5

116 9 17
                                    

Jisung terler içerisinde hızlıca nefes alırken tamamen çıplak olan bedenini minho'yu içinde daha iyi hissedebilmek için itiyordu.

Minho aklında hyunjin'in bedeni ile altında jisung'un bedenini mahvediyordu.

"Ahm...min..minhoahh~"
Minho gözlerini kapatıp başını geriye yasladı ve hiç hızından ödün vermeden devam etti.

Minho sınıra geldiğini hissettiği anda jisung'un bedenine eğilmiş ve göğüs uçlarını dişleri arasına alıp hafifçe ısırmıştı, hassas olan göğüs uçları dikleşmişti.

"Jis-mmh... Ah.. boşalmak üzereyim çıkıyorum içinden canın yanabilir." Jisung içinden çıkmasını istemese de minho içinden çıktı ve jisung'un üzerine eğilerek kendisine dokunmaya başladı.

Göz göze geldiği surat jisung'a aitti ama aklında olup bitenler öyle değildi.

Jisung'un da vücudunun hakkını vermeliydi, pürüzsüz, ince bir bel ve yapılı bir omuz ancak sanki hyunjin'de hissettiği şeyleri onda bulamamıştı. Zor kabullenmiş olsa da hyunjin'den etkileniyor ve ona karşı ufak tefek birkaç duygu besliyordu.

Minho kendisini jisung'un karnına bırakırken bedenini serbest bıraktı ve üzerine uzandı. Biraz nefes aldıktan sonra kalkarak jisung'un penisine elini attı ve çekmeye başladı.

Jisung'un sıcak tenine temas ettiği anda inlemeler odayı tekrar sanmıştı. Birkaç hareketin ardından jisung'un boşalması ile aynanda odanın kapısı açıldı.

İkili hareket edecek kadar enerjik değildi ancak jisung utançla altındaki çarşafı üzerine çekti.

Hyunjin odaya girdiği anda gördüğü manzara ile sertçe yutkundu.

"Orosbu çocuğu..." Sessizce sıktığı dişleri arasından söyleyerek bir adım daha girdi. Gözlerinden alevler fışkıracak gibi duruyordu ancak minho ona boş boş bakıyordu.

"Lanet herif odayı sik kokutmuşsun!"

Minho çıplak olmayı umursamadan ayağa kalktı.

"Burası benim de odam, istediğim kokunun sarmasını sağlarım, biraz seks kokmasını istedim fena mı?"

Hyunjin, minho'nun arkasına baktı ve yatakta yatan jisung'u, utangaç bakışlarını görünce çocuğu daha fazla rahatsız etmek istemeyerek banyoya girdi.

Minho, jisung'a harika bir an yaşattığı için üzerine bastırarak teşekkür etti ve jisung kendi odasına gitmesi gerektiğini söyleyerek odadan ayrıldı.

Hyunjin, jisung'un gittiğinden emin olduğu anda banyodan Çıktı. Cidden masum bir çocuğu utanç verici duruma düşürmek istemezdi sonuçta hepsi minho'nun piçliğinden ibaretti.

"Ne sikim yedin?"

"Ne olmasını bekliyorsun?"

"Benimle sikişirken beş dakika dayanamadın mi başkasını düzdün piç herif!"

Minho rahat tavrını değiştirdi ve sinirli bir ifadeyle hyunjin'in üzerine yürüdü.
Parmağını hyunjin'in göğsüne vurarak hece hece konuştu.

"Sen. Seks esnasında siktirip gidersen ben de başkalarını sikerim! Anladın mı Hwang."

Hyunjin boyunun avantajı ile ona karşı daha sinirli bir tavırla yürüdü.

"EN AZINDAN GÖTÜMÜ HER OROSBUYA SİKTİRMİYORUM LEE!"

Sinirle ağrıyan başını tutarak ovdu hyunjin.

"Lanet olası sikik herif. Beni sikerken tanrı bilir hangi sürtüğünü düşündün!"

Minho, hyunjin'i iterek duvara çarpmasını sağladı ve yakasını tutarak kendisine çekti.

"Asıl sürtükleri sikerken seni düşünüyorum anladın mı? O beynin algılamaz belki ama sikişmenin ortasında siktir olup giden bir piçi sinirlendirmek istedim. Başardım."

"Beni düşündüğünü söylemeye çalışırken masum bir çocuğa sürtük dedin!"

"Jisung konu ile alakalı değil."

Hyunjin sinirle kaşlarını kaldırdı.
"Ya değil mi? Neden şu an kavga ediyoruz?"

"SİKTİR! SADECE YATAK ARKADAŞIMSIN BENİ DELİRTMEYİ KES!"

Hyunjin birden duraksadı ve geri adım attı.
Haklıydı, buna karşı bir savunması olamazdı.

"Haklısın."
Sesi oldukça kısık çıkmıştı. İşte o an minho hatasını fark etmişti.

Hyunjin odanın kapısını açıp çıkacakken minho onun kolundan tutmaya çalıştı ancak hyunjin kolunu silkerek ondan kurtuldu. Minho bırakmamakta kararlıydı bu yüzden ardından gitti ve kolunu tutup yüzünün kendisine dönmesini sağladı.

Şimdi birbirlerine bakıyorlardı da ne oluyordu. O an gözleri konuşuyordu. İkisi birbirine sadece uzun uzun bakıyordu sessizce.

Dudakları dudakları için kavrulurken ve o gözlerindeki duygular altında ezilirken.

Lee şimdi fark etmişti. Hwang'ın gözlerine esir olduğunu ve asla kurtulamayacağını.





Aşk çok karışık bir duygu hem çok zorlar hem de insanı daha çok kendisine çeker.

Aşk çok karışık bir duygu hem çok zorlar hem de insanı daha çok kendisine çeker

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
bir sikim doğru gitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin