2- Sen bu evrenden değilsin

40 8 10
                                    

     

     - Cehenneme Kato. Yanımıza da bir kaç kişiyi alacağız. Cehennemi çağırdı bazıları.

                    °°°°°°

     Yunshi, yanındaki dört adamla kendi merkezlerine gitmeyi planlamıştı. Orada adamları toplayıp karşı çetelere tek tek saldırmaktı amacı.

     İchira hastaneye geldiğinde kimseyi bulamadı. Doktorla konuşunca öğrendi olanları. O da şaşkındı. Yunshi ve adamlar merkeze gitmiş olabilir diye  yola çıktı. Arabayı kullanırken kafası hala karmakarışıktı. Xiao Sean nasıl birden kaybolurdu. Hem de kaç kişinin gözleri önünde. Tarihsel efsane gibi bir şeydi sanki. Büyücülük. Sinirlendi düşüncelerine. Büyücülük diye bir şey yoktu. Hepsi dilden dile dolaşan efsanelerdi.

     İchira gözüyle görmediği hiç bir şeye inanmazdı. Ancak  kendi gibi olan Yunshi buna tanık olduysa işin içinde iş vardı. Onunla konuşmadan rahatlamayacaktı. Gerçi anlatılınca da inanacak mıydı? İşte orası meçhuldü.

     Yunshi, İchira'nın gemide beklediğini düşünüyordu. Onlar gelmeyince terslik olduğunu anlar onları bulurdu. Ama bu saatten sonra bulsa da boştu. Sean yoktu ve hepsi ölüme gidiyordu. Ona not bıraktı merkezde.

     "İchira, Sean artık yok. Biz intikam almaya gidiyoruz. Bunun anlamını biliyorsun. Bunu okuduğun zaman gemiye dön ve kaçın buradan. Siz kurtulmalısınız. Eşime onu çok sevdiğimi söyle. Bir daha ki hayatta umarım yine dost oluruz. Elveda.
               Dostun Yunshi Yuo."

     Yunshi gözlerini silerek tüm adamlara işaret verdi. Yirmi araç içinde tüm adamlar ardı ardına yola çıktı. Ani baskın yapılacaktı. Önce batı bölgesine saldıracaklardı. Ölmezlerse doğu bölgesine geçeceklerdi. Hayatının burada sona ereceğini çok iyi biliyordu. Onlara ne kadar zarar verirse, ne kadarını öldürürse içi o kadar rahat edecekti.

     Takip edildiklerini biliyordu. Takipçiler haber verene dek onlar bölgeye ulaşmış olacaktı.

     Bölgeye vardıklarında başka araçtaki Kato aniden fren yaptı. Diğer köstebek Huang ile ateş açtı kendi aracında bulunan adamlara. Bir nevi bölgeyi de uyarmış oldu. Yunshi onun hain olduğunu anladığında çok geçti. Aracı çevirip Kato ve Huang'ın aracını makineliyle taradı. Onları öldürmüştü nihayet. Ancak uyarıyı alan bölge karşılarına dikildi. Büyük bir çatışma yaşanıyordu. Silah sesleri şehrin her yerinden rahatça duyuluyor, gecenin sessizliğini bozuyordu. Köşeye sıkıştıklarında başka araçla gelen İchira'yı gördü. O da Yunshi'yi fark etmiş araçtan ona el sallamıştı gülerek. Yunshi onun ne yaptığını anladı anında. Araç bomba yüklüydü ve doğruca onların merkezine gidiyordu.

     Araç yanlarından geçerken bağırdı İchira.

     - Dostum yine görüşeceğiz.

     Yunshi aracın arkasından koşuyordu. Yanındaki adamlar fırsat bu diyerek bölgeden kaçıyordu.

     Büyük bir patlama şehri derinden sarstı. Bomba yüklü araç merkez binasına girer girmez patlamıştı. İchira yaralanmasına rağmen durmamıştı. Büyük bir güçle aracı sürüp hedefine ulaşmıştı.

     İchira ve Yunshi ölürken yanlarında çok kişiyi de götürdü.

     'Lóng bāng' (ejderha çetesi) efsanesi artık yoktu. Bir sayfa böylece kapanmıştı.

     Bu sırada hastanede çok daha garip bir olay gerçekleşti. Bir anda kaybolan Xiao Sean yeniden hastane odasındaki yatağında belirdi. Ölüydü. Şoke olan doktorlar toplanıp karar verdi. Konuyu kapatacaklardı. Xiao Sean ölmüştü sonuçta. Kayboldu ve geri geldi. Anlatsalar da kimse inanmazdı.

Innocent Mafia ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin