבד ותמצא את דרכה ." חלפתי על פני לוסיה.

"כן אדון" לוסיה נדה בראשה ונכנסה לחדר במהירות.

גיחחכתי לעצמי כמו אדיוט כל הדרך למשרד בקומה הראשונה איפה שאליסיו בוודאי ישב ושתה את כל הויסקי הטוב.

לא הפסקתי לדמיין בראשי את אווה. את השדיים התפוחים שלה והפטמות הורודות שהזדקרו מהאוויר הקריר שחדר לחדר.

איך שהמים נזלו משערה וטפטפו כל הדרך מטה על עורה הלבן, מלטפים כל עיקול בגופה מהצוואר העדין לשדיים שהיו גדולים יותר ממה שדמיינתי, מושלמים בכל היבט.

רציתי לחפון אותם ולמחוץ אותם בידי, למצוץ את הפטמות העדינות שלה ולנשוך אותן עד שהיא לא תוכל לזעוק עוד את שמי מעונג ולהתחנן שאני אזיין אותה. והרגליים...איזה רגליים חטובות ושריריות.
הזיין שלי התקשה מכל הדם שזרם לכל אורכו, פועם מהרצון לחדור בין רגליה היכן שהפס המסודר של מפשעתה מסמן את המסלול למטרה.

השקרים שמספרים באפלה-IN DARKNESS WE FALLWhere stories live. Discover now