- Ama benim de bir isteğim var senden.
°°°°°°
Zhan Lionel'e bir kaç gemi hazırlamasını söyledi. Ve devam etti.
- Büyükbabamı ben oyalarken sen söylediğim yerden kadınları getir, gemilere bindir ve Hoshi'ye gönder. Bildiğim kadarıyla bu mekiklere yer koordinatları yüklemesi yapılınca otomatik pilotla o yere ulaşıyor. Direk enstitünün koordinatlarını yükleyin. Onlar merak edip bariyeri kaldıracak. Siz geldiniz görüşme istiyorsunuz zannedecekler. Kadınlar çıkıp kaçacaklar can havliyle. O sırada virüs oraya yayılmış olacak. Bu kadarı şimdilik yeterli.
- Ee kadınlar ya kaçmazsa?
- Kaçarlar. Benim kölem var ya Yibo. O gelip hepsini uyutacak. Virüs bulaşmaz ona. Çoktan gerçek aşı yapılmış. Ama siz mutlaka koruma giysileriyle getirin kadınları.
- Kadınları nasıl bulacağını söylemedin.
- O şimdilik ben de kalsın. Yani yerlerini öğrenebilirim kısa sürede.
- Şey aslında ben de biliyorum. Zheng'i takip etmiştim gizlice. Ama korkumdan sustum. Ona hesap sormak ölmeyi istemekle eş değer malum.
Zhan Nihayet istediği bilgiyi almıştı. Ona güvenen Lionel yeri bildiğini itiraf etmişti. Yoksa işi epey zor olacaktı. Zheng'den kadınların yerini öğren Yibo'ya ilet vesaire uzun işti. Şimdi rahatlayabilirdi.
- O zaman daha kolay işimiz. Sen koruma elbiseli iki kişi al yanına. Yibo da seninle gelsin. Kadınları direk uyutsun ve mekiklere ışınlasın. Hiç içeride gezdirmeyin. Ne olur olmaz. Tedbirli olalım.
- Zhan neden bunları yapıyorsun? Orası senin de gezegenin.
- Ben çok acı çektim orada. Gözümde bile yok. Hele Enstitü yerle bir olsun ki içim rahatlasın. Sonra güçlerimle başka bir gezegende hayat kurarım kendime. Yeni oyuncağım yeter artar.
- Yani bize bırakacaksın orayı.
- Bak ciddi olarak şunu söylemeliyim. Hoshi'de çok tehlikeli adamlar var. Siz başarılı olur musunuz ondan emin değilim? Ama bu sizin var olma savaşınız. Şu virüs sizin kazanmanıza yardımcı olabilir. Net kazanacaksınız diye seni kandıramam. Şu da olabilir. Dilersen hepimizi gemiden atar başka gezegen bulmak için yola da çıkabilirsin.
- Bunu ilk başlarda yapmak isterdim. Zheng gelince çok şeyi değiştirdi. Belki bize etki bile yaptı. Adamlarım, insanlarım çok değişti. Aramızda kadın olmayışı da etkenlerden biri. Ortamı yumuşatacak bir güzellik yok. Hepimiz erkeğiz ve güç, gövde gösterisi yapma zorunluluğu hissediyoruz.
- Ne kadar yanlış bir düşünce değil mi Lionel? Sanıyorum ki size hep erkek güçlüdür. Ağlamaz sızlanmaz denilmiş. Tıpkı Zheng'in bana yaptığı gibi. Bu saatten sonra da düzelmez.
- Çok haklısın. Aslında artık o zorba yönetimden kurtulduk. Yeni bir yol çizebilirdik. Sana bir sır vereceğim. Bizde hiç hastalık yok aslında. Bir veya bir kaç kişi diye ikilemde bırakan dedikodu yaydık. Derdimiz enstitüyü ele geçirmek yönetimi ele geçirmek ve çoğalmaktı. Kendi gezegenimiz yaşlanmış ve tükenmişti. Uzayda dolanırken bu haberi duyduk bağlantılardan ve kullanmak istedik. Durum daha kötüye gitti. Asıl bizi yöneten ve kışkırtan biri vardı. Hoshi gezegenine gitti ve kayboldu. Aslında ben ve bir arkadaşım onu öldürdük mekiği bilerek bozup uzaya bıraktık. Ama dediğim gibi işler çığırından çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Mafia ~ Yizhan
Hayran Kurgu** - Sen benim adıma konuşamazsın. 'Ooo Sean. Epey güçlü bir ruhun var. Aşk deyince ortaya çıktın. Neyse şimdilik sana sesimi çıkarmayacağım. Bir şey bilmiyorsun çünkü. Amaa patilerini Yibo'nun üstünden çek. Ona sadece üzüntü verirsin sen.' ...