9- disosiyatif kişilik bozukluğu

19 7 3
                                    

    

     - Abartma Nolan. Tabiî ki yumuşak davranıyorum çünkü o şu an bizim için anahtar konumunda.

     - Tamam. Sen kendini böyle ikna et bakalım. Asıl nokta Zhan seninle niye tanışmak istemiş. Onunla bir geçmişiniz olabilir mi?

                      °°°°°°

     - Kesinlikle yüz yüze gelmişliğim yok. Ancak resimler ve videolardan tanıyorum onu. Ve dün hastaneye getirildiğinde görebildim yüzünü. O zaman inanmamıştım Sean'a. Şimdi inanıyorum. Ancak her ikisini de çok iyi tanıyorum diyemem. Zhan'ı kendi araştırmalarımızdan Sean'ı ise kendi anlattıklarından biliyorum.

     - Ne diyorsun şimdi? Amcandan cevap mı bekleyeceğiz?

     - Bugün konuşup uygulayalım derim ama Sean ne tepki verecek? İster mi, istemez mi? Onu buna zorlayamayız.

     - Yibo izin ver ben konuşayım onunla. Sen bir süreliğine kaybol. Seni görmeyince tam hikayeyi öğrenir ona ne yapacağımızı anlatırım.

     - Olmaz. Sean beni görmeyince panikler. Onu yalnız bırakmayacağıma söz verdim.

     - Bu seferlik çok acil işin çıktığını söylerim ben ona. Hem sen etrafta yokken ne yapacağını da görürüz. Sen diğer odadan izlersin onu.

     - Bilmiyorum. Çok kararsızım. Ya ters etki yaparsa?

     - Yibo, Yibo Yiboo yan tarafta olacaksın. Bir şey olursa hemen buraya ışınlanırsın. Sen şimdi oraya geç ben onu uyandıracağım.

     - Ahh neredeyim yine ben?

     - Merhaba Zhan. Beni tanıyorsun değil mi?

     Zhan ani hareketle koltuğun üstüne çıktı. Ayaklarını yüzüne doğru çekerek dizlerinin arkasına saklandı. Kollarıyla bacaklarına sımsıkı sarılıyordu.

     - Yibo nerede?

     - Amcası çağırdı. Önemliymiş. Gitmek zorundaydı. Ama merak etme hemen dönecek.

     - Hani hiç yanımdan ayrılmayacaktı? Beni neden yanına almadı?

     - Zhan önemli şeyler var. Onlar özel görüşecekler. Amcası öyle istedi. Anlatmıştır Yibo. Amcası ajan şirketinin başkanlarından biri. İstersen biraz konuşalım. Şu duyduğun seslerle ilgili olarak.

     'Yibo gelmeden konuşma.'

     - Ahh sus lütfen suuus. Beni delirtiyorsun.

     - Zhan sakinleş. Bu ne zaman başladı bana anlatır mısın?

     - Sen de duydun mu onu?

     - Evet. Yibo gelmeden konuşma dedi sana.

     - Evet evet duymuşsun. Kim o konuşan? Birisi aklımla mı oynuyor?

     - Şimdilik bilmiyorum Zhan. Bana her şeyi anlatabilirsin. Ne olduğunu bulursam seni bundan kurtarırım.

     Sean yaşadıklarını bir bir anlattı. Nasıl olduysa Nolan'a güvenmişti.

     - Hımm sen Yibo'yu beğendin sanırım. İyi ve yakışıklı değil mi?

     - Yibo beğenilmeyecek biri değil. Onunla arkadaş olmayı çok isterim. Ayrıca güvenilir bir insan.

     - Zhan direk konuya gireceğim. Sana hipnoz uygulamalıyım. Beyninde neler oluyor öğrenmeliyiz. Bu şekilde sana yardım edebilirim. Hipnoz ne demek biliyor musun? Güzel.

Innocent Mafia ~ YizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin