42-Ayrılık sözü nereden çıktı?

20 4 18
                                    

    

     Guang gözden kayboldu. Zheng olanlara inanamaz gözlerle bakıyordu Zhan ve Yibo'ya. Gözleri korkuyla açıldı. Bombanın sayacını yeni görmüştü.

     - Bana yalan söylediniz. Bu bomba patlamak üzereee...

                      °°°°°°

     - Elveda Yibo...

     - Zhaaann, beni beklee geliyorum ardından. Zheng bırak artık onu. Bari ölümde kavuşalım.

     Zheng şaşkın bir halde korkuyla Zhan'ı bıraktı. İkisi birbirine sarılırken sırıtıyorlardı. Anında gözden kayboldular. Zheng'in gözleri kocaman açıldı. Başını korumaya alıp yere kapaklandı. Aradan saniyeler geçse de hala bomba patlamıyordu. Öfkeyle ayağa kalkıp onlara söverken patlayan bomba ile yok olup gitti.

     Zhan ve Yibo'nun binip kaçtığı mekik patlamadan etkilenmişti. Yine de gülmekten alıkoymuyordu bu onları.

     - Aşkım oyunculuğuna hayran kaldım.

     - Sen de muhteşemdin. O nasıl bir replikti. Zhaaann bekle beni ardından geliyorum.

     - Lütfen ölümde bari kavuşalım sözümü unutma. Kesin çok acınasıydı ki Zheng seni anında bıraktı. Kendimi acındırabildim. Büyük oyuncuyum cidden. Sinema dünyasına mı katılsam acaba?

     - Bunu unut. Kafandan sil. Sen silmezsen ben silerim. Benim kıskançlıktan ölmemi istiyorsun herhalde.

     - Olur mu hiç bebeğimmm. Beraber girelim o dünyaya. Sensiz asla adım atmam.

     - Hıh olsun istemiyorum işte. Ünlü olmaktan yeterince çekmişim bunca yıl.

     - Waa doğru ünlü mafya lideri olduğunu unutmuştum. Orada da burada da. Ama sen istesen de aktör olamazsın ki.

     Yibo muzipçe gülüyordu. Zhan pişman olacağını bile bile sordu o soruyu. Çünkü aklına hiç bir neden gelmiyordu.

     - Neden?

     - Aşkım sen uçan araçlardan, motosikletten, camlı garajlardan, çok katlı yüksek yerlerden hatta Bungee Jumpingden çok korkuyorsun. Ne yapacaksın öyle bir sahnede?

     - Beni çok kırdın şimdi. Neredeyse hepsine alıştım. Hem dublörler ne işe yarıyor?

     - Waaa ciddi ciddi düşünüyorsun yani. Hani ünlü olmaktan bıkmıştın?

     - Sen o alana girersen peşinden gelirim. Her oynayacağın diziyi, filmi satın alırım ve partnerin olarak ben de oynarım. Ayrıca sadece benim sevgilim rolü oynayabilirsin.

     - Tanrım çok kıskançsın. Bunu beklemiyordum senden. Ancak hep ikimiz oynarsak bizi izlemek istemeyebilirler.

     - Yani... Başkalarıyla mı partner olmalıyız? Ve sen hiç kıskanç değilsin. İyi deneyelim o halde. Benim aklımda çok güzel bir senaryo var. Orada yakışıklı bir aktörle başrol oynayacağım. Eğer kıskanmadan izlersen sana izin vereceğim. Anlaştık mı?

     - Bu konuda ciddisin değil mi? Okey, kabul. Senaryo ne üstüne olacak?

     - Yibo bırak senaryoyu da yere çakılmadan atlasak artık diyorum. Büyükbaba panik halinde bizi arıyor. Ona mı cevap verip atlayalım? Yoksa yere inince mi haber verelim?

     Zhan konuyu gayet güzel çevirmişti. Yibo senaryoyu duyduğu an her şeyden vazgeçecekti. Bir daha dizi, film adı anılmayacaktı. Büyükbaba onlara seslendiğinde iyiyiz diye çoktan yanıt vermişti Zhan. Yibo'nun kafası iyice dolmuştu.

Innocent Mafia ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin