Hyunjin son hızla soluğu arkadaşlarının yanında almıştı.
Onlara söylemek için heyecanla bacaklarını titretirken Felix ve jeongin anlamayarak birbirlerine bakıyorlardı.Jeongin "hyunjin? Bir sorun mu var bitanem?"
Hyunjin jeongine döndü ve hitap şekli ile gülümsedi.
"Yani birşey var ama iyi mi kötü mü bilmiyorum."
Felix lafa daldı. "Söyle dinliyoruz bebişim."
Hyunjin direkt lafa daldı ve masada sessizlik oluşmasını sağladı.
"Ben aşık oldum sanırım."
İkili sessizliğini korurken hyunjin daha fazla dayanamadı ve ağlamaklı bir sesle konuştu.
"Ya niye birşey söylemiyorsunuz?!"
Felix durdu ve kaşlarını çattı.
"Kime?"
"Şimdi bakın, bu minho çok yakışıklı, seksi, cazibeli ve çekici falandı ya hani? Biz sadece ihtiyaçlarımız için sevişiyorduk biliyorsunuz. Ama son zamanlarda sanki o sevişmelerde bir duygu var."
"Ne?"
Felixin sorduğu soruyla hyunjin durumu dramatikleştirerek bayıldı.Kalktı. "Adam artık kalbimi hızlandırıyor ama bu sefer orgazm olmamdan kaynaklı değil."
"Neden böyle düşündün?" Felix soğuk sesi ile söylerken cümleye devam etti. "Sadece seviştiğinizi sanıyordum. Bir duygu olması olası değil bence?"
Jeongin, felixin omuzuna acıtmayacak şekilde yumruk attı.
"Hey, çok tatlı aslında... Sevişme konusu dışında. Hyunjin! Hep arkandayım, minho kadar olamasam da-AH!"
hyunjin'in tekmesi ile jeongin inlerken güldü.
"Şakaydı.. ama bekliyordum açıkçası."
Felix hemen lafa atladı"Ne demek bekliyordum? Normal birşey mi bu?"
Jeongin biraz durdu ve kafasını olumlu anlamda salladı.
"Evet normal birşey, sen iyi misin? Sinirli gibisin?"
"Neden sinirli olayım canım? Sadece, hyunjin... Üzülmesin diye söylüyorum."
"Neden üzülsün ki? Bence minho adam gibi seven bir adam."
"Hiç de bile!"
Hyunjin, felixin bu son tepkisine kaşlarını çattı.
"Felix iyi misin? Sanki bugün ekstra sinirlisin ve çok saçma şeyler söylüyorsun? Neden sevmesin ki beni?"
"Çünkü... Ah hayır sinirli değilim hyunjin-ah"
"Neyse ne.. sizce bunu minho'ya direkt söylemeli miyim?"
Felix soru üzerine dişlerini sıkarken jeongin neşeyle konuştu.
"Hayır hayır, şimdi olmaz önce sana karşı birşey hissediyor mu bunu gözlemle. Eğer senden hoşlandığını gerçekten hissederden gizli gizli adım at ve kendine aşık et onu."
Hyunjin gülümseyerek başını salladı. Biraz daha sohbetin ardından oradan ayrıldı ve odaya geldi.
Biraz yorgun hissettiği için hemen kıyafetlerini çıkarıp duşa girdi.
Biraz duşta kaldıktan sonra yüzüne bakım ürünlerinden bir karışım sürmüş daha sonra yıkayıp duştan çıkıyordu ki minho'nun konuşmasını duydu. Kendi kendine mi konuşuyordu o?
"Seni kendime Aşık edeceğim."
"Kimi aşık ediyorsun?"
Minho, hyunjin'i görünce içtiği içeceği püskürttü ve elinin tersiyle ağzını sildi.
"Sen burada mıydın?"
"Evet? Kime aşık oldun sen?"
Hyunjin kaşlarını çatarak minho'ya baktı ve hemen karşısına oturdu.
"Hm?"
"Aaa... Hyunjinnnn!!! Nasılsınnnn??? Sevişelim mi?"
"Aptal, soruma cevap ver."
"Çok yorgunum, yarın konuşalım."
Minho'nun bunu söylemesi üzere hyunjin garip bakışlarını üzerinden çekmiş ve dolabını açıp şortlu pijama takımını eline almıştı. Karşısındaki adamı umursamadan yere attığı bornozla çıplak, güzel bedeni ortaya çıkmıştı. İç çamaşırı giymeden şortu ve tişörtü üzerine geçirip onu izleyen bir çift gözü umursamadan yatağa girdi.Arkasını döndü ve şarjda olan telefonunu alıp gruba girdi.
Kitty vadisi pusu
Hyunjin:minho birisine aşık sanırım.
Jeongin:neee
Felix: amına koyayım/
Umarım hyunjin değildir/
Umarım hy/
Nerden biliyorsun?Hyunjin: duştan çıktığımda
Kendi kendisine konuşurken duydum.Jeongin:o sen olabilir misin?
Hyunjin:sence öyle midiiiir!!?
Felix: sanmıyorum
O hâlâ bana takıntılıdır/
O hâlâ/Hyunjin:ah... Öyle mi diyorsun lix?
Felix: evet aşkım hemen gelin güvey olmayalım değil mi bir başkası da olabilir bu.
Ümitlenme boşa...Hyunjin:peki iyi geceler.
Felix:iyi gecelerrr💕
Jeongin:gut naykt ✨
Hyunjin düşünceleri ile Uyumaya çalışırken arkasını döndüğünde minho'nun hâlâ onu izlediğini gördü.
"Ne bakıyorsun lan Dabbe gibi?"
Minho gülümsedi.
"Güzelliğine bakıyorum...""Arkam dönüktü amına koyayım götüme mi baktın?"
"Baştan sona güzel olduğunu için nereye baktığımın bir önemi var mı?"
Hyunjin sesli şekilde yutkunurken rezil olduğunu hissetti.
"Sen. Sus. Git. Uyuyacağım."
Minho kahkaha attı ve kendini hyunjin'in yatağına attı. Kollarını uzun saçlıya sardı ve burnunu boyun girintisine soktu.
İçine çektiği koku ile nefes almış gibi hissederken güldü ve boynuna olduğu yere öpücük bıraktı.
"İyi geceler güzelim."
Güzelim kelimesi hyunjin'i öpücükten sonra bayıltacak derecede etkilerken hyunjin de bu fırsatı değerlendirdi ve minho'ya kollarını sardı.
"İyi geceler linoo.."
Olay olsun ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir sikim doğru gitsin
Teen FictionBirileri oda arkadaşının dikkatini çekmek istiyordu (hyunho) ! uyarı var okumadan önce haberiniz olsun!