עונש על עונש || פרק אחד עשרה

531 28 3
                                    

אריאל
נויה ואני הגענו לביתו של מרקוס ועמדנו ליד האופנוע השחור והמבריק, הוא היה כלכך יפה שהיה קשה לשרוף אותו. "אולי כדי למכור אותו?, חבל על היופי הזה" נויה הביטה בו עם ראש נוטה לצד ובחנה אותו כאילו זה דאדי ממועדון, כמובן שזה רע. "לשרוף, כדי לשרוף." החלטתי לאחר מחשבה, פעם ראשונה שנויה מציעה משהו הגיוני.
"אני מצטערת חתיך אבל אנחנו צריכים לנקום בדאדי של אריאל" אמרה ובעטתי לה בתחת "אאוץ'!" צעקה מכאב ושפשפה את מקום הבעיטה. נויה פתחה את הוודקה ואני פתחתי את שתי הבירות "שנשפוך?" שאלתי את נויה והבטתי בה בהתרגשות והנאה "בואי נשרוף את החתיך הזה" נויה השיבה ושנינו שפכנו על האופנוע את הבירות והוודקה. שרקתי בחוזקה כמה פעמים ומרקוס יצא "היי ספרדי" נופפתי לו והדלקתי מצית וגם נויה "מגושמת התחלת לעשן?" שאל והתקרב אלינו "לא. ולא הייתי מציעה לך להתקרב" הזהרתי אותו והוא הביט בי בשאלה "מרקוס כדי שתתרחק" נויה צעקה והוא לא הקשיב. עיניו של מרקוס הביטו בבקבוקים ועלה את מבטו למצית שלי ושל נויה. "אני מזהיר אותך" צעק מרקוס והבטתי בנויה וגילגלתי עיניים. "תני בראש" לחשתי לנויה ושנינו זרקנו את המציתים ורצנו הכי רחוק מהאופנוע "אריאל!" צעק והשפריץ על האופנוע מים מהצינור. "השתגעת?!" שאל והמרחק בנינו היה אפסי "זה לא יעבור לך בשתיקה מגושמת" הבהיר ואני רק הבטתי בשפתיו המהפנטות והמפתות. "הממ הממ" גיחוך של נויה נשמע לידנו ושנינו התרחקנו זה מזו "אריאל אמא שלי שואלת איפה אני" אמרה ונראתה חוששת ומפוחדת "תלכי אני אבוא מחר" הודעתי לה והיא נעלמה מעיניי "אני מדבר איתך!" תפס את גרוני וצמצם בנינו את המרחק "הענשתי אותך על כך שענשת אותי" הסברתי אבל עיניי לא ירדו משפתיו "זה היה עונש על עונש?" שאל והרים אותי, רגליי היו מונחות סביב מותניו "אכן כן אדוני".

מרקוס
השכבתי את אריאל על המיטה וטרפתי את שפתייה הבשרניות "אלוהים...עוד" גנחה לתוך הנשיקה. ליקקתי את שפתייה ומצצתי את לשונה, הורדתי ממנה את הזקט העור והשחור שהיה מונח על גופה וליטפתי את ידיה. "אם זה העונשים שלך אני מוכנה לשרוף את העולם." גנחה והרימה את ראשה לאחור בהנאה. נישקתי את בטנה ברעב וידיה התחפרו לתוך שיערי הרך. "ביום שתשרפי את העולם אהפוך אותו לממלכה שלך נסיכה" לחשתי לאוזניה ונשכתי את התנוך שלה. קרעתי לה את החולצה והפטמות שלה עמדו כמו הזקפה שלי. ליקקתי את הפטמה שלה וינקתי ממנה "פאק.." גנחה ורגלייה רעדו.
הפכתי אותה ועמדתי אותה על ארבע "מה אתה עושה?" קולה חרק והיא סיבבה את ראשה להביט בי, הורדתי את הלבשה התחתונה ושפשפתי את הזין שלי "תסמכי עליי נסיכה, זה יכאב רק לרגע ואז תהני" הבטחתי לה וליטפתי את גופה השעון חול. ליטפתי את החור של התחת שלה עם הזין שלי והכנסתי בעדינות "אההה" גנחה בחוזקה שהמתים אפילו שמעו. הרמתי את ראשה מהשיערות והתחלתי להכניס ולהוציא לא עד הסוף בעדינות "פאקק" צעקה בהנאה והכניסה לעצמה אצבעות לפה, מילאה אותן ברוק וסיבבה את הדגדגן שלה "מהר, בבקשה מהר" התחננה והגברתי קצב כל רגע עד שידייה כמעט התמוטטו. "תגידי שהגוף שלך שלי," ציוותי עליה "תגידי שהכוס החלק והרטוב שלך שלי." הגברתי קצב "כולי שלך." קולה רעד והפלקתי בתחת שלה עד שנהיה סימן אדום, אורגזמה יצא מפיה והתנשפות של גמירה יצא משנינו. והכוס שלה התכווץ על הזין שלי, הוצאתי את הזין שלי מתוכה. "מרקוס...אני מרגישה... ש..שאני עומדת להתעלף" בקושי הצליחה לדבר ומיד הרמתי אותה והנחתי את ראשה על הכרית "תנוחי מגושמת" ליטפתי את פניה. שמתי לה תחתונים וכיסיתי אותה.

