Hemen üzerine uzanıp uzun saçlarını geriye attım ve öpmekten kızarmış olan dudaklarını yalayarak kısa bir öpücük bıraktım ve hemen boynuna indim. Bayılmak istiyordum, kokusu dehşet verici şekilde güzeldi ve gözlerimin geriye kaymasına sebebiyet veriyordu.
Arzularımla daha önceden hareket etmeliydim. Odada üzeri çıplak yattığı geceler sessizce mastürbasyon yapmak yerine onunla sevişmeliydim.
Gözlerim onun bedenini en ufak detayına kadar hatırlamak adına izlerken onun kusursuz bedenine kalbim erişmişti.
Minik kırmızı halkalar bedenini bir hediye gibi süsleyebilirdi.Dudaklarımı tekrar süt beyazı tene temas ettirdiğimde ağzından çıkan inleme ile çıplak tenini, tenime bastırdı. Kendimi tutmaya çalışarak işime devam ettim, derisi dudaklarım ve dilim arasında ezikirken onun bedenini kendime ait yapıyordum. Bu çok güzeldi. Hwang hyunjin gibi.
Kollarım bel boşluğunu sararken elim kalçalarının arasındaki ufak deliğe yol aldı.
Temas ettiğim an ağzından çıkan devamlı inlemeleri dudağım ile yakalamaya çalıştım.Ağzımın içine adımla inlerken onu en sert şekilde bu yatakta bayılmak istiyordum.
"M..ahminho.. hızlı ol kafayı yiyeceğim! İhtiyacım var!"
Yüksek çıkan sesi ne kadar istediğini belli ederken hemen bacakları arasına eğilip ayak bileğini tuttum ve omuzuna attım.
Ne yaptığımı ilk saniyeler anlamamış olsa da idrak etmesi gerekmiyordu.
Ayırdığım bacakları ile kalçalarının arasındaki ufak deliği dilimle okşadım."M.min..minh-agh!" Titreyen sesi beni mutlu ederken sanki iştahla birşey yiyormuşcasına hareket ettim.
Bir sürenin ardından saçlarımı avuçları arasına alarak beni geriye çekti.
Islak saçları alnına yapışmış, zevkten ağladığı için gözleri kızarmış, öpmekten ve ısırmaktan dudakları şişmiş- en güzel renge sahip olmuştu.
Siyah saçların gece gibi kara bebeğim sonunda seninle olan hayallerimin zirvesindeyim.
Oda arkadaşımla fazla mi fantezili hayallerim vardı? Gerçi hak vereceksiniz. O Hwang Hyunjin, Yunan tanrısı...Zaten yaladığım için ıslak olan deliği ile kendimi hazırladım ve yavaşça içine girdim.
Başını yastıkta geriye atmış dişlerini sıkarak derince inlemişti. Boynundaki kızarık izler yanına belirginleşen damarları ile fena sikilesi duruyordu.. bozuk ağzım için bile fazlaydı.
İçine tamamen kendimi bıraktığımda ilk saniyeler nefes almak için Durmuştum ancak hwang saçlarımdan tutup yüzlerimizi yakınlaştırdı ve aramızdaki son milimi konuşurken kapatıncasına konuştu.
"O siktiğimin sikini biraz hareket ettir canım yanıyor."
Yan ağızla gülerken omuzumda olan bacaklarını sıktım ve kendimi ona hızla ittim.
Kesilen nefesi ile kemikleri bile belli oluyordu. Onu bu denli etkilemiştim. İçinde hareket ederek hızını her vuruşta artırıyordum.
Üzerine eğilip hareket eden bedeni yakalamaya çalışarak sertleşmiş göğüs ucunu ağzıma aldım ve dilim arasında oynatarak emdim pembeliklerini.
Diğer göğüs ucu için elimi kullanırken aynanda içinde hareket etmem sayesinde deki gibi inliyordu. Kendini kaybetmişti resmen, aynı benim olduğum gibi.
Göğsünde olan dilim her milimini gezerken çenemden tutup beni çekti ve o güzel dudakları ile dudaklarımı tekrar birleştirdi.
Tanrım şu an hayatımın en güzel gününü yaşıyorum. Hyunjin beni zevkten delirtecekti.
Beni sardığı sıcak ve sıkı duvarları kasıldıkça beni kendi içine daha da çekiyordu.
Her soluğu yüzüme çarparken çene hatlarında dilimi gezdirdim.Saçlarını elimle arkaya atarken ne kadar yumuşak olduklarını fark ettim. Kokusu da baş döndürücüydü.
Dikkatimi dağılmasına izin vermeden hemen çekildim ve dikleştim.
Yeterince sınıra gelmiş hissediyordum tam içinden çıkacakken hyunjin kalın baldırlarımdan tutarak beni durdurdu."İçime boşal."
"Bu seni rahatsız eder."
"Seni her şekilde içimde hissetmek istiyorum Lee minho... İçime boşal."
Baygın bakan gözleri yalvarır gibi bakarken kendimi daha fazla tutamadım ve içine boşaldım.
Nefesimi düzeltmek için beklerken onun penisini ellerim arasına aldım ve boşalmamış olan sertliği çekmeye başladım dilimi ucuna temas ettirir ettirmez zevkle titreyerek boşalmıştı.
Ben de içinden çıkarak bıraktığım şaheseri izledim.
Kalçalarının arasından akan sıvım, hızımdan dolayı inip kalkan göğüsü ve en iyisi her detayı kırmızı olan hasarlı vücudu...
Doyumsuzdum. Ona karşı doyumsuzdum ve onu her saniye her yerde sikmek istiyordum.
Tenini tenimde, bedenini yatağımda istiyordum.Fazla mı açık oldu?
Kötü mü sizce
Nasılsınız
İyisiniz diye umuyorum
Sizi seviyorum
Görüşürüz
Yazım hatası varsa boşverin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir sikim doğru gitsin
Teen FictionBirileri oda arkadaşının dikkatini çekmek istiyordu (hyunho) ! uyarı var okumadan önce haberiniz olsun!