20

79 7 18
                                    

Bu kadar aşk cilve böcek YETERRR
Ben smut seviyorum kardeşim

Var mı itirazı olan

Hyunjin, minho'nun boynuna kollarını doladı ve odalarının kapısından girerken geri geri yürüyerek kendisini yataklarına attı.

Minho onun üzerine uzanarak dudaklarını sardı dudaklarına, elleri kalçasını sıkı sıkı avuclarken yavaşça ön tarafına getirdi ve pantolonunun üzerinden sıkarak okşamaya başladı hyunjin'i.

Ağzından ufak inleme döküldü minho'nun dokunuşları ile.
Pantolonun düğmesini çıkarıp fermuarı indirdi ve pantolonu kolayca çıkarmasını sağladı.

Açıkta kalan bacaklar onu kendisine hayran olması için çekerken eğildi ve iki bacağın arasına aldı kendisini.

Sadece bacakları çıplak olan çocuk üzerindeki kıyafetin uçlarını dişleri arasına almış bacaklarını daha da ortaya çıkarmıştı.

Minho iki bacağa da ellerini sardı ve hyunjin'in bacağının içini öptü. Öpücük hyunjin'in titremesine sebep olurken minho ıslak şekilde öpmeye ve işe dilini de dahil etmeye başladı.

Beyaz bacakları dişleri ve dudakları arasında ezerek kırmızı çürükler bıraktı. Hyunjin şimdiden sertleşmiş ve inlemeleri daha da sıklaşmıştı.

Hızlı hızlı aldığı nefes inlemeleri arasında düzensiz çıkıyordu.

Minho biraz yukarı doğru gelerek hyunjin'in çamaşırını dişleri arasına aldı ve alt bedenini tamamen çıplak bıraktı.

O kumaş parçasını da bir kenara atarken şimdiden dikleşmiş olan sertliği tek avcu arasına alarak boydan boya dilini gezdirdi.

Yavaşça ucunu ağzına aldığı penisi yalarken gözlerini kapatmış hyunjin'e izleyecek çok güzel bir görüntü bırakmıştı.

Hyunjin sınırlarının oynandığını hissederek minho'nun geri çekilmesini sağladı. Onu omuzlarından tutarak yatağa oturttu ve minho'nun pantolonunu ardından üzerindeki kumaşı çıkarıp sadece boxer ile kalmasını sağladı.

Ardından hemen yatakta oturan kucağa oturup sürtünmeye başladı. Minho refleks olarak ellerini hyunjin'in ince beline sararken bir elini yavaşça kucağında sürtünen bedenin deliğine götürdü.

İçine giren parmaklar ile başını geriye atarak sızıyla inledi. İkisinin inlemeleri birbirine karışırken hyunjin çıplak bedenini minho'nun üzerinde sürtmeye bayılıyordu.

Hyunjin başını tekrar minho'ya döndürerek dolu gözleri ile kendi alt dudağını ısırarak baktı.

Minho elini hyunjin'in üzerindeki kumaşın içinde gezdirirken dudağına yaklaştı ve konuşurken birbirine temas etmesini sağladı.

"Seni bu kadar mı etkiliyorum bebeğim?"

Hyunjin dudakları ile hafif temas eden dudaklara kısa bir öpücük kondurdu ardından dilini işin içine katarak dudakları üzerinden geçti ve güldü.

"Deliğim senin için kasılıyor. Seni içine almak için. Bence bu cevap sana yeterli."

Minho hızla altındaki çamaşırı sıyırıp attı ve sertleşmiş penisini hyunjin'in zevkten ıslanmış deliğine sürttü.

"Immmh.. minho gir içime."

Göz kapakları zevkten titrerken minho'nun birden içine girmesi ile derince inledi ve gözünde biriken yaşlardan biri süzüldü yanağından.

Minho, hyunjin'in yüzünü avcunun içine alarak yanağını okşadı ve baş parmağı ile zevkten akan yaşı sildi.

"Delirtiyorsun beni." Hızlı nefesleri arasından konuşurken acaba hyunjin onu duymuş mudur diye düşündü. Bu kadar zevk alırken algısı açık mıydı acaba?

Hyunjin daha fazla yavaş hareketlere dayanamayarak içinde olan sert penisin üzerinde zıplamaya başladı. İçine girip çıkan penis her girişinde sertçe duvarlarını delip genişletiyordu.

Hyunjin başını minho'nun boynuna gömdü ve kokusunu Derince içine çekerek dudakları altındaki boynunu emmeye başladı.

Minho hem boynunda olan dil hem de içinde olduğu hyunjin ile aldığı zevkle ellerini hyunjin'in çıplak kalçalarına sardı ve sertçe sıktı. Hyunjin'i kaldırıp sertçe en derinine inecek kadar hızlı girdi içine.

Uzun saçlı en derin inlemesini bırakırken minho ezbere bildiği zevk noktasına bastığını biliyordu.

Bir eli kalçalarından çekilip penisine sarıldı. Git gel yaparak hyunjin'in kendi eline boşalmasını sağladı.

Hyunjin'in bacakları zevkten titrerken güçsüzleşen bedeni minho'nun üzerine ağırlığını bırakmıştı.

Kollarını sardı ince bedene düşmemesi için. İçinde biraz daha hareket ederek içine boşalmış ardından pozisyonlarını hiç bozmadan hyunjin'i kolları arasında daha da sıktı ve ayağa kalkıp banyoya ilerledi.

Hala içinden çıkmamış olması hyunjin'in kıpırsanmasını sağlarken konuştu.

"İşimiz henüz bitmedi. Duşta devam edeceğiz."

Yazım hatası varsa smut olduğu için komik olur ama ne zaman düzeltmek için dönüp baktım... Bilmiyorum

NASİLSİNZİZZZZSZ

Her gün buradasınız ama özlüyorum sizi ಥ⁠‿⁠ಥ

Seviyorum siziiii kendinize iyi bakınnnn

Okul açılınca boş olur burası (gidin çalışın)

Şu bebeğe de az sövdürmedik ya
Tipini isiricam şuna bak

Felix ben sana bakarım annem sen bırak minho'yu

Denendi onaylandı artık heteroseksüelim. (Böyle düşük IQ nerden geliyor acaba)

Bir sonraki bölüm buna beziuor biraz haberiniz olsun

bir sikim doğru gitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin