- Seni çoktan kendime bağladım Zhan. Asla kopamazsın benden.
°°°°°°
Zhan bir an uzaklaşıp şaşkınca Yibo'nun sırtından ona baktı. Duyduğu şey iki anlam taşıyordu. İlki düşmesin diye gücüyle kendine bağlamaktı.
İlk seferlerinde de bunu yapmıştı. İkincisi son cümleyle farklılaşıyordu. 'Asla kopamazsın benden' Bu çok hoşuna gitti. Gülümsemesi yayıldı. Tekrar Yibo'nun geniş sırtına yaslandı. Yibo'nun onu gördüğünü bilmediğinden rahattı. Karar vermişti buraya gelirken. Olaylar bitene kadar anların tadını çıkaracaktı. Ona sıkıca sarılırken tuhaflaştı. Kendini biraz geri çekti. Bu kez sıkıştım bahanesine saklanamazdı. Uzak durmalıydı. Kendi düşüncelerine kızdı.*Ama şu şekilde sevdiğine yakın olursan kendini nasıl frenlersin? Off Sean off. Bunca yıl kendini frenledin şimdi olana bak. Kötü şeyler düşün Sean. Kötü şeyler. Hayır kötü şeyler düşünme pis sapık. Acı şeyler düşün. Acı da düşünme. Zhan'ı düşün. Hah şimdi oldu. Zhan Ah Zhan o ilk isteğin beni mahvetti. Hem utandım hem kıskandım. Ne demek öpmek. Hırr aklıma geli.. Ama hakkım yok ki kıskanmaya....
Zhan düşüncelerine dalmışken geldiklerini fark etmedi.
- Sırtım rahat geldi sanırım Zhan? Uyudun mu yoksa? Zhaan cidden mi uyudun?
- Aishhh Yibo geldik mi? Uyumuş muyum? Yaa evet. Ben odama çıkmalıyım. Üstümü değişip geleceğim.
- Tuvaletin mi geldi yine? Ahhaaha. Korkuyorsun hala değil mi? Tamam ben de üstümü değişmeliyim. Birazdan görüşürüz.
İkisi de odalarına ışınlandı anında. Yibo sevinçten dört köşe olmuştu. Çünkü Zhan telaştan bağlantının açık olduğunu fark etmemişti. Yibo bağlantısını bloklayıp kendini yatağa attı. İçinden dans etmek geliyordu.
*Sevdiğim dedi. Evet biliyorum seviyor ama ondan duydum. Beni seviyor. Beni arzuluyor. Aghh sevinçten ölecek gibiyim. Demek o zaman da... Ah Zhan ahh. Beni erittin, bitirdin. Bugün seni doyasıya öpeceğim. İstediğim gibi konuşabileceğim. Aşkım, sevgilim, bebeğim ahh şu cümleler. Of bana ne oluyor böyle? Ne mi oluyor? İlk kez aşık olmanın sevinci patlıyor içimde. Hem de karşılıklı. Haahaa acı ama gerçek. Çocuk gibi neşeliyim. Amcam görse şoke olurdu kesin. Kalk Yibo Zhan bekliyor şimdi ona gerçekleri göstereceğim. O.. Ahh kalbim yerinden çıkacak sanki.
Yibo düşünceleriyle mutluluk denizinde yüzerken bir yandan da üstünü değiştirdi. Zhan'ın kapısına gitti tam elini kaldırmıştı ki kapı açıldı. Zhan kapıyı açıp adım atmıştı. Bu adım onları yakınlaştırdı. İki kalp aynı ritimde atıyordu. Yibo kendini toparlayıp elini tuttu Zhan'ın ve Ting'in yanına ışınlandılar. Yibo o an Zhan'ı öpmemek için kendini frenledi. Her şey açığa çıkınca yapacaktı bunu. Zhan bu gece kollarında olmalıydı.
- Ting biz geldik. Buldun mu istediğimiz dosyayı?
- Buldum ve okudum. Biraz acı verici olacak. Hazır olun ikiniz. Geçin koltuğa ben büyük ekrana vereceğim.
Dosya sayısı :10389
Dünyaya gönderilen üç ailede sorun çıktı. Xiao Zheng'in bunu planladığı düşünülüyordu. Guowang ailesinden beş kişi öldürüldü. Xiao Zheng daha sonra itiraf etti ve bizimle çalışmaya başladı. Onun ifadesi kendi anlatımıyla ektedir.
Xiao Zheng ifadesi
Ben Xiao Zheng. Torunum Xiao Zhan'ı Guowang ailesinden kurtarmak için plan yaptım. Planda olmayan bayan Guowang'ın kız kardeşi ve oğluydu. O yıllarda dünyanın bu bölgesinde çete savaşları çoktu. Ve her an sokak savaşları çıkabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Innocent Mafia ~ Yizhan
Fanfiction** - Sen benim adıma konuşamazsın. 'Ooo Sean. Epey güçlü bir ruhun var. Aşk deyince ortaya çıktın. Neyse şimdilik sana sesimi çıkarmayacağım. Bir şey bilmiyorsun çünkü. Amaa patilerini Yibo'nun üstünden çek. Ona sadece üzüntü verirsin sen.' ...