Bölüm 7

104 7 1
                                    



Sabah yağmurdan sobra toprakdan gelen o güzelim kokuyla araladım gözlerimi aralarım.Belimde bir çift el hissetmemle dün gece burda,Harry'nin kollarında uyuduğumu hatırladım.O soğuk duvara yaslamışdı sırtını,bense onun sıcacık kollarında kaybolmuştum.Çok geçmeden o da araladı gözlerini.
"Mhm...Günaydın.Kusura bakma uyuya kalmışım." dedi uykulu bir sesle Potter.
"Sorun değil,bende uyuya kalmışım." dedim hala başım onun gövdesine yaslanmışken.Aklıma derslerin gelmesiyle başımı kaldırdım.Gözlerim gözlerini bulduğunda "Derse geç kalıcaz." dedim.

Astronomi kulesini terkettik.O kendi yurduna bende kendi yurduma doğru gittik.Çabucak formamı giyib,merdivenlere doğru koştum.Son anda kendimi derse yetiştirmeyi başardım.
"Bu gün gryffindorlarla dersimiz ortak" dedi Pans.Aklıma direkt astronomi kulesinde olanlar geldi.
"Sabrina bu tuhaf kokuda ne?"
"Ne kokusu Pans?"
"Tuhaf kokuyorsun,pekmezli turta gibi,çiçeğimsi bir şey-"
Pansy'nin sözünü kesen profesör Tom Riddle'ın gelişi oldu.Bütün bir sınıf sessizliğe gömüldü.Derse girer girmez gözleri Sabrina'nın gözlerini buldu Tom'un.Ve dersi anlatmaya koyuldu.Nerdeyse bütün ders boyu gözleri küçük kızın üzerindeydi.Tom'un her bakışında kalbi daha da hızlı atıyordu kızın.Ve nihayet ders bitti.Ders biter bitmez koşarak terk etti sınıfı Sabrina,geçen seferki gibi onu sınıfda tutmaması adına.
"Dökül."
"Ne?"
"Dökül dedim."
"Anlamıyorum Pans."
Pansy kolumdan tutub beni bir köşeye çekdi ve fısıldayarak "Riddle'la aranızda ne var?" dedi
"Ne,ne saçmala-"
"SABRİNA!"
"Tamam tamam anlatıcam."
Onu yurt odama götürdüm,ortalık yerde bağirıp beni rezil etmemesi için.
"Eveeet,bekliyorum."
"Dün ben kütüphanedeyken,Tom da ordaymış.İşte yarışma için gelmediğimi görüb kızdı..."
"Eeee"
"Eee'si bende anlık öfkeyle öptüm-"
"NEEE!"
"Bağırma Pans!"
"Neee,neeee!"
"PANSY!"
"Merlin adına!Bir profesörle öpüştün!"
"İstemeyerek oldu!"
"Ayy dur sakin olmam gerek.Peki o ne yaptı?"
"Beni itti ve gitdi."
"Ruh emici!Anı bozmasa şaşardım zaten!"
"Ne anı,an falan yok.Bu olayı da unut!"
"Yarın öbür gün Riddle'la çıktığında hatırlatırım bunu ama."
"Tanrım Pansy!"

—————————
Harry's pov:
Ksks dersi biter bitmez sınıftan çıktım ve bahçeye doğru ilerledim.
"HARRY POTTER!" diye bağırdı Ron.
"Ron Weasley!Bağırmayı keser misin,kitab okuyorum!"
"Gördüklerimi görseydin sende bağırırdın Hermione!"
"Ne anlatıyorsun Ron?" diye bıkkınlıkla sordu Harry.
"Dün gece diyorum,astronomi kulesi diyorum,Grindelwald DİYORUM!"
"Grindelwald mı?" diye şaşkınlıkla sordu Granger.
"Sen beni takip mi ediyorsun?"
"Ne münasebet!Dün görünmezlik peleriniyle biraz dolaşayım dedim ve bam!Potter ile Grindelwald'ı sarmaş dolaş gördüm!"
Hermione:"Harry?"
"Yok öyle bir şey,dün gece astronomi kulesinde karşılaştık ve biraz dertleştik.Sonra da uyuya kalmışız."
"Sarılarak,bu detayı unutmayalım lütfen."
"Tanrım Ron!"
Hermione:"Yine de dikkatli olmalısın Harry,kimin kızı olduğunu unutma."
"Ne zamandan beri insanları ailesine göre yargılıyoruz Hermione?"
"Yargıladığım yok sadece dikkatli ol diyorum."
Ron:"Ayrıca Hermione haklı.Lupin'nin böcürtü dersinde olanları duymadınız mı?"
İkimizde sorar gözlerle Ron'a baktık.
"Tanrım ben olmasam ne yapıcaksınız?İyi dinleyin,şimdi Lupin slytherinlilere böcürtüler hakkındakı dersi geçmiş ve herkes sırayla böcürtüsüne bakmış.Sıra Sabrinaya geldiğinde tuhaf tuhaf şeyler çıkmış.Ne biliyim bi adam bir sürü insanın kafasını kesiyor da,sabrina kaçıyorda"
"Ron-"
"Sonra bunlar sabrinaya saldırmaya çalışmış da.Kısaca korku filmi gibi ama gerçek versiyonu.Sabrina da rüya olduğunu söylemiş"
"Ron-"
"Ama bana kalırsa rüya falan değil,kesin bi şeyler çeviriyo.Gellert Grindelwald'ın kızı değil mi?Onun gibi şeytani bi şey olmalı!İnan bana belkide bilerek büyü yapamıyormuş gibi gösteriyor kendini."
"Ron-"
"Ne Ron,Ron,Ron?Ne?Neden göz kaş yapıb duruyorsunuz?"
Ron'nun kafasını çevirmesiyle bir çift ölümcül yeşil gözleri bulması bir oldu.
"Profesör-"
"Ronald Bilius Weasley.Konuşma becerilerinizi derslerde de gösterirseniz çok seviniriz.Şimdi ne yüyasıymış bu?"
"Dediğim gibi efendim,böyle karmaşık tuhaf bir şey görmüş böcürtüsünde.Soranlarada rüya olduğunu söylemiş.Hatta dersden sonra profesör Lupinle kalıb konuşmuşlar."

Professor Tom Riddle  ve Sabrina GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin