38- Emrinizdeyim sahip

16 4 7
                                    

    

       - Bir daha bana aşkım dersen dilini keserim senin. Bu ağız sade acıyla bağıracak, bana yalvaracak, inleyecek. Onun dışında konuşursan işim bittiğinde önce dilinden başlarım.

                      °°°°°°

     Yibo sustu. Şimdilik konuşmaması gerekiyordu demek. Başını öne eğdi gözleri doldu.

     Zhan dayanma noktasının sınırına gelmişti onun dudaklarına kapanırken eliyle gözyaşlarını sildi. Büyükbabasının dinlemeyi kapattığını anlamıştı. Yine de tedbirli olmalıydı. Yibo'nun dudaklarından ayrılıp kulağına doğru eğildi. Fısıltıyla konuşuyordu

     - Tadın çok güzel aklımı başımdan alıyor hala. Sakın şaşırma, belli etme. Sabırlı ol bekle. Oyuna katıl. Anlatacağım sonra.

     Yibo'nun da unuttuğu vardı. Zhan bir yaşlının torunuydu. Zheng onlara hiç bir şeyin etki etmediğini bilmediği için Zhan'ın değişip değişmediğini bilemezdi. Zhan rolünün çok güzel oynuyordu.

     Yibo içinden yükselen sevinci zor zaptetti. Zhan değişmemişti işte. Bildiği tanıdığı yegane sevdiğiydi.

     Zhan uzaklaşıp ona baktı. İzlenmeseler bile kayıt yapıldığını biliyordu.

     - Beni takip etmezsen burada yaparım. Benim için sorun yok.

     Yibo ne yapacağını bilmiyordu. Öfkelenmiş gibi görünse iyi olmazdı herhalde.

     - Zhan umarım bu yaptığından pişman olmazsın.

    İkisi odaya girdiği an birbirlerine özlemle sarıldılar. Zhan yine onun konuşmasını engelledi. Yibo'nun o an aklına geldi.

     'Zhan böyle rahatlıkla konuşabiliriz. Bizi kimse dinleyemez.'

     - Emin misin Yibo? Şimdi kendini bana isteyerek mi vereceksin? Büyükbabam bana eğlen diye izin vermişti ne güzel. İçine ettin eğlencemin. Büyükbabam yaşlılardan biri. Onun yapacaklarından korkmalısın.

     Bir yandan kolunu sıkmıştı Zhan Yibo'nun. Hem de epey kuvvetlice. Canı yandı Yibo'nun ve o acıyla bağırdı.

     - Ah eveeet böyle bağırmalısın benim için.

     'Zhan bana güven. O bile bizi duyamaz. Konuşmamız gerekiyor.' Aahhhh. Bırak beni Zhan. Yalvarırım böyle yapma.

     - Olmuyor. Tüm heyecanımı söndürdün. En iyisi deney yapmak. Bana köle olduğunda da bağırabilirsin. Çık şu odadan bir süre görünme gözüme. Otur orada bekle beni. Kaçamazsın sakın aklından geçirme.

     - Zhan kaçmayı asl...

     - Sana konuşman için izin vermedim.

     Zhan bu odanın her köşesini beynine kazımıştı. İzleme yoktu ama dinleniyordu. Burası deneyden sonra kişinin alındığı yerdi. Zhan bir kaç saat kalmıştı burada. Duyu gücüyle konuşulanlara kulak misafiri olmuştu. Biri Zheng'di. Diğerini sonradan öğrenmişti. Sedna başkanı Lionel'di. Odaya kamera koymalıyız ama elimizde malzeme kalmadı demişti Lionel. Büyükbaba da dinlemek yeterli. Deney odasında kamera ve ses var. Burada dinlemeyle yetinmeliyiz şimdi diye yanıt vermişti. Zhan bu nedenle dikkatliydi.

     *Yibo'nun zihin bağlantısı ne kadar güvenli acaba? Beni sınıyor olabilir mi Zheng? Şimdilik gece olana kadar sabretmeliyim. Yibo'nun deneyi bitsin kalan zamanda Zheng'in yanında olurum. Yibo  uyanınca onu alırım. Umarım anlamıştır ve o da benim gibi rol yapabilir.*

Innocent Mafia ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin