"HYUNJİN! BİZİM BİR BEBEĞİMİZ VAR BUNU AİLEMİZE NASIL YAPARSIN!HÜÜ..."
Hyunjin göz devirdi ve masadaki soğuk suyu alıp kafasına dikti.
"Ne bebeği ya?"
Felix, jeongin'in suratını avuçları arasına aldı ve kendine çekip sarıldı.
"Bak! Burada."
"Felix hyung, boynum acıdı da.."
"Ah pardon jeong~"
Felix jeongun'i serbest bıraktığında jeongin boynunu sıvazlamış ve IQ seviyesinden şüphe ettiği adama bakmıştı."Nasıl hissettin? Uzun zamandır gözün vardı onda."
"Sikeyim ki hayatımda hiç bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. Ayrıca makine gibi amına koyayım! Altında resmen eridim."
Felix elini alnına vurarak baktı hyunjin'e.
"Sen fena sikilmişsin, mecaz anlamda değil."Jeongin söylediği şeye karşı başını salladı
"Evet Hyunjin, Felix haklı fena sikilmişsin ama asıl soru bunun devamı olacak mı? Sonuçta oda arkadaşın! Diğerleri gibi siktir edip terk edebileceğin biri değil."Hyunjin dişlerinin arasından tıslayarak konuştu. "Ahh.. ondan vazgeçeceğim yok, biraz eğlenirim. Sonuçta eğlenmekten zarar gelmez."
"Dikkat et hyun.. eğleneyim derken evlenme."
Hyunjin, felix'in ilk mantıklı sözü üzerine bir süre sessiz kaldı ve sonunda son kozunu oynadı.
"Adamın siki içimi deldi diyorum amına koyayım yatakta o kadar iyi ki! Evlenmelik değil eğlenmelik adam ama..."
Jeongin de olayın ciddiyetini anlayıp göz devirdi ve kahvesinden bir yudum aldı.
"Hyung, üzmesin seni dikkat et."
"Beni? Yüce Hwang Hyunjin'i kim üzebilir??"
"Sadece uyarıyorum."
Hyunjin gülümseyerek jeongin'in saçlarını karıştırdı ve havadan öpücük attı.
"Korkma bebe, beni sadece siz üzebilirsiniz ama ben de sizin belanızı sikerim bu yüzden sus."
Jeongin'in sevimli gülümsemesi ile pembe saçlarının tatlılığı ortamı ısıtırken kafenin kapısı açıldığında Felix o yöne döndü.
İçtiği ORALET (🙂) onun öksürük krizine girmesine sebep olduğunda Hyunjin neden böyle olduğunu anlamak için felix'in baktığı yöne baktı.
Minho ile göz göze gelmeyi düşünmemişti. Ne zamandır onları dinliyordu.
"Sen...ne zamandır buradasın."
Hyunjin konuşurken minho dahil felixi izliyordu, jeongin onu hallettiğinde minho, hyunjin'e dönüp cevap verdi.
"Bir süredir."
Minho, hyunjin'in boynunda gördüğü izle gülümsedi ve baş parmağını o bölgeye sürttü.
"Boynuna ne oldu?"
Hyunjin ilk saniyeler anlamayarak kaşlarını çattı ve elini minho'nun dokunduğu yere attı. Daha sonra aklına gelen anılar ile ağzı açık kaldı.
"Hiç, sinek ısırdı."
Minho gülümsedi ve hyunjin'in kulağına eğildi.
"Bu sinek seni baya iyi emmiş."
"Hey! Rezil olacağız!"
"Önemli değil zaten az önceden beri seks anılarımızı anlatıyorsun. Onlar da cinsel hayatımıza dahilken böyle konuları da gözlerinin önünde yaşamamıza sakınca yok."
Hyunjin, minho'nun onu duyduğunu anlayarak kıpkırmızı olmuştu. Lanet olsun diye geçiriyordu içinden.
Minho, eğildiği omuzdan kalktı ve yanağını sıkarak hyunjin'e son birşey söyledi.
"Gece bu sinek olayı tekrar olursa haber ver. Başka bir yerlerini emmek isteyebilir."
Felix ve jeongin arkada sessiz çığlıklar atarken arsız hyunjin'in bile kızarmasına sebep olmuştu.
"Görüşürüz gençler arkadaşlar bekler."
Felix ve jeongin heyecanla kdrama izliyor gibi izlerken kendilerine geldiler ve el salladılar.
Tek kelime edemiyorlardı çünkü.
Yaklaşık beş dakikadır ikili hyunjin'e bakıyordu.
"Of ne söyleyecekseniz söyleyin artık."
"Aaawwww hyunnnjin! Taş gibi bu adam dalga mı geçiyorsun!!! Bırak eğlenmeyi, evlenmeyi üstümden geçse sesimi çıkarmam banyo paspası ölürüm yavrummmhh."
Hyunjin felix'in kafasına vurdu ve sinirle önüne döndü.
"Ağzının suyunu sil piç!"
Jeongin de lafa daldı.
"Hyung biliyorum Felix IQ seviyesi olmayan bir canlı ama ona üzülerek katılıyorum. Lanet olsun aşırı yakışıklı ve verdiği enerji beni bile yükseltti amına koyayım!"
"Jeongin."
"Hm?"
"Büyüdüğün zaman konuşalım bunları. Of henüz dün gece seviştik şimdiden onu deli gibi istiyorum ama!"
"Dolaba saklanıp sizi izlesem olur mu? İzlediğim porno sitesi ücreti artırdı da."
Heluuu
Wattpad kapanıyor
Görüşürüz bebeler
Bu sefer gerçekten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir sikim doğru gitsin
Teen FictionBirileri oda arkadaşının dikkatini çekmek istiyordu (hyunho) ! uyarı var okumadan önce haberiniz olsun!