~SON~

2.1K 142 28
                                    

2 SENE SONRA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2 SENE SONRA

Hayatımı bir gün mutlu olacağım gayesiyle yaşadım.Hiçbir şeyi sevemedim,hiçbir şey istemedim.Çünkü neye elimi atsam zarar gördü.

Bir ailem olmadı.Babam,annem yoktu.Babasızlığı iliklerime kadar yaşamış,annesizliği yüreğime gömmüş bir kızdım ben.Beni kimse büyütmedi.Kendi kendime büyümek zorunda kaldım.

Yaşım küçük sırtımdaki yük dağlardan büyüktü.Allahın her günü sebepli,sebepsiz dayaklara ve psikolojik şiddete maruz kaldım.Bağırdım,kimseye sesimi duyuramadım.Düştüm,yerlerde süründüm.

Derdimi anlatacak,derdime derman olucak kimsem olmadı.Yalnızlık ruhuma işlemiş beni dört duvar bir odada öldürecekti.

Sonra ansızın birileri girdi hayatıma.Ve şimdi bu yaşadığım onca şeyin bir cefa olduğunu,hayatın bana sefasını büyüdükten sonra verdiğini gördüm.

Her hikayenin bir sonu olduğunu gibi bizimde bir sonumuz olucaktı.Ama bu sefer bileklerimde kelepçeler yoktu.

Olması gerektiği gibi bu sefer ipler benim elimdeydi.Bu hikayenin kazananı bendim.

Toprak Soykan ve Fuat Soykan çocuk istismarı,kasten adam öldürmeye teşebbüsten hüküm sürüyordu.

Sezgin Soykan,Fuat Soykan'ın ağına takılmış bir balıktı sadece.Ziyan olmuştu,kendini göz göre göre ateşe atmıştı.

Ve Asil Soykan abilerinden farklı çocuk istismarı ve cinayete yardım ve yataklıktan hüküm giydirilmişti.En az bir katil kadar suçluydu.

Niyetlerin beni öldürmek olduğunu son mahkemede belli etmişlerdi.Toprak Soykan sanki suçlu benmişim gibi üzerime saldırmıştı.

İstismar ettikleri tek hayat benim değildi.Ege daha küçücük bir çocuktu,babası yüzünden hayatı derbeder olmuştu.Eğer anneside babasına yardım etmeseydi belki de yurda verilmezdi.

Koridorlarda döktüğüm gözyaşları mutluluktan değildi.Bir intikam uğruna harcanan onca hayat için döküldüler.

Mahkemeden sonra günlerce odamdan çıkamadım.Suçluluk duygusu omuzlarımda yer edinmişti.

1 SENE ÖNCE

Başımı yastığa gömebildiğim kadar gömdüm.Her şey bitmişti oysa göğsümdeki bu acının sebebi neydi?

Ege'nin çığlıkları mı?

Yoksa Aslı Soykan'ın haykırışları mı?

Kanatsız MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin