8

111 14 17
                                    

Hyunjin hazırladığı ortam ile sırtını yatak başlığı ile birleştirdi. Minho ve kendi yatağını birleştirip büyük bir yatak elde etmişlerdi, hyunjin de yatağın tam ortasına oturup karşısında arsızca bakan adama güldü.

Yataktan doğruldu ve ayakta olan çıplak bedene yaklaşıp ensesinden tutarak dudaklarını birleştirdi, dudağından çıkan ıslak seslerle hassaslaşan çocuk öpüşmeyi derinleştirmek için başını yan yatırdı.

Elleri minho'nun bedeninde tüy gibi dolaşırken dilini ağzına göndermişti. Minho, uzun saçlarına asıldı ve dilini emmeye başladı.

Hyunjin sesli inlemesini minho'nun ağzına gönderirken minho'nun hoşuna giden seslerle yukarı kıvrıldı dudağının kenarı.

Uzun olan ayağa kalktı ve kendinden kısa kalan adamı yatağa fırlatıp dudaklarını ayırdı. Yatakta uzanan bedenin üzerine uzandı ve tekrar dudakları birleştirdi, bu sefer uzun sürmedi ıslak öpücük. Hyunjin dudağını dudaktan boynuna, boynundan göğsüne, göğsünden ise kasıklarına. Dili ile vücudu gezip öpücükler bırakırken durdu ve büyümeye başlayan penisi ıslak ağzına aldı ve yalamaya başladı, minho deli gibi inlemelerini odaya bırakırken biraz oyalandıktan sonra ağzında gel git yaptığı penisi ağzından çıkarması ile minho ritim bulmuş inlemelerini sızlama ile bozdu.

Sızlandığını fark eden Hyunjin gülümsedi ve altındaki bedenin tek bacağını tutup omuzuna sabitledi.

Minho ne yapacağını anlamayarak heyecanla onu izlerken Aralık bacağı arasındaki delikte ıslaklık hissetti minho. Gözleri sonuna kadar açılmışken nefesi birden kesilmiş ve kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı.

Daha önce hiç bu hisleri yaşamadığı için ekstra bir heyecan ile gözleri dolmuştu.

Hyunjin dilinin yanına parmaklarını ekleyerek biraz daha oyalandı ve deliğe parmağını soktu, dili ardından girdi ve hem ıslatırken hem genişletti.

Islak bir öpücük bırakarak ayrıldığı bedenden eşofmanını yere atmasıyla tekrar birleşti.

Uzunluğunu elinde birkaç kez hazırlarken hemen yatağın yanındaki çekmeceye eğilerek henüz yeni aldığı kremi dağıttı penisine.

Minho karşısında yeterince cüretkar bakışları ile onu izlerken kızarak yüzü ile dolu olan gözleri çok güzel görünüyordu. Ancak bu güzelliği parlayan dudaklar süsleyerek başrol oynuyordu.

"Hazırsın, değilsin aslında umurumda değil ama beni daha net hissedebilesin diye seni genişlettim bu kıyağımı unutma."

"Ahh.. siz olmasanız ne yapardım Hwang efendim!"

Hyunjin gülerek minho'ya baktı ve kaşlarını kaldırarak konuştu.
"Bak çocuk biraz daha başının dikine gidersen senin o sikini havada bırakır giyinir siktir olup giderim."

Minho ona karşı dik başlığını koruduğu gibi devam etti.

"Ya öyle mi Hwang? Peki o halde bunu yaparsam?" Dedi ve hyunjin'i altına alarak bacaklarını ayırdı ve sertleşmiş penisin üzerinde sürtünmeye başladı.

Zaten krem sayesinde kaygan olan penis rahatça içine girebilecekken minho bilerek sadece penisin başını içine alıp ardından geri çekiliyordu.

Bunu defalarca yapmıştı ve hyunjin altında adeta kıvranıyordu.

"Ee Hwang? Gerçekten deliğimi parçalamayacak mısın?"

"Sikim seni!" Hızlı nefesi arasından dudağından çıkan küfürle belini tuttu ve penisine tamamen oturttu.

Bu sefer sesli küfür eden minho oldu.

"Siktir! Amına koyayım! Öyle içime mi girilir piç kurusu!"

bir sikim doğru gitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin