אריאל
עבר יומים מאז שהיינו בבית חולים וחזרתי לבית ספר. נויה ישנה אצלי כי מרקוס אמר לה להשגיח עליי שלא אתעלף פעם נוספת, היא לא עשתה כלום חוץ מלנחור לי באוזן או לקום לעשות פיפי. "הרבה זמן לא ראינו אותך" טום שרק לי והתאפקתי לא לצאת עליו "התגעגעת?" שאלתי בחיוך גאוותני "מאוד" השיב בציניות וגילגלתי לו עיניים, טום התנפל עליי והפיל אותי לרצפה בזמן שהוא מעליי על הברכיים ברגליים פשוקות "אל תגלגלי לי עיניים" לחש לאוזני באזהרה ונשף עליי אוויר חם "תרד ממני!" נאבקתי בו והוא תפס את ידיי בכוח "לא כלכך מהר זונה קטנה" ליטף את לחי וירקתי עליו "הווווו" כולם אמרו והסתכלו עלינו. התקרבתי לאוזניו ולחשתי לו "כדי לך לרדת ממני לפני שיפוצצו אותך מכות" פרצופו נהפך להיות מובהל שהבין שדיברתי על מרקוס. מיד הוא עף ממני וראיתי את מרקוס מתקרב בזעם כאילו ידע מה קרה "זה פעם אחרונה שאתה נוגע בי" רכנתי אליו ונעמדתי בחזרה, מרקוס הרים אותו מהצוואר והדביק אותו לקיר בזמן שאני עמדתי וצפיתי בהנאה "עוד פעם אחת תיגע בה ואתה מת" לחש מרקוס בטון מזהיר וצלצול נשמע לפתע. "לכיתות מיד!" ציווה על כולם ומיד כולם התפזרו "חוץ ממך אריאל את באה איתי" אמר ושחרר את טום שהיה כמעט חסר נשימה "עוף!" צעק וטום רץ. "את בסדר?" שאל "כן" השבתי והוא משך אותי מידי לצד, שפתיו החמות שאבו את לשוני ונשכתי את שפתיו "יראו אותנו" ניסיתי לדחוף את הגוש בטון הזה אבל הוא לא היה מוכן לזוז "רק עוד נישקה קטנה" מרקוס ליטף את שפתיי עם אגודלו והביט בהן בטרף, הסתכלתי על שפתיו ומיד זינקתי עליהן "אריאל!" נויה צעקה והקפיצה את שנינו לשמיים "נויה מה זה החצאית מיני הזו" הופתעתי לראות שנויה לובשת חצאית שחורה ויותר מידי קצרה ממה שצריך. "תלכי לשיעור" מרקוס נישק את שפתי ונעלם מעיניי "לא יפה לי מיני?" שאלה תוך כדי שהתלכנו לכיתה "כוסית" נתתי לה פליק בתחת והיא משכה לי בשיער.היה לנו שיעור מתמטיקה עם המורה יוסף, מורה דתי אחד כזה שרגוע. "בואי נצא 'לשירותים'" נויה אמרה ושאמרה 'שירותים' קרצה לי, הנהנתי והרמתי את ידי "כן?" שאל "אני צריכה לצאת לשירותים" הודעתי והוא סימן לי לצאת "אני צריכה לצאת לשער אמא שלי הביאה לי אוכל" נויה הייתה אלופה בשקרים "תחזרי מהר" המורה אמר ושנינו ברחנו מהר מהכיתה "אין שיעור" נויה החלה לרקוד כמו חשפנית. "הממ" גיחוך גברי ועבה נשמע מאחורי. לא הסתובבתי לא ראיתי, אבל עדיין ידעתי שזה הוא. "מה אתן עושות פה?" שאל מרקוס והסתובבתי אליו בחיוך מאולץ ונויה עדיין נתקעה עם התנועה של הריקוד "אמ...מופע?" נויה ניסתה לחשוב על מילה "כן מופע" הסכמתי איתה למרות שזה היה אחד המטומטמים. "מופע אה?" מרקוס שילב את ידיו ואני הסתכלתי על נויה והסכמנו שנברח. דיברנו דרך העיניים. "שלא תעזו" מרקוס כנראה קלט אותנו ושנינו רצנו כמו נמרות שראו מטרה. שנינו רצנו וצחקנו.
