אריאל
ישבתי עם אבי בסלון ושנינו זוללים גלידה וחטיפים. אני ואבי ראינו כדורגל אני לא מתחברת לזה אבל בגלל שאבי אוהב אסבול. "מה זה כרטיס אדום?" שאלתי ואבי היה שקוע בטלוויזיה "אה?, זה יציאה מהמשחק", "וצהוב?" המשכתי לחפור לו. אני אוהבת לחפור לאבא שלי. "נו באמת אריאלו תני לראות, תעשי גוגל שמוגל" צחקתי צחוק מתגלגל, דפיקה בדלת נשמע וקמתי לפתוח כי כמובן שאבא שלי לא יקום שיש משחק בטלוויזיה. דמותו של מרקוס נעמד מחוץ לדלת והוא התפרץ פנימה "לא לא! אבא שלי פה" לחשתי לו בהיסטריה וניסיתי לדחוף אותו לבחוץ, הבטון הזה חזק לעזאזל. "אני אגיד לו שלום" התקדם לעבר הסלון "מרקוס!" התעלם ממני והתקדם לעבר הסלון לומר שלום לאבי "אבא תכיר זה מרקוס-" מרקוס קטע אותי באמצע "אני מכיר אותו, זה השומר החדש של הבית ספר" אמר את המילים האלו ועיניי נפערו בחרדה "ממתי?" שאלתי בקול צרוד ומפוחד "אם היית באה ביומים האלה היית יודעת שהוא השומר" השיב מרקוס בעקיצה וצבטתי לו את התחת בסתר והוא קפץ מכאב. "למה באת לכאן?" שאל אבי ונעמד "לראות מה שלום אריאל היא לא מגיעה לבית ספר" מרקוס התקדם לעבר הספה והתיישב. מה אני עושה במצב כזה שאבא שלי והמורה שאני מאוהבת בו מתחברים?. הסיטואציה הזו לא טובה לי. לחץ עלה בחזי אבל לא הראתי אף סימן של לחץ או חרדה. התיישבתי ליד מרקוס וסגרתי את רגליי כך שלא יגע בי ואז אהפוך לחרמנית. "אני אביא קפה" אבא הודיע ונעלם למטבח. "איך ידעת איפה אני גרה?" שאלתי "אמרת לי את הכתובת באותו יום שהחזרתי אותך הביתה מהמועדון" השיב ועצמתי את עיניי מהמחשבה שאני מאוכזבת ממני. עכשיו אנחנו צריכים להיזהר יותר ממה שאנחנו נזהרים. "את יודעת מתישהו אני אצטרך לפגוש חמי" לחיי עלו בלהבות והדגדגן שלי פועם רק מהמחשבה שאני והוא נהיה בעל ואישה "אתה רוצה שאני אהיה אישתך?" שאלתי "אני רוצה שתהיה אישתי, את החמצן שלי בלעדייך אני לא יכול לנשום." אמר ועיניו הביעו אהבה ותשוקה. רציתי להתפרע לו על השפתיים אבל אבא שלי במטבח שזה רק שני צעדים מהסלון. קרוב לאור קרוב לשרפה. מרקוס התקרב אליי עד שהמרחק בנינו היה כמעט אפסי, יכולתי לנשום את הנשימות שלו. "כמה סוכר?" צעק מהמטבח ושנינו התרחקנו בבהלה זה מזו "שתיים" השיב מרקוס ואבי הניח את הקפה על השולחן "תודה בני" מרקוס הודה לו בחיוך ולגם מהקפה. "אבא אפשר זירו?" שאלתי והוא נאנח, והתרומם שוב להביא לי. הבטתי באבי נעלם וישר זינקתי על שפתיו החמות של מרקוס "עכשיו אני רגועה" לחשתי לשפתיו והתרחקתי ממנו. אבא שלי חזר עם כוס זירו ושנינו התנהגנו כאילו אנחנו לא חרמנים אחד על השני. הדלת נפתחה ונויה התפרצה פנימה "אריאל יש לי מידע על מ-" נעצרה באמצע המשפט שראתה אותי בין אבי למורה שלי "שלום נויה" אבא שלי קם ולחץ לה את היד "שלום בני" אמרה בטון מבולבל "אריאל אני צריכה עזרה עם הרכב" נויה אמרה "אבל הוא במוסך" עניתי ושראיתי את עינייה מסמנות לי לבוא הבנתי שזה דחוף "אני באה" קמתי ונעלמנו במהירות "איך לעזאזל הגעת למצב הזה?" שאלה "אני לא יודעת הוא פשוט דפק בדלת ונכנס פנימה" הסברתי לה בקצרה ובחרדה האיומה "מה עושים עכשיו?" נויה נראתה גם מפוחדת "ממה את מפוחדת אני שכבתי איתו! יש בנינו רומן!" לחשתי לה בהיסטריה רצינית "כי אני פולטת דברים שכחת?" ספק אמרה ספק שאלה בעקיצה "תנסי לא לפלוט" ציוותי עליה וחזרתי לסלון.
