Met een grote grijns neem ik een hap van mijn croissantje, terwijl Robbie en Matthy uitgebreid een of andere voetballer aan het bespreken zijn. Het is momenteel zondag ochtend en Matthy en ik hebben gister heel de avond films gekeken. Totdat we uiteindelijk in slaap vielen en midden in de nacht wakker werden van de aftiteling die keihard afspeelde.
Ondanks dat we allebei te lui waren om ons alsnog klaar te maken voor bed heb ik heerlijk geslapen. Ik weet niet waarom maar altijd als ik met Matthy ben dan ben ik extra moe. Ik zou normaal al makkelijk kunnen slapen of lui hangen, maar met hem heb ik dit nog meer.
Niet dat ik klaag, knuffelen in bed is een van mijn nieuwe favoriete bezigheden.
"Dus Isa, Hoe zit het nu tussen jou en Mat?" De stem van Robbie haalt me uit mijn gedachte. Een beetje verward kijk ik naar hem op, waren ze net niet over voetbal aan het praten? Hoe komt hij opeens mij dit onderwerp?
"Hoe bedoel je?"
"Gewoon hebben jullie al eindelijk een relatie of niet?" Hij kijkt tijdens zijn vraag, niet zo subtiel naar Matthy, waardoor ik het gevoel krijg alsof ze het erover gehad hebben.
Zou Matthy het er met zijn vrienden over hebben dat ik soms moeilijk doe?
"Rob, we hebben geen relatie, en al hebben we dat wel, dan ben je de eerste die het hoort." Zegt Matthy van tegenover mij, waardoor ik opgelucht adem haal. Ik heb zo geen zin om deze vragen elke keer te beantwoorden. vooral omdat ze meestal aan mij worden gesteld en niet aan Matthy. Wat ergens ook logisch is, aangezien ik nog niet klaar ben voor een relatie en Matthy wel.
"Ik ben gewoon nieuwsgierig, jullie zijn zo leuk samen." Zegt Rob verdedigend, na Matthy zijn vijandige toon aan te hebben gehoord.
Ik kan het niet laten om te zuchtend, terwijl ik nog een hap van mijn croissantje neem. Ik voel hoe Matthy onder de tafel zijn voet tegen die van mij zet. Waardoor ik naar hem opkijk hij geeft me een glimlach, waardoor ik de kriebels in mijn borst voel.
"Dus wat voor video hebben jullie op de planning staan vandaag?" Vraag ik aan Robbie in een poging om het onderwerp te laten veranderen.
"Een verstoppertje in een indoor speeltuin volgensmij." Antwoord hij, terwijl hij naar Matthy kijkt voor bevestiging.
"Ja, maar we hebben er wat twists aan gegeven, zodat het een beetje interessant blijft." Vult Matthy aan. Hij zegt het zo gepassioneerd dat ik de vlinders in mijn buik voel vliegen. Waarom is deze jongen zó leuk?
"En wat zijn jouw plannen Ies?" Vraagt Robbie terug.
"Ik moet een video inplannen en een paar nieuwe ideeën voor de volgende uitwerken." Een zucht verlaat mijn mond.
Ik heb echt geen zin om Matthy te verlaten.
~
Ik leun tevreden naar achter in mijn bureaustoel. Het is momenteel al bijna het eind van de middag en ik zit thuis in mijn kantoortje. En de video staat eindelijk gescheduled voor youtube. Het video onderwerp de beste en slechtste beoordeelde kappers bezoeken. Ik hoop dat het een beetje aanslaat. Ik vind het uiteindelijk best een leuke video geworden namelijk.
Ik draai een rondje in mijn bureau stoel, terwijl de video in youtube laadt. Uit verveling pak ik mijn telefoon erbij tijdens het wachten. Mijn oog valt op de berichtjes die Matthy me gestuurd heeft. Onbewust krijg ik een glimlach op mijn gezicht, terwijl ik ons gesprek open.
~ WHATSAPP M A T ❤️~
Iesss
JE LEEST
Droomvrouw [Matthy]
FanficDe 22 jarige Isabella is een van de meest populaire youtubers van Nederland. Ze staat bekend om haar looks, humor en succes. Maar wat als ze door een andere populaire youtuber zijn 'droomvrouw' genoemd wordt? Wat als dit uiteindelijk leidt tot een u...