מרקוס
אריאל ונויה ברחנו לאנשהו ולא חזרו. כבר נגמר בית ספר אבל היא כלכך הולכת לשלם על כך שברחה לי, ונויה תקבל עונש של עבודת בית ספר. טיפסתי לחדרה של אריאל דרך החלון ומצאתי אותה בחלוק ושיער רטוב "סוטה מין! כמה זמן אתה שם?!" צעקה בבהלה "לצערי לא לפני ששמת את החלוק" השבתי והתיישבתי על מיטתה. "תסתום" מלמלה לעצמה וזרקה עליי מגבוני איפור "אריאל הכל טוב?" בני צעק מלמטה אבל שנינו יכולנו לשמוע את הצעדים שלו "כנס לארון!" לחשה לי בהיסטריה ודחפה אותי לתוך הארון "שאני אצא אני כבר לא יאהב אותך" אמרתי והיא הביטה בי בשאלה "למה?" שאלה באי הבנה "כי אני אצא מהארון" אמרתי והיא החניקה צחוק וגלגלה עיניים. לא יכול להיות שהמגושמת הקטנה גלגלה לי עיניים. אריאל סגרה עליי את הארון ושמעתי אותה ואת אביה מדברים. "מה אבא?" שאלה "הכל בסדר?" שאל "כן, קבעתי עם נויה אז..." אמרה וכנראה סימנה לו לצאת והיא טרקה את הדלת. פתחתי את הארון ויצאתי ממנו "זהו אני הומו סופית" אמרתי בציניות "אתה חושב?" שאלה בטון כאילו זממה משהו "כן" שיתפתי פעולה. אריאל הורידה את החלוק ונעמדה מולי עירומה לחלוטין, הבטתי בה ברעב וליקקתי את שפתיי. בחנתי כל חלק בגופה. אריאל התקרבה אליי "הומו לא יכול להסתכל על אישה ברכושניות ורעב" לחשה לי ותפסתי במותנייה, הפלתי אותה על המיטה ורכנתי מעליה, נישקתי כל חלק בגופה. ינקתי את הפטמות הורדרדות שלה וגניחה יצא מפיה המפתה "אל תשחקי איתי משחקים" לחשתי לתוך אוזניה "במיוחד לא תופסת" הזכרתי לה את המקרה של היום, לברוח לי זה לא רעיון טוב. "פאק...זה עונש?" שאלה בגניחה "כן" הורדתי את מכנסי והשלכתי אותם לצד "אלוהים.." גנחה שהרגישה את הזקפה שלי בכוס שלה. שיחקתי עם הזין שלי בכוס שלה "אתה מניאק" גערה בי "את רוצה אותו בתוכך?" שאלתי והתחלתי לנשק את גופה העליון וירדתי למטה "כן בבקשה" התחננה. הכנסתי הכל במכה והיא פערה פיה אך מיד סתמתי לה אותו "אבא שלך ישמע אותך, לא כדאי" לחשתי לה ועינייה התגלגלו לאחור מהנאה. הגברתי את הקצב למהירות מוגזמת, אריאל תפסה את גבי ושרטה אותי, אבל זה לא הפריע לי או כאב לי. "פאק" גנחה בחוזקה שגמרה והכוס שלה התכווץ עליי אז כך שגם אני גנחתי.
נשכבתי לידה והצמדתי אותה אליי. היינו מחובקים כפיות. "מה העונש שתתן לנויה?" שאלה לפתע בהתנשפות "לא עונש כזה" השבתי "אני אתן לה עבודה לעשות" אריאל קמה במהירות והביטה בי "איזה עבודה?" שאלה "עשרה עמודים לפתור בחשבון" השבתי והיא פערה את עינייה.אריאל
ישבתי על מיטתה של נויה ושנינו צפינו ב'חמישים גוונים של שחרור' "כולם מזדיינים ואני עוד בתולה" נאנחה נויה ביאוש "יבוא יום" טפחתי על ראשה כנחימה "אגב מרקוס רוצה לתת לך עבודה בחשבון, עשרה עמודים." הודעתי לה והיא סיבבה אליי באיטיות את ראשה "Excuse me?" אמרה 'תסלחי לי' באנגלית עם טון עצבני "אותי הוא העניש אבל העונש היה כלכך כואב שאעניש אותו בחזרה" השבתי והיא כבר הבינה שהוא זיין לי את הצורה, תרתי משמע. "מה העונש שלו?" שאלה נויה והוצאתי מצית מהכיס "אוי ואבוי" נויה אמרה וצחקה מרוב המחשבה שאני משוגעת "קדימה בואי!" קמתי במהירות לעבר הדלת אבל נויה טיפסה מעבר לחלון "מה את עושה?" שאלתי "אני בריתוק" ענתה "למה?", "כי שברתי צלחות שאני וההורים שלי רבנו" הזכירה לי מה קרה בשישי. הנהנתי באיטיות כהבנה וירדתי ביחד איתה מהחלון. כי אם נמות לפחות ביחד.🔥~פרק עשירי~🔥
YOU ARE READING
אדום זה הכאב החדש
Romanceאריאל אלול תלמידה בת 17 מרקוס אורטגה מורה בן 28 "אני לא בחרתי במי להתאהב!" "את מרותקת ואני אדאג שיפטרו את המורה הזה" "אבא אם תלשין אני אעזוב את הבית!" החבר הכי טוב שלי זה אבא. הוא שומר עליי מכל משמר שזה פעם טוב ופעם רע...אבל במקרה שלי. זה רע מאוד. ...