47- Doğum günü sürprizi

14 4 1
                                    

     

     - Baba bu çok güzel bir haber. Zaman makinesini kullanabileceğiz demek ki.

     - Ben de bunu düşünüyordum. Ancak işler çok değişti.

                      °°°°°°

     - Ne demek istiyorsun baba? Zaman makinesi yalan mı yani?

     - Şüphelendiğim çok şey var. Öncelikle bunu bulan biz değiliz. Enstitü bölüm başkanını konuşturdum yalnızken. İnfial yaratacak bilgilere eriştim. Bunu hep birlikteyken açıklayacağım. Şunu bilin bu evrenden biri kaçıp orada makine yapmadı, yapmıyor.

     - Baba bu ne demek anladım şimdi. Gerçekten çok kişi hayal kırıklığı yaşayacak.

     - Yarın tartışacağız bunu. Bilgileri size aktarıyorum şimdi. Yarın bazıları kandırıldık mı? Siz mi yalan söylüyorsunuz? diye itiraz edeceklerdir. Bölüm başkanı Mizu Yano'yu getireceksiniz. Onu bugün için özellikle geride bıraktım. Herkesin önünde ona gerçeklik ilacını zerk edeceğiz. Ondan duyduklarında sesler kesilecektir. Şimdi hepimiz dinlenmeye çekilelim. Ben çocuklara bakacağım. Bu gece onların yanında olacağız annen ve ben. Ting de kalacaktır. Ama Nolan dinlenmeli. Yarın ona ihtiyaç çok fazla olacak. Tüm evren başkanları bağlantıyla katılacak toplantıya. Organizasyonu Nolan yapacak. Sırayla konuşacağız hazır olun.

                       °°°°°°

     - Baylar ve bayanlar buraya toplanma nedenimizi biliyorsunuz. Zaman makinesi ve enstitünün çalışmalarına eriştik. Bildiğiniz üzere salgın hastalık enstitünün denemeleri yüzünden meydana geldi. Diğer evrenlerden gelen insanlar şimdiye dek gizli tutuldu tüm evrenden. Şüpheleniyorduk ama kanıt yoktu. Burayı ele geçirdiğimizde her şeyi öğrendik. Sizlere dosyaları gönderdik. Artık gizli bir şey kalmadı. Sizlerin şüphelerini biliyorum. Biz yaşlılar heyeti bugün burada bunun için toplandık. Sizlerde bağlantı yoluyla bizimlesiniz. Merak ettiğiniz diğer çalışmaları anlatacağız. Sorularınızı ekran aracılığıyla iletebilirsiniz. Önce önünüzdeki raporu okuduysanız onaylayın. Sözü gizli servis baş danışmanına bırakıyorum.

     - Merhaba herkese. Beni Wang Chen Yun olarak tanıyorsunuz. Gizli servis başkanını da Taiki Okabe diye biliyorsunuz. Kimliğimiz önünüzdeki dosyalarda mevcut.

     2693 yılının son ayında isim ve şekil değişikliği yaptık. Gizli servis için. O sırada yaklaşan felaketten habersizdik.

     Enstitü diğer evrenlere kapı açtı şüphesi taşınıyordu. Bunun araştırmasına başlamıştık ki birden gerçek ailelerimizin dünya evreninde kaybolduğu haberi geldi.

     O güne kadar açık olduğunu bildiğimiz geçiş kapısı enstitü tarafından kapatıldı. O kapıyı ilk keşfeden onlardı. İşleyişi öğrenmiş ve kapıyı kapatmışlardı.

     Ardından iki evrenin bir araya gelmesinden dolayı çakışmalar ve boşluklar oluştu. Bu olaylarda bizden kaybolanlar çoktu. Bir o kadar da evrenimize düşenler vardı. Hepsi denek olarak enstitü tarafından kullanıldı. İşte bu düşmeler sonucunda evrenimize bir bilim adamı geldi. Hem de bir makineyle. Adamı konuşturduklarında bunun zaman makinesi olduğu öğrenildi. Bunun üstüne çalışmalar başlatıldı. Makine henüz tamamlanmamıştı. Bu kişi enstitü tarafından korumaya alındı istediği her şey verildi. Sunil Patel Hintli bir bilim insanıydı. Bu yıla kadar yapılan çalışmalardan  öğrendiğimiz başarılı olunmadığıydı. Gönderiliyordu denekler ama geri gelen yoktu. O yüzden gidiş bile şüpheliydi. Nereye gittiği bilinmiyordu. Kapı geçişlerinde istedikleri yere gidemedikleri için makineyle gönderilenleri de kontrol edemiyorlardı. Şimdi karşınıza Mizu Yano gelecek. Onu ilk normal haliyle göreceksiniz. Asla konuşmuyor, sorularımızı yanıtlamıyor. Sonra sizlerin gözü önünde gerçeklik iğnesini yapacağız. O zaman ondan da bunları duyacaksınız. Kafanızda hiç bir soru işareti kalmasın. Kameralar şu an onu gösteriyor lütfen izleyin.

Innocent Mafia ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin