- Artık kaçamazsın Yibo. Sen benimsin.
°°°°°°
- Günaydın sevgilim, aşkım, herşeyim. Ohhh sana böyle seslenebiliyorum nihayet.
- Günaydın Yibo'ların en yakışıklısı, en şahanesi, en benim olanı.
Yibo güzel sözlerle erimiş Zhan'ın kucağına sokulmuştu iyice.
- Sen de benimsin Zhan. Rüyada gibiyim hala. Kaç saatlik uykuya rağmen kendimi enerji dolu hissediyorum.
- Hımmm bu çok iyi.
- Zhan ne yapıy.. Ahh ısırmaa.
Zhan Yibo'ya sarılmış banyoya ışınlanmıştı. Sensörlü ılık su başlarından akarken Zhan Yibo'nun omzunu ısırdı.
- Dayanamıyorum Yibo. Çok acıktım. Seni yemem gerekiyor. Etin çok tatlı.
- Seni yamyam ben boş mu dururum sanıyorsun? Bekle..
- Bekleyemem aşkım. Tahammülüm yok. Ağzımın suları akıyor, iştahım kabarıyor sana baktıkça.
- Waow azgın bir gorille sevgili olmuşum desene.
Zhan bir yandan Yibo'nun vücudunu öpüyor, hafifçe dişliyor Bir yandan konuşuyordu. Elleri Yibo'nun kasık bölgesine gittiğinde gülümsedi sinsice.
- Sen farklı mısın benden?
- Hiç değilim sevgilim. Hem de hiç. Önce senin karnını doyuralım, sonra bana gelecek sıra.
İki sevgili oynaşa sevişe duş aldılar. Sıra gerçek kahvaltıya gelmişti. Yibo kahvaltılıkları masaya dizerken Zhan gözleri ışık saçarak masaya oturdu. Yibo karşısına geçmek üzereyken belinden tutup kucağına oturttu. Minik bir buse kondurdu dudaklarına.
- Seni ellerimle beslemeyi çok istiyorum. Şuradan sakın kıpırdama.
- Ovv çok emrivaki oldu bu. Ve çok rahatsızım bu pozisyonda.
- Üzgünüm aşkım. Çok görme bana. Alışacağım yavaş yavaş. Tamam yerine geçebilirsin.
- Üzülme bebeğim. Ben de senden farklı değilim. Alışacağız birlikte. Birbirimizi tanıdığımız ve güvendiğimiz sürece sorun yok. Şimdi beni besle bakalım sevgili gorilim.
Yibo ayağa kalkıp yüzyüze gelecek şekilde Zhan'ın kucağına oturdu tekrar.
- Hım bu oturuşuna bayıldım. Ama neden goril? Hiç gorile benzer yanım yok ki.
- Immmııh çok tatlıymış senin elinden yemek. Bak dene sen de. Nasıl tadı farklı değil mi?
- Hım evet sanki senin tadın var. Elin değdiği için olabilir. Ancak soruma henüz yanıt almadım.
- Kahvaltıdan sonra vereceğim cevabı. Sabırlı ol.
Zhan elbette bunu sorun etmiyordu. Sadece onun düşüncelerini merak ediyordu. Yibo hayatından memnun görünse de onu mutlu edebilmiş miydi? Bilinçsizce mi sevişmişti? Canını mı yakmıştı? Bunlar onun merakını kamçılıyordu. Kendisi hiç bunu düşünmezken çok mutlu olmuştu. Elbette acı vardı ama zevkle karışınca alışmıştı. Yibo çok dikkatli ve temkinliydi. Ona çok yumuşak davranmıştı. Daha tecrübeli gibiydi. Bu aklına gelince kıskançlık damarı kabardı.
- Tamam ben doydum kalk üstümden.
Zhan'ın anlık değişimi Yibo'yu şaşırttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Mafia ~ Yizhan
Fanfic** - Sen benim adıma konuşamazsın. 'Ooo Sean. Epey güçlü bir ruhun var. Aşk deyince ortaya çıktın. Neyse şimdilik sana sesimi çıkarmayacağım. Bir şey bilmiyorsun çünkü. Amaa patilerini Yibo'nun üstünden çek. Ona sadece üzüntü verirsin sen.' ...