14

57 7 14
                                    

Uzun zaman sonra kötü yorum alınca kötü hissetmedim değil amk ezjlqnsxa
Alışmışım güzel yorumlara

Alıştırdiniz beni laaan bu güzel bişey 💕

Seviyorum sizi iyi okumalar(umarım)

İkili uyanmış yatakta çıplak şekilde yatarak birbirlerine birşeyler anlatıyordu.
Heyecanlı şekilde minho'ya birşeyler anlatması oldukça tatlı gelmişti gözüne.

"Daha sonra üzerine bastım, Bir hafta ayağımı kullanmadım çünkü iğrençti. Bir daha altına kaçırırsa onu dışarı atıp bir ders vereceğim."

"Köpeğine olan sevgin gözlerimi yaşarttı." İronik bir gülüş ile hyunjin'e bakarken karşısındaki adamdan Side eye bakışları almıştı bile.

"Seni de öyle sevmemi istemezsin herhalde minho. Kaşınma canım benim."

Kapının çalması ile hyunjin ayaklandı ve altına eşofman geçirdi. Minho ondan önce giydiği pantolon ile üzerinde birşeyler olmadan kapıyı açtı.

"Selam!"

Minho karşısında gördüğü beden ile birden duraksadı ancak ardından hiçbir şey yokmuş gibi hyunjin'e döndü.

"Arkadaşın gelmiş, ben gideyim."

Minho gözlerini kaçırarak yerde tişörtünü aramaya başladı. Bulduğu tişörtü giydi ve telefonunu alıp odadan ayrıldı.

İkiliyi yarı çıplak gören felix'in kelimeler boğazına dizilmiş, suratı asılmış ve sessizleşmişti.

Hyunjin zaten arkadaşının cinsel hayatından haberdar olduğu için seviştiklerini anlamasını çok kafaya takmadı.

Minho çıkarken felix'in yanına geldi hyunjin ve sevinçle odaya davet etti. Aynı sevinç felix'te yoktu ama.

Hyunjin ayak üstü minho'nun iyileşmesi için yaptığı ıslak bezleri ve çorba kasekerini kaldırdı. Uzun sürmeden felix'in yanına oturdu.

Felix oturduğu yatağa baktı.

"Yataklarınız neden birleşik?"

"Bazen böyle yapıyoruz. Hem rahat hem de... Bilmiyorum seviyoruz sanırım."

Felix anladım anlamında kafasını salladı. Moralinin bozuk olduğunu fark eden Hyunjin, felix'e iyi misin gibi sorular yağdırıyordu.

"İyiyim dedim ya hyun uzatmasan mı?"

"Peki." Onun soğuk davranışına kayıtsız kalan hyunjin sonunda pes ederek ayağa kalktı. Mini dolaptan bir şişe kola çıkarıp bardağa boşalttı ve felix'e uzattı. Felix aldığı bardaktan sonra hyunjin'e baktı.

"Söyledin mi?"

"Neyi?"

"Minho'dan hoşlandığını."

Hyunjin anladığı anda büyük tepkiler vererek yatağa tekrar oturdu. Heyecanlıydı! Arkadaşıyla bu anı paylaşmayı çok istiyordu.

"Geçen gün birisini kendisine aşık etmekten falan bahsediyordu. Ben de şüphe ettim eh tabi içimde birşeyler kırılıyor gibi de hissettim, daha sonra sordum ama minho saçma sapan cevaplar vermeye başladı. Ben telefondan sizinle konuşuyordum, bana baktığını fark ettim ve neden baktığını KİBAR bir dille sordum. Güzelliğim için baktığını söyledi."
Kendisini yataktan atan hyunjin bu sefer yerde kıvranmaya başlamıştı.

Felix ona umutsuzca bakarken hyunjin kendisine geldi ve üzerindekilere çeki düzen verip tekrar oturdu.

"Ben de tekrar sordum, baştan sona güzel olduğumu söyledi. Daha sonra gelip yanıma uzandı, boynumu falan öptü o gün öyle uyuduk. Uyandığımda birşeyim yoktu ancak öğlen biraz kötü hissetmeye başladım, grip gibi birşey oldum. Minho'ya yazdım gelirken İlaç alması için -"

"Neden minho sana ilaç getirsin ki? Ya işi varsa?"

"İşin ucunda ben varım tabii işini bırakıp kalkıp gelecek. Neyse, bu beni temizledi, duş aldırdı, annesine çorba ve yemek yaptırmış onları yedirdi... Midem bulanıyordu ama çok güzel yapmış, bana Özel olması beni çok başka hissettirdi. Uyuduk. Uyandık bu sefer minho hastaydı, dudağımı öptüğü için ona bulaştırdım, çok kızdım hasta olacak diye ama benim için hasta olmayı sorun etmediğini söyledi. Aynı şekilde ben de o gün ona baktım duş, yemek Sonra uyuyor gibi yaptım. Açıkçası yorgun olduğum için gözlerim kapalı duruyordum. Minho yanağımı öptü sonra teşekkür ederim falan dedi uyuduğumu düşünerek ve uydu... Çok tatlıydı."

"Aranızda son zamanlarda başka birşey olmadı değil mi?"

Hyunjin sinirlendi bir anda ancak arkadaşına karşı hassasiyetini korumaya çalıştı. Felix'i çok severdi boş boş kızmayı istemezdi.

"Ne gibi?"

"Bilmem.."

"Hayır son zamanlarda sevişmedik ama sürekli beni sevdiğini dile getiriyor... Ben biraz salağa yatıyorum utanıyorum saçma bir şekilde. Ama sanırım yarın ona gerçekten aşık olduğumu söyleyeceğim."

"Ne? Bu kadar çabuk mu? Ya sevdiğini söylerken bundan bahsetmiyorsa?"

"LİX?! sen iyi misin? Sürekli saçma sapan bahanelerin var neler oluyor?"

Felix sertçe yutkundu sonra güler yüzlü haline geri döndü.
"Hayır, ben sadece... Sen üzülme diye!"

"Ben üzgün değilim ki Felix. Bu bahanelerin boşa, minho'nun benden hoşlandığını düşünüyorum. Zaten hoşlanmıyorsa odamı değiştirip giderim onu da belli bir zaman sonra silerim."

"Peki... Benim işlerim vardı gitsem iyi olur kendine iyi bak, Geçmiş olsun."

"Teşekkürler." Hyunjin herşeyi anlamış ve soğuk sesi ile arkadaşının gitmesine izin vermişti.

Felix soğuk davrandığını anlamış ve biraz yumuşaması için güler yüzünü silmiyordu ancak hyunjin çocuk değildi.

"Görüşürüzzzz hyunnii~"

"Bay." Kapıyı yüzüne kapatıp sırtını yasladı olduğu yere. En yakın arkadaşı ile bir sorun olduğunu anlamıştı ancak ne kadar zorlasa gerçeği anlamıyordu. Bir sürü senaryo dolanıyordu kafasında... En iyisi belli bir zaman sonra kendi ağzından dinlemek olacaktı.

Birkaç şey yanlış olabilir
Kusura bakmayın

Aynı zamanda yazım hatası falan olabilir kontrol edemiyorum useniyorum

Nasılsınız?

Çok değerlisiniz benim için

Görüşürüzz




bir sikim doğru gitsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin