21(what)

73 6 23
                                    

"orosbu çocuğu... Seni sevdiğim için değildi ben, ben sadece... Amına koyayım ben ne yapmaya çalıştım?" İçkisini masaya vurarak konuşurken kendi sorduğu soruya cevap bulamamıştı.

Yeni boyadığı mavi saçları tekrar ve tekrar karıştırırken naif bir ses duydu.

"İyi misin?"
Sesin kaynağına dönerken ona bakan tatlı ve güzel yanaklı çocuğa baktı

"Ben... Bilmiyorum."
Alkolün etkisi biraz vardı evet ancak sanırım karşısındaki güzel çocuğun etrafından aşk tozları dökülüyordu... Sahne ışığı üzerinde gibiydi. Gül yaprakları her an üzerine dökülecek herkes susacak ve klasik bir müzik çalacak gibi... Ve daha neler neler.

"Oturabilir miyim?"

"Ah, tabii."
Sinirli yüz ifadesi tatlı bir tebessümle kaplanırken elindeki bardağı masaya nazikçe bırakıp çocuğa döndü.

"Ben Felix, Lee Felix."

"Memnun oldum. Jisung, han jisung."

Felix gülüşünü genişletti ve yanına oturan çocuğu dinledi.

"Şey, fazla dikkat çekici görünüyorsun kalabalık arasında bile seni fark ettim. Sinirli gibiydin ve tek olduğun için yanına oturup dert dinlemek istedim açıkçası. Bir mahzuru var mı?"

Başını hafifçe sağa sola salladı ve güzel yanaklı çocuğu reddetti. "Ne mahzuru... Memnun olurum."

Yanaklarında gülerken hafif kızarıklar olması felix'in hoşuna giderken yüzündeki abartı makyajı inceledi.

"Daha önce seninle tanışmış mıydık?"

"Hayır. Öyle olsa hatırlardım seni."

Sahne ışığı rengarenk değişirken jisung'un üzerinde gezindi ve bu görsel şölen felix'i kendisine daha çok çekti.

"Neyin vardı? Neden sinirliydin?"

Felix duyduğu sorular ile daldığı yüzden kendisini çekip sorularını düşündü.

"Açıkçası bilmiyorum. Yaptığım bir aptallık var ve neden yaptığımı inan bilmiyorum... Hiçbir şey bilmiyorum."

Elini başına vurarak söylediği şeyle jisung, felix'in elini tuttu ve kafasına vuruşunu engelledi.

"Sakin ol, çözülmeyecek birşey değildir. Anlat bakalım."

"Eski sevgilimi sevmememe rağmen yeni sevgilisi -en yakın arkadaşım- ile arasını bozmaya kalktım. Lanet olsun ki neden yaptığımı sorguluyorum, yani zaten onu sevmiyordum... Neden yaptım böyle bir aptallık?"

"Sevmediğine emin misin?"

"Evet, Çok eminim."

"Peki, arkadaşın eski sevgilinle çıktığı için kaldıramamış olabilir misin?"

Felix düşündü. Hiç tanımadığı bu çocuk nasıl hedefi tam on ikiden vurmuştu?

"Evet, sanırım öyle..."

"Ben de kısa süre önce birşey atlattım. En iyi yolu kafa dağıtmakmış. Burda olduğuna göre bu yoldasın... Yardımcı olabilirim."

Gülüşü ona herşeyi işaret ediyordu.
"Dağılalım mı?"

"Hayır diyemem."

Yavaşça mavi saçlıya yaklaşan Beden dudaklarını birleştirdi. Yanıp sönen ışık altında dudakları birbiriyle dans ederken Felix ince dudaklar arasından dilini göndererek çocuğu ince belini kavrayarak kucağına çekti ve rahatça oturmasını sağladı. Elleri arasında aldığı kalçayı sıkarak kucağında hareket etmesini sağladı.











bir sikim doğru gitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin