Hyunjin:minho
15.47
*Gönderildi*Minho:efendim
17.59Hyunjin: önemi yok
Yani... GeçtiMinho:iyi misin?
Sorun ne?Hyunjin: Sadece biraz hastayım sanırım
Gelirken grip için ilaç alır mısın?
18.12
*Görüldü*Hyunjin dakikalarca minho'nun cevap vermesini beklemişti ancak on dakikadir cevap veren falan yoktu. Hyunjin bir yanı sinir bir yanı üzüntü ile yattı yatağına. Tekrar öksürmeye başlayarak yataktan kalktı ve banyoya koştu, klozetin kapağını açıp kusmaya başladı. Yemek yemediği için kusmakta zorlanmıştı ve kendisini daha kötü hissetmeye başlamıştı.
Saçlarında hissettiği elle geri çekilecekken tekrar kusmak için kendisini öne attı.
Minho, hyunjin'in saçlarını özenle tutarak geride tuttu ve hyunjin'in işinin bitmesini bekledi. Bir yandan sırtında ellerini gezdirdi ve yanağını okşadı.
Hyunjin'in sonunda işi bitmiş ve geriye yaslamıştı kendisini.
"Bebeğim?" Hyunjin duyduğu hitap şekli ile gözlerini açtı ve karşısında ona endişe ile bakan minho'yu gördü.
"Hm.."
Tek kelime etmeye gücü yoktu sanki.
Ama zaten gözlerinde vardı tüm kelimeler..."Yüzünü yıkayalım."
Hyunjin, minho'nun kolunu çekerek başını olumsuz anlamda iki yöne salladı.
"Kendim yaparım daha fazla bakma bana bu şekilde."
Minho kaşlarını kaldırdı.
"Ne demek bu şekilde?""Senin de miden bulanacak, odaya git."
Hyunjin tam yüzünü yıkamak için eğilecekken minho onun iki yanağından tuttu ve dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Hyunjin ona şaşkınlıkla bakarken minho'nun neden yaptığını sorguluyordu.
"Aptal mısın? Yeni kustum ayrıca hastayım sana da bulaşacak."
Minho sorun etmeden gülümsedi.
"Senden tiksinmediğimi söylemeye çalışıyorum, ayrıca hasta olsam umrumda değil bana da sen bakarsın."
Hyunjin'in saçlarını odadan getirdiği bir tokatla bağladı ve yüzünü yıkanmasına yardımcı oldu.
Uzun saçlı çocuğun odaya giderken sendelediğini gören minho onu tek hamlede kucağına aldı ve odaya yürüdü.
Hyunjin kendini zorlamak istemediği için konuşmadı ancak elini minho'nun koluna atarak hafifçe sıktı. minho bunun üzerine tekrar bir öpücük kondururken hyunjin geri çekildi ve ne zaman öpmeye çalışırsa vurdu.
"Neden bana görüldü attın lan piç."
"Hasta halinle bile bana küfür etmeden duramıyorsun, haşin hrr..."
Hyunjin buna hafifçe güldü ve göz devirdi.
Minho bunun üzerine devam etti sözlerine."Cevap vermekle zaman kaybetmek istemedim, sana sıcak yemek ve ilaç aldım. Canın isteyebilir diye, ki sanmıyorum muhtemelen zorla yedireceğim ama tatlı da aldım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir sikim doğru gitsin
Teen FictionBirileri oda arkadaşının dikkatini çekmek istiyordu (hyunho) ! uyarı var okumadan önce haberiniz olsun!