Many years ago:
Fırtına şiddetini artırmışdı.Yağmur şehire adeta hücum çekiyordu.Soğukla esen rüzgar insanın kanını dondurabilecek türden."Bunu yapmamalısın.Ona güvenemezsin."
"Gellert ona güveniyor." dedi irisleri simsiyah olan kadın sıcak nefesini soğuk havaya vererek."Gellert Grindelwald yanılıyor." dedi onu ikaz eden bir ses tonuyla yanındaki kadın.Yağmur daha da güçlenmişdi artık.Bir anlık birinin onları takip ediyor düşüncesiyle duraksadı iki kadın.Etrafa göz gezdirdikden sonra takip edilmediklerini anladılar ve yürümeye devam ettiler.Sokaktaki kavşağı döndükden sonra bir evin kapısı tıklattılar.Kapıyı bir ev cini açdı ve kadınları küçük bir salona yönlendirdi.Ev zaten küçük bir ev olduğundan salon'nun büyük olmamasını yadırgamadılar."Kaybol Deimos." dedi koltukta oturan genç adam ev cinine bakarak."Burda olmamalıydım.Gellert bu konuda endişemin yersiz olduğunu söylemişdi." dedi irisleri simsiyah olan kadın."Gellert Grindelwald öyle dediyse endişelenmemeniz gerekir." dedi genç adam tok bir sesle."Bırak onu Vinda.Bizim olmayan şeylere dokunmamalıyız." dedi adam masanının üzerindeki bibloyu inceleyen kadına,Vinda Rosier'e bakarak.Bibloyu yerini koydukdan sonra ona keskin bir bakış attı Vinda Rosier.
"Bak burdaki sürem kısıtlı.Elimden geldiğince çocuğumun hayatını güvenceye almaya çalışıyorum.Onu sadece gökyüzündekilerden koruyabilirim.Bunu benim kadar,sende iyi biliyorsun." bunları derken siyah irisleri adamı inceliyordu kadının."Evet,aslında bende bu durumun farkındayım."
"Sen mi?Gellert Grindelwald sana söyledi mi?" diye sordu Vindi Rosier adamı sorgular tonda."Arkadaşın benden şüpheleniyor.Gayet mantıklı çünki geçen yıllarda ben rolümü iyi oynadım.Tüm zamanların en büyük büyücülerinden birini aldattım." dedikden sonra adam Vinda ona 'gerçekten mi?' diye bir bakış attı."Karanlık Lord büyük bir büyücü.Ancak bir aptal bunun tersini iddea eder." aptal kelimesini vurgalayarak söylemişdi adam."Senden şüphem yok." derken siyah irisleri hala adamın üzerindeydi.Bir anlık gözleri Vindaya gitti ama sonra tekrardan adamı buldu."O daha çocuk.Karanlık Lord,Gellert'in yaptığı şeyi öğrenince onun peşine düşecek ve ben onun yanında olamıyacağım için onu koruyamıyıcam."
"Ama Gellert Grindelwald olucak." dedi Rosier."Karanlık Lord'un fikirlerini değiştiremem.Ama belki Lucy'ye bir yardımım dokunabilir."
Siyah gözlü kadın ayağa kalktı ve adama doğru bir adım attı.Bir şey diyecekken Vinda ondan daha hızlı davrandı."Yemin etmelisin.Bozulmaz yemini et." sesi fısıltı gibi çıkmışdı Rosier'in.Adam buna itafen biraz duraksadı.Vinda salonda usulca yürüyerken bir yandan da konuşuyordu."Hepsi sadece boş laf.Elinden geleni yapıcaktır.Fakat en önemli anda yine gidip deliğine saklanıcaktır." bunları,adamın etrafında dönerek söylüyordu.Söylemekden ziyade adeta tıslıyordu."Asanı çıkar.Hem de Hemen." Vinda adamın bunu demesine şaşırmışdı.Siyah gözlü kadınla saniyelik bir göz teması kurdular o anda.Vinda Rosier usulca asasını çıkarıb,adamla kadının kenetlenmiş kollarının üstünde tuttu."Sen,Sabrina Lucy Grindelwald'a göz kulak olucak mısın?" diye sirdu Vinda."Olucam."
"Ve onu tehlikelerden korumak için her şeyi yapıcak mısın?"
"Yapıcam."
Son yeminle birlikte büyünün parlak ağları kaybolmaya başladı.𝒀𝒆𝒎𝒊𝒏 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒅𝒊.𝑩𝒐𝒛𝒖𝒍𝒎𝒂𝒛 𝒚𝒆𝒎𝒊𝒏 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒅𝒊...Günümüz:
Dumbledore'un isteği üzerine derslere girmediği için vaktini kütüphane de geçirmek kararı almışdı Sabrina.Balodan bu yana kafasındaki sorular daha da çoğalmıştı.Ama sanki yer yüzünden silinmiş gibiydi bunların cevapları.Öte yandan hem gördüğü kehanetin hem de gördüğü rüyanın etkilerini üzerinde taşıyordu.Rüyası sıradan bir rüya değildi.Bir şeyi haber verdiğini anlayacak kadar zekiydi.Bir kehanet olduğunu,rüyasında iliklerine kadar hissetmişdi.Ama ilk önce kendi geleceğinde gördüğü kehanetin peşindeydi.Çünki orda gördükleri Sabrinayı daha çok korkutmuştu.Korkuyu ve çaresizliği her zerresinde hissetmişdi.Öyle bir korkuydu ki bu,kızın yasaklı bölüme gitmesini sağlamışdı.Içinde sisle ilgili bir şey bulanabilecek kitabları ve tarih kitablarını incelemişdi.Fakat hepsinde ya kesik kesik şeyler yazılıyordu ya da hiç bir şey.Tarih,sanki insanlar tarafından silinmişdi."𝘛𝘢𝘳𝘪𝘩,𝘴𝘪𝘭𝘪𝘯𝘦𝘮𝘦𝘻.𝘚𝘢𝘥𝘦𝘤𝘦 𝘴𝘢𝘬𝘭𝘢𝘯𝘢𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳." dedi kabus,zihnimin derinlerinden."Ama neden?" diye sordum.Geçmişde bu kadar saklanılacak ne yaşanmış olabilirdi ki?"Çü𝘯𝘬𝘪 𝘬𝘪𝘮𝘴𝘦 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪 𝘬𝘪𝘳𝘭𝘪 𝘵𝘢𝘳𝘪𝘩𝘪𝘯𝘥𝘦𝘯 𝘣𝘢𝘩𝘴𝘦𝘵𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘮𝘦𝘻." diye tısladı kabus.Çü𝒏𝒌𝒊 𝒌𝒊𝒎𝒔𝒆 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊 𝒌𝒊𝒓𝒍𝒊 𝒕𝒂𝒓𝒊𝒉𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒂𝒉𝒔𝒆𝒕𝒎𝒆𝒌 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒎𝒆𝒛...Bunu daha önce de söylemişdi."Ama kimse o kirli tarihi görenlerin,bunu konuşmasını da engelleyemez."
"𝘍𝘢𝘬𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘧𝘳𝘦𝘵 𝘦𝘥𝘦𝘳...𝘉𝘪𝘳 𝘵𝘰𝘱𝘭𝘶𝘮 𝘨𝘦𝘳ç𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘯𝘦 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘶𝘻𝘢𝘬𝘭𝘢şı𝘳𝘴𝘢,𝘨𝘦𝘳ç𝘦ğ𝘪 𝘴ö𝘺𝘭𝘦𝘺𝘦𝘯𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘰 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘯𝘦𝘧𝘳𝘦𝘵 𝘦𝘥𝘦𝘳." Geçmişde neler yaşandığını bilmiyordum fakat şiddetli olmasaydı,izlerini,şimdi'nin özünde de bırakamayacağını biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Professor Tom Riddle ve Sabrina Grindelwald
FantasyInan bana Sabrina bu sonu olmayan bir kuyu gibi.Cehennem ateşinde yanmak gibi.Ne kadar çok şey bilirsen ateşe o kadar çok yaklaşırsın.Derin sularda boğulursun.Boğuldukca ruhun ızdırap çeker.Yandıkca zarar görürsün.Ve inan bana küçük cadı,senin zarar...