- Yiboo. Aldınız mı onları yoksa? Ah yani güvendeler derken. Gizli gemimizdeler mi?
°°°°°°
- Evet sevgilim. Büyükbaba yer değişimi yaptı. Burada illizyon görüntüleri var. Bariyerle de korumalı. Yani dokunsalar bile bariyerde çarpılacaklar. Mekiği gizleyebilirlerse yüzeye gönderecekler. Olmazsa hep birlikte döneceğiz.
- Ohh yeminle içim eridi. Öyle bir rahatladım ki sorma. Biz güç aktarımına yoğunlaşalım. Benim yine bir planım var. Burada sadece ikimiz olduğumuza göre rahatça hayata geçirebiliriz planı. Galiba Zheng çok sinirlenecek bu kez.
- Amaaa elinden bir şey gelmeyecek.
- Nedeeen?
- Çünkü biz tüm güçlerini ondan alacağız.
Son üç sözü Yibo ve Zhan birlikte senkronize halinde söyledi. Aynı anda aynı düşünüp aynı anda aynı şekilde konuşuyorlardı.
Gülerek bakıştılar. İki gün kalmıştı. Saat gece on biri gösteriyordu. Geceyi yakmaya hazırdılar.
°°°°°°
Zhan gözünü açıp saatine baktı. Sabah sekiz olmuştu. Zheng'in hareket halinde olduğunu hissetmişti. Yibo'nun kollarından yavaşça çekilmek istediğinde sıkıştırıldı.
- Benim yakışıklı lordum günaydın demeden nereye gidiyor acaba?
- Ahh aşkımm günaydın. Sen uyu biraz daha ben Zheng'i kontrol edip geleceğim.
- Sakın bir yere kıpırdama. Onun bir şey yaptığı yok. Dolanıyor odasında. Düşünceli epey. Lionel tek mi? Başkaları var mı arkasında? Onun derdinde.
- Hımm demek çoktan öğrendin. İyi o zaman biraz daha uyuyabilirim.
- Iıh olmaz uyuyamazsın artık. Ben uyandım çünkü.
- Ciddi misin? Off duyduğum en güzel haber bu. Kalk hemen giyin gemiyi dolaşacağız. İyice öğrenmeliyiz. Hem sen de uzaylı gemisi görmüş olursun. Kahvaltıyı dışarıda yapacağız. Ahaaahaa uzay gemisinde Yıldızlara bakan cephede kahvaltı. Mmmhh çok muhteşem aşkım.
- Anlaşıldı beni sinirlendirmek istiyorsun sen.
- Lord Yibo sinirden tepinseniz de önemli değil. Duygularınıza gem vurmayı öğrenin. Çünkü çok önemli işlerimiz var. Şu an hiç kimseyi boş bırakamayız.
Zhan kalkıp duşa girmişti bile. Yibo da kendini sorguluyordu.
*Çok mu sıkıyorum onu acaba? Fazla mı azg.... Yok o kelimeyi söylemeyeceğim... Ah Zhan ahh yakıyorsun beni. Hem de çok fena....
'Yibo aşkım düşünmeyi kessen de yanıma mı gelsen? Az daha kalırsam burada boşa gidecek enerjim.'
- Wauaw sen ne güzel şeyler söyledin öyle? Bütün sinirlerim gevşedi.
- Şşşi sus ve bana bırak kendini....
°°°°°°
Zhan ve Yibo odalarından çıktığın da Yibo onun ardından takip ediyordu. Başı öndeydi ancak tüm gemiyi zihniyle tarıyordu. Zhan 'köle sahip ilişkisini sakın abartma bu daha çok dikkat çeker' demişti. Öyle ya Zheng de Zhan'ın ayarlarıyla oynamıştı güya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Mafia ~ Yizhan
Fanfic** - Sen benim adıma konuşamazsın. 'Ooo Sean. Epey güçlü bir ruhun var. Aşk deyince ortaya çıktın. Neyse şimdilik sana sesimi çıkarmayacağım. Bir şey bilmiyorsun çünkü. Amaa patilerini Yibo'nun üstünden çek. Ona sadece üzüntü verirsin sen.' ...