אריאל
התעוררתי עם כאבים בין רגליי ומגש על השידת הזכוכית המצוחצחת, הרצפה הייתה מבריקה וחלקה וצבעה שיש שחור לבן וכל הקירות בצבע לבן, כמו גן עדן.
הבנתי שאני בביתו של מרקוס, המורה העשיר. לגמתי מהשוקו הקר שהיה מונח על מגש עץ ופירות היו מסודרים בצלחת. ענבים ירוקים וקצפת נכנסו לתוך פי, התענוג. "מממ" התענגתי על כל רגע שבו הכנסתי משהו מתוק לפי "שמח שאת נהנת מהפירות נסיכה" מרקוס יצא מהשירותים עם מגבת על גופו התחתון. נחנקתי מהענב. "בוקר טוב" אמרתי בחיוך ושיערי היה מבולגן אבל רואים על פניו שהוא אהב את זה "איך את מרגישה?" שאל והתיישב על המיטה "כואב לי בין הרגליים" לחשתי והוא נחש את השפה שלו עד זוב דם.
התיישבתי בעדינות על המיטה שגבי דבוק לכרית והרמתי את הטלפון לבדוק מה השעה, 01:30!. "אוי אלוהים!" צרחתי וקמתי במהירות אך הכאב הפיל אותי ומרקוס תפס אותי בשני זרועותיו הגדולות והשרירות "אני חושב שכדי לך להישאר כאן" לחש לשפתיי "אני חושבת שאבא שלי יהרוג אותי" לחשתי לשפתיו "זו סיבה לא ללכת" הרים אותי במהירות כמו תינוקת "לאן?" שאלתי אבל הוא לא הביט בי רק בדרך שבה הלך. "מרקוס" קולי רעד וגרוני היה יבש "מה נסיכה?" הביט בי ונעצר באמצע המטבח "יש לי פיפי" הבטתי בו במבט 'אופסי' "קודם כל תשתי השפתיים שלך יבשות לגמרי" הושיב אותי על השולחן באמצע הסלון ורץ למטבח להביא לי מים, פאק הוא עדיין במגבת אני עומדת להתרטב. "תשתי" הניח את הכוס על שפתיי ולגמתי "תודה. עכשיו פיפי" הודעתי לו והוא נאנח אבל בכל זאת הרים "לפעמים את מכשפה" לא הביט בי והשיב, הכתי את כתפו אבל זה לא הזיז לו.
מרקוס הניח אותי על האסלה וחיכה מחוץ לדלת, הורדתי את התחתונים והשתנתי. התחושת הקלה.
גילגלתי סביב ידי נייר וניגבתי."סיימתי" הרמתי את המכנסים ואת התחתונים יחד, מרקוס לא נכנס לדלת לעזור לי והתחלתי לחשוש. "מרקוס?" קראתי לו בשאלה ויצאתי בעדינות ובאיטיות לעבר הדלת "בו!" הבהיל אותי והעפתי לו כאפה, מיד כיסיתי את פי עם ידי. אוי ואבוי. "ריפלקס" השבתי במהירות והוא הרים אותי על כתפיו הקשות "תוריד אותי!" הכתי את גבו "לא בזמן הקרוב גברתי" השיב וצבטתי לו את התחת הסקסי הזה. הוא הפליק על התחת שלי בחזרה. "תוריד אותי אידיוט!" צרחתי והוא הוריד אותי בישיבה לסלון והשכיב אותי. "אל תזוזי" ציווה עליי "כאילו אני גם יכולה" מלמלתי לעצמי. תוך כמה שניות מהירות מרקוס הביא לי שמיכת צמר חמימה ונעימה בצבע ורוד בייבי. "היום את רק תנוחי מגושמת" נשק את ראשי ושם לי את הסדרה 'ג'יני וג'ורג'יה'.

🔥~פרק אחד עשרה~🔥

אדום זה הכאב החדשWhere stories live. Discover now