- Yibo ters bir şeyler var. Görüntüler ahh başım. Kato o... O bana... Ahh...
°°°°°°
Yibo düşmekte olan Zhan'ı hemen yakaladı. Ting dedektifleri bariyerin içine hapsetti.
- Ting yardım et. Neler oluyor Zhan'a?
- Yibo sakin ol. Sen doktorsun bilmen gerekiyor.
- Bu benlik bir konu değil. Ona bir şey mi yaptınız yoksa?
Yibo öfkeyle dedektiflere döndü. Onlar da kendileri gibi şaşkın görünüyordu. Yibo Yunshi'nin konuşması için kısıtlamayı kaldırdı.
- Bizimle ilgili değil. Siz gerçekte kimsiniz? Ona Zhan dedin. Gerçek mi bu?
- Susabilirsin. Zhan sen, ben kadar gerçek. Ben kimim öğrenirsiniz birazdan. Ting Zhan'ı koltuğa yatıracağım yanında kal. Amcamla konuşmalıyım.
Yibo önce zihin bağlantısı kurup olanları anlattı. Taiki Okabe ona sakin olmasını söyleyip ekrandan görüşmek istedi.
*Yibo onlar güvenilir kişiler. Sana bunu söylememek benim hatamdı. Bu kadar karmaşada aklımdan çıkmış. Dayın adına çalışıyorlar. Ancak seni henüz bilmiyorlar. Ekranı aç konuşalım.*
*Amcaa Zhan baygın. Ne yapacağımı şaşırdım.*
*Merak etme bir kaç dakika sonra biri gelecek. O da bizden. Adı Kurai. Kurai Minato. O Zhan'a bakarken biz konuşuruz.*
Taiki bağlantıyı kesip ekrana bağlandı. Yunshi ve İchira onu görünce rahatladı. Bu arada kapı çaldı. Yibo kapıyı açtı.
- Merhaba ben Kurai Minato. Hastamız Ah buradaymış. Onu bana bırakın.
Kurai elini hareket ettirdiğinde bir mr cihazına benzer bir makine ortaya çıktı. Kurai Zhan'a elini uzattı. Zhan havalanıp o makineye yatırıldı.
- Beyler beni mi izleyeceksiniz? Konuşun siz. Ben birazdan ne olduğunu anlatırım.
- Yibo dedektifleri serbest bırak artık. Yunshi üzgünüm. Bu durumu herkesten sakladık çünkü sonucunu bilmiyorduk henüz. Yibo da gizli ajan. Zhan ölüm kelimesini kullanınca şüphelenmeniz doğal.. Ancak aşırı tepki vermişsiniz. Biraz düşünmediniz belli ki. Ölüm kelimesini bizden başka bilen yok. Kullanan kişiyi emniyete açık edemezsiniz. Dost ya da düşman. Beni aramalıydınız. Gerçi Yibo hızlı hareket etmiş. İyi ki. Enstitü bunu öğrenseydi Zhan'ı korumamız güç olurdu. Tehlikeyi kıl payı atlattık. Zhan'ın kim olduğunu ve olay gelişimini sonra anlatırım. Şimdilik şunu bilin. Zhan gerçek Xiao Zhan.
- Efendim keşke bize biraz bilgi verseydiniz. Onu bu şekilde sıkıştırmaz rahat konuşurduk.
- İki hainle uğraşırken aklımdan çıkmış. Hem uyardığım halde gideceğinizi düşünmüyordum. Size bu konuda bilgi de vermiştim. Gitmeden önce beni arayın demiştim. Her ne ise artık biliyorsunuz. Gerisini anlatacağım size. Her ne kadar çok kişi olsak da aramıza sızanlar çıkabilir. Gizli bilgiler ne kadar az kişi tarafından bilinirse o kadar risk azalır. Şimdi sizi başbaşa bırakıyorum. Kurai muayenen bitince bana da bilgi ver.
Taiki ekranı kapatınca ayaktaki dört kişi birbirine baktı.
- Beyler oturun lütfen. Zhan'ın sonucunu bekliyorum. Aklım ondayken sağlıklı konuşamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Mafia ~ Yizhan
Fanfic** - Sen benim adıma konuşamazsın. 'Ooo Sean. Epey güçlü bir ruhun var. Aşk deyince ortaya çıktın. Neyse şimdilik sana sesimi çıkarmayacağım. Bir şey bilmiyorsun çünkü. Amaa patilerini Yibo'nun üstünden çek. Ona sadece üzüntü verirsin sen.' ...