אריאל
פקחתי את עיניי והראשון שראיתי זה מרקוס ללא חולצה ומכנס, הבטתי על עצמי חשופה לחלוטין בביתו קמתי באיטיות והוא משך אותי בחזרה לתוך חיקו "תמשיכי לישון עליי קטנטונת" אמר ועיניו עצומות "אני צריכה ללכת לבית שלי, אבא שלי ישאל שאלות" לחשתי לו ונישקתי את שפתיו "תגידי שיש אצל נויה" הבטתי בו המומה והוא פקח את עיניו "האם מרקוס אורטגה מציע לי לשקר?" שאלתי וצחקתי "אני אבוא לבקר מחר בלילה" אמרתי תוך כדי שאני שמה בגדים "אלוהים הזין שלך כלכך גדול שקשה לי ללכת" הכאב בין רגליי היה שווה את מה שהיה אתמול, הייתי עושה זאת שוב ושוב. מרקוס קם במהירות והרים אותי על כתפיו "מה אתה עושה?" שאלתי וטפחתי על גבו "עוזר לך ללכת" השיב וצחקתי כמו ילדה "תחת נחמד" צבטתי לו את התחת הסקסי הזה והוא הפליק לי בחזרה "היי!" צעקתי וצבטתי אותו כמה פעמים. מרקוס הושיב אותי על השיש ובאתי לרדת אך הוא עצר אותי "את לא הולכת לשום מקום" פקד עליי והוציא משחה מהארון תרופות שלו "פתחי רגליים" ציווה עליי והסמקתי עד ששרפו לי הפנים, פתחתי את רגליי והוא הוריד לי את התחתונים "מה זה?" שאלתי ובלעתי את רוקי "זה מעביר משחה שמעבירה כאבים" שם משחה על שתי אצבעותיו ומרח על הכוס שלי. תחושת הנאה התחוללה בגופי והרמתי את ראשי לאחור בהנאה, מרקוס החדיר את אצבעותיו לתוכי על שרגליי רעדו "פאק.." נאנחתי והוא נשק את יריכיי "אם אתה תמשיך ככה אני לא אלך בחיים" אמרתי והבטתי בו "את רוצה שאני אעצור?" שאל והוציא את אצבעותיו ממני "היי! לא אמרתי שאני רוצה ללכת" השבתי והחדרתי את אצבעותיו לתוכי עד שגמרתי.
הגעתי לביתי וסרקתי את הבית הריק והשקט "אבא?" צעקתי לו ועליתי למעלה בעדינות ובשקט "פאפי?" קראתי לו בשם חיבה שלי אליו, נכנסתי לחדרי ומצאתי אותו יושב על מיטתי עצבני ומלא שאלות "איפה היית?" שאל וקם אליי בדאגה וכעס "אצל נויה" שיקרתי. אני בטוחה שנויה תזרום עם השקר שלי, אותו ראש. אותו מוח. "הלחצת אותי עד המוות!" גער בי ומשך אותי לחיקו "אני בסדר, ואתה כרגע מוחץ אותי" לא יכולתי לזוז מרוב החיבוק הקרוב הזה "אני יוצא לעבודה" הודיע ושחרר אותי כך שיכולתי לנשום. "אוקיי תהנה" אמרתי ואבי יצא מחדרי. לאחר שנייה שמעתי את שלת הכניסה נטרקת. שלחתי הודעה לנויה שתבוא לביתי כך שלא ישעמם לי. כמו תמיד.נויה ואני ישבנו על המיטה שלי זוללות שוקולדים והבטתי בו מלקקת את הלבן של האוראו "הכי טעים זה העוגייה" היא הביטה בי במבט נגעל "ממש לא" השיבה. לאחר כמה דקות נזכרתי שלא סיפרתי לה על הסקס הלוהט שעשיתי. "שכבתי עם מרקוס" פלטתי במהירות ונשכבתי על הגב "עשית מה?" שאלה המומה מהסיטואציה "מה ששמעת", "ואיך היה?" שאלה וחייכתי לה חיוך מרוגש "הוא טוב כלכך במיטה, ויש לו זין עצום" נויה ואני צחקנו "אז מה אתם?" שאלה ועלה בראשי הידיעה שאני לא יודעת מה אנחנו... "את לא יודעת?" שאלה והנהנתי "נויה הביטה בשעון והשעה הייתה שבע בבוקר. קמני בשש. "יאללה בואי יש בית ספר" משכה את ידי אל דלת הכניסה ויצאנו, אפילו לא הספקתי לומר שלום לאבא שלי.
ראינו במסדרון את מרקוס, נויה שרקה לו "בוקר טוב" אמר בחיוך והתקדם אלינו "בוקר בוקר" נויה אמרה בשמחה "בוקר טוב" חייכתי חיוך רחב "רק רציתי לומר שאני לא אספר" השיבה ואני הבטתי בה בשאלה וגם מבטו של מרקוס, נויה עשתה תנועה מינית עם היד של אוננות ומיד תפסתי את ידיה. מרקוס נהיה אדום ממבוכה "ניפגש בשיעור" אמרתי ומשכתי אותה לכיוון הכיתה "את שפויה?" גערתי בה והיא צחקה "מצטערת שובבה שאוהבת מורים" לחשה לי ופערתי את עיניי לסימן שתסתום את הפה "בסדר אני אסתום" אמרה והתיישבה במקום שלה שהוא ליד המקום שלי.
YOU ARE READING
אדום זה הכאב החדש
Romanceאריאל אלול תלמידה בת 17 מרקוס אורטגה מורה בן 28 "אני לא בחרתי במי להתאהב!" "את מרותקת ואני אדאג שיפטרו את המורה הזה" "אבא אם תלשין אני אעזוב את הבית!" החבר הכי טוב שלי זה אבא. הוא שומר עליי מכל משמר שזה פעם טוב ופעם רע...אבל במקרה שלי. זה רע מאוד. ...