"אני אלך" מרקוס נעמד והוציא דף מהכיס שלו "יש לנו טיול מחר תחתום על זה ואריאל תביאי לי את זה מחר." הניח את הדף על השולחן והתקדם לעבר הדלת "להתראות" אבי אמר ונופף לשלום. "רגע אני אלווה אותך" התקדמתי איתו ויצאנו לבחוץ "תקשיב לי טוב חתיכת ספרדי שכמוך, זו פעם אחרונה שאתה בא ומתפרץ לביתי!" גערתי בו והפנתי אליו את אצבעותי. זה היה נראה שזה לא הזיז לו "איך ידעת שאני ספרדי?" שאל והבנתי שהפצתי את המידע שנויה נתנה לי עליו לפני יומים. הורדתי את עיניי מעיניו והסתכלתי סביב רק לא להביט בו "זה לא משנה עכשיו!" צעקתי לאחר שתיקה מביכה וארוכה "פעם הבא אני אגיד שלום לאמא שלך" השיב בהתגרות "אין לי אמא" חייכתי חיוך ניצחון "היא מתה?" שאל ברצינות "היא נטשה אותי שהייתי בת שנתיים" פרצופו הושפל לנעליו "אני מצטער" הרים את מבטו אליי והסיט את שיערי מאחורי האוזן. "תעשה את זה" אמרתי בפתאומיות והוא הביט בי בשאלה "תנשק אותי לפני שאני מתמוטטת" השבתי והוא צחק כמו מלאך "את מטורפת עליי" אמר ונישק אותי בכוחניות וחוזקה. לשונו הסתבכה בלשוני, כל העולם השתתק כל מה שיכולנו לשמוע זה את הרוק שלנו מתערבב.
"אני אלך לפני שאבא שלך יבוא לחפש אותך" הודיע ונכנס לרכב "רגע. לאן נוסעים מחר בטיול?" שאלתי והוא התניע את הרכב "לבית מלון באילת" ענה לי והנהנתי בהבנה " נתראה מחר ספרדי שלי" נישקתי את שפתיו "להתראות מגושמת קטנה" אמר ונישק את אפי הקטן ונסע.הגיע הלילה וכבר אבא שלי נרדם. צחצחתי שיניים והתחרפתי מתחת לפוך ונרדמתי.
💞~פרק שישי~💞
הפרק קצר מהרגיל...
תכתבו לי אם אהבתם😊
YOU ARE READING
אדום זה הכאב החדש
Romanceאריאל אלול תלמידה בת 17 מרקוס אורטגה מורה בן 28 "אני לא בחרתי במי להתאהב!" "את מרותקת ואני אדאג שיפטרו את המורה הזה" "אבא אם תלשין אני אעזוב את הבית!" החבר הכי טוב שלי זה אבא. הוא שומר עליי מכל משמר שזה פעם טוב ופעם רע...אבל במקרה שלי. זה רע מאוד. ...