Aşırı acil final yapmak istiyorum
Bu fici başta çok seviyordum hala çok seviyorum uzun uzun yazmayı çok isterdim ama şu an yazarken bile kırgın hissediyorum
Ve şimdiye kadar aldığım en güzel övgüler güzel smut yazıyorsun demeniz oldu çoğunuzdan duydum sizi bilmem ama benim için güzel birşey"ona verdiğin güven sayesinde şu an yanında... Aferin oğluma."
Yanağından makas alan kadın ile güldü minho.İçtiği meyve suyunun son yudumunu kafasına dikti.
"Dinlediğin için teşekkür ederim anne.""Ne demek, seni hep dinlerim. Her zaman benimleyken rahat olabilirsin. Ve unutma hyunjin'i en kısa sürede yemeğe bekliyorum. Çok merak ediyorum onu!"
Annesinin bu merakına güldü minho. Sevdiği adamı annesi ile tanıştırmak... Çok güzel olabilirdi. Eninde sonunda olacak bir şeydi zaten ama annesinin de bu hevesini görünce mutlu oldu. Böyle bir anneye sahip olduğu için dualar ediyordu. Çoğu annenin aksine minho onunla yakın bir arkadaş gibiydi. Çoğu annenin aksine evlat diye kucağına aldığı çocuğu hak ediyordu.
"Bugün gelebiliriz aslında, hyunjin'in dersleri sabah bitti muhtemelen odadadır."
Annesi heyecanla ayağa kalktı ve çıkardığı önlüğünü geri giydi. Küçük bir yer işletiyordu. Çok güzel yemekleri vardı hyunjin buna şahit olabilirdi.
"En sevdiği yemekleri söyle hemen yemek hazırlamaya başlamam lazım. Sen de çok vakit kaybetme hemen geri gelin olur mu?"
"Patlıcan dışında herşeyi yiyebilir... Ve salatalık."
Annesi başını salladı ve oğlunun alnına öpücük koydu.
"Hadi vakit kaybetmeden git. Beni de oyalama."
"Hyunjin seni şimdiden etkisi altına mı aldı?"
"Damat severim."
"Damadın da seni sever..."
"Umarım." Kadın tatlı tebessüm ile oğlunu gönderdi ve hemen yemek hazırlamaya başladı. Minho cebinden çıkardığı telefonla ilk sıradaki kişiye tıkladı.
Balım⭒๋࣭ ⭑
"Alo, bebeğim."
"Hı? Ne var?"
Sinirli sesi ile güldü minho.
"Üzgünüm birtanem, uyandırdım mı?"
"Ay minhooo sen miydinnn~ yok sorun değil uyanacaktım zaten. Birşey mi oldu? Beni mi özledin?"
"İkisi de. Seni her zaman özlüyorum zaten, annem seni yemeğe bekliyor. Hazırlanmanın uzun süreceğini bildiğim için şimdiden söylemek istedim."
Telefondan birkaç takırtı sesi gelince endişelendi minho.
"Bebeğim?"
"Ay yok birşey yok, yataktan düştüm sadece."
Minho sevgilisinin tatlılığına gülerken hyunjin anlaşılmaz birkaç söz söylemişti, minho hala uykusunun ve yataktan düşmenin etkisinde olduğunu anlayarak sustu ve dinledi."Bebeğim sakin ol. Annem seni çok sevecek zaten öyle panik yapmana gerek yok tamam mı?"
"Ya kapat beni oyalıyorsun annene güzel olmam lazım."
"Annemi kıskanıyorum normal mi?"
"Boş yapma kardeş hadi yoluna."
Diyerek yüzüne telefonu kapatmıştı.
Minho da hyunjin'in sevdiği abur cuburları alıp odaya döndü. Yiyecekleri kendi dolabına dizdi ve banyoda makyaj yapmaya çalışan hyunjin'e baktı duvara yaslanıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir sikim doğru gitsin
Teen FictionBirileri oda arkadaşının dikkatini çekmek istiyordu (hyunho) ! uyarı var okumadan önce haberiniz olsun!