1

401 21 36
                                    

Terlerim boynumdan akarken nefes nefese bozuk asansöre bir de Recep Tayyip Erdoğan'a küfürler ediyordum, eğitim sistemi ve bu yurtlar ne zaman düzelecek? Merdivenleri 11 kat çıkmak her yiğidin harcı değildi elbet.

Sonunda odaya geldim, kendimi attığımda bu terlerle daha fazla dayanamayacağımı anlayarak duşa girme kararı aldım.

Bu yorgunluk ve baş ağrısı kulağımı çınlatıyordu. Üzerimdeki tişörtü kirli kıyafetlerimin arasına atıp havlumu koluma attım ve duşun kapısını açtım...

Lanet olsun, deli gibi etkilendiğim adam karşımda çıplak duruyordu.

Yerimde donup kalmıştım ve hareket etmeyi unutmuş gibi hissediyordum ya da onu da hissetmiyordum?

Hyunjin beni fark ettiği anda saçlarını geriye atarak yüzünden akan suyu sildi.
Gözleri büyümüştü utançla ama sakin kalmaya çalıştığı belliydi.

"Ne dikeliyorsun?"

"Ben... Özür dilerim."

Kaşlarını çattı, muhtemelen duşa kapıyı çalmadan girdiğim için özür dilediğimi sanıyor... Ancak bunun için özür dilemedim.

"Hala ne bekliyorsun?"sinirle konuştu. Haklıydı amına koyayım adam karşısında çırıl çıplak duruyordu ve hâlâ onu izliyordu.

"Bunun için." Elimdeki havlu yerle buluşurken duş kabinine bir adım attım altındaki pantolonu umursamadan.

Islak bedene karşı olan sabrım tükenmişti. Haftalardır deli gibi arzuluyordum onu ancak aramızda herhangi bir bağ olmadığı için selamlaşmak dışında hiçbir sikim yapmamıştık!

Onu sıkı göğsünden itip sırtının duvara çarpmasını sağlarken soğuk suyun altına ben de girdim.

Psikopat mı bu amına koyayım? Bu havada soğuk suyla duş mu alınır?

Suyun altında dengemi sağladığım anda şaşkın bakan suratı yüzüme hizaladım ve dolgun dudaklara kendi dudaklarımı bastırdım.

Hyunjin dudaklarım temas ettiği anda kasılıp gerilirken gözleri Bülent Ersoy'un makyajsız halini görmüş Türk genci gibi açtı kaldı.

İlk saniyeler itmeye çalıştı ancak ayrılmak gibi bir niyetim olmadığını anlayınca gözlerini zevkle kapattı ve hırçın şekilde hareket eden dudağımı kavradı dişleriyle, ben onun alt dudağını emerken kendisi de üst dudağımı emmeye başlamış elleri ise sabit kalmak için belimi kavramıştı. Dudaklarımı delirtecek şekilde güzel öpüyordu ve bu konuda çok profesyonel olduğunu düşünüyorum? Çünkü sikeyim dudaklarını dudaklarımda hissederken boşalacağım resmen!

Hızlı kabullenişi beni bile şaşırtırken dilini ağzımın içine gönderdi. Öpüşme her saniye alevlenirken çıplak bedenin kalçalarından tutup kucağıma aldım ve bacaklarını belime sarmasını sağladım.

Kalçasını avucum arasında sıkmala ağzından küçük bir inleme kaçmıştı ve bu benim gülümsememe sebep olmuştu.

Yunan tanrıları gibi olan eşsiz suratı bu ifade ile heteroseksüel bir insanı bile gay yapardı!

Resmen domal dese altında utanmadan saatlerce deli gibi inlerdim ancak şu an onu altımda inlerken hayal etmek daha cazip geliyordu...  bir emir vermediği sürece siken taraf olmayı düşünüyordum.

Henüz iki dakika önce ağıma attığım çocukla düşündüğüm şeylere bakın!?
Biraz hızlı mı ilerliyoruz?
Hayır, bunca arzuya yavaş bile davrandım.

Dilleimiz birbiri ile savaş verirken ilk ayrılan Hyunjin olmuştu ve dudaklarımız arasında tükürük köprüsü oluşmasını sağladı.

Sırtını duvara yasladığım için su sadece benim sırtımdan akıyordu ve kucağındaki adamı sikmek için pantolonu çıkarmam gerektiği aklıma geldi. Lanet olsun bunu duştan önce kesinlikle çıkarmam gerekirdi!

Suyu kapatıp hyunjini odadaki yatağa doğru götürdüm ve ıslak, çıplak olan bedeninin gri çarşaf üzerinde iz çıkarmasını sağladım.

O yatakta dirsekleri üzerinde beni izlerken ben dilimle üst dişimi sıyırarak onu izliyor ve pantolonumun düğmelerini çıkarıyordum.

Islak olduğu için çıkarmam biraz güç olsa da sonunda çamaşırım ile kalabilmiştim.

"Önceden uyarıyorum minho! Eğer düşündüğüm kadar iyi değilsen altımda bulursun kendini."

Yargılar bakışları heyecanla beni beklerken son kumaş parçası bedenimden ayrılınca gözleri onu duşta bastığım andan daha fazla açıldı.

"Domal de domalayımmmhh."

Noluyor amına koyayım?
Bu çıkardığı sesten dolayı kendimi daha fazla kaybettim ve kendi yatağımın üzerinde bıraktığım kemeri alarak Hyunjin'in ellerini yatak başlığına bağladım.

Süt gibi teni üzerinden kayan son damlalar ıslak saçlarından devamlı akıyordu...

Teninin her noktasını kırmızı ve mor izlerle doldurmak istiyordum. Delicesine onu öpmek ve bayılana kadar sikişmek istiyordum.
Kokusunu ciğerlerime çekerek onun en derinlerinde kendimi bulmak istiyordum.

Ben hwang hyunjin'i istiyordum.







Sonraki bölümde görüşürüz

Biraz da hyunho olsun

Multishiper olmak zor

bir sikim doğru gitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin