Hoofdstuk 25; Ka-chow

1.2K 63 22
                                    

"Ies?" Hoor ik de stem van Matthy, terwijl hij zijn eigen slaapkamer in komt gelopen. Ik zit momenteel nog op zijn computer een poging te doen om Rachel overal op te blokkeren. 

"Hey." Zeg ik glimlachend. Hij komt mijn richting op gelopen en drukt een kus op mijn haar terwijl hij over mijn schouder meekijkt met wat ik doe. 

"Zit je in haar email?" Vraagt hij verbaasd. 

"Ze heeft me ooit dronken haar wachtwoord verteld wat ze overal voor gebruikt." Beken ik. Dat zou eigenlijk al de eerste rode vlag moeten zijn. Ze is het zelf vervolgens mij vergeten, maar ik heb dat wachtwoord al die jaren onthouden. 

"Ze heeft zover ik kan zien niemand anders lastig gevallen." Vervolg ik, terwijl ik nog verder door haar mail scrol. Ik weet dat het niet netjes is, maar ik kan het niet laten. 

"Denk je dat ze vanzelf stopt?" Ik haal mijn schouders op. "Ik hoop het, er is verder niet veel wat ik nog kan doen." 

"Je kan haar altijd nog publiekelijk te schande zetten, als ze nog iets ergers doet." Oppert hij, waarna ik gelijk mijn hoofd schud. 

"Maar voor nu vanavond heb ik wel genoeg gedaan denk ik." Ik klik het tabblad weg en druk de monitor uit. 

Ik sta op uit de bureaustoel en Matthy doet ook een paar stapjes achter uit. Ik kijk hem met een glimlach aan en nog zonder dat ik verder over mijn acties na kan denken trek ik hem in een knuffel. 

Dit wou ik al heel de avond doen. 

Matthy reageert eerst een beetje onwennig, maar slaat uiteindelijk ook zijn armen om mij heen. "Dankjewel" Mompel ik tegen zijn borst aan. 

"Waarvoor?" 

"Dat je me helpt met Rachel enzo en je niet gelijkt op me afgeknapt bent." 

"Tuurlijk, jij kan daar niks aan doen. En je bent té leuk. Ik ben door zo iets kleins echt niet meteen afgeknapt hoor." 

Ik trek me terug zodat ik hem aan kan kijken en druk dan vol mijn lippen op die van hem. Matthy reageert gelijk en voordat ik het doorheb zijn we verhit aan het zoenen. 

Ik voel hoe de vlinders in mijn buik overuren aan het draaien zijn. Wat doet deze jongen met mij? 

"Ies." Begint Matthy, terwijl hij zich voorzichtig terugtrekt. Ik geef hem de kans niet om zijn verhaal te vervolgen, aangezien ik gelijk mijn lippen weer op die van hem druk. 

"Ies." Zeg hij weer, waardoor ik nu wel mijn afstand hou. "Mhm?" 

"Laten we eerst film gaan kijken." Een beetje verbaasd en gekwetst kijk ik hem aan. Waarom wijst hij mij altijd af. Altijd als we aan het zoenen zijn is hij degene die afkapt of stopt. 

"Waarom?" Hoe hard ik ook probeer van niet, mijn stem klinkt gekwetst. 

Ik voel me zo'n sukkel. Misschien vind hij me helemaal niet leuk, misschien voelt hij zich helemaal niet aangetrokken tot mij. Ik krijg spontaan zin om naar huis te gaan. Ik heb hier zo geen zin in. 

"Daarvoor ben je hier toch gekomen?" Hij doet een stap opzij en ik kijk hem niet aan. Ik voel me echt gebruikt en ik weet niet eens waarom. 

"Nee waarom stop je altijd." Mijn stem komt er iets feller uit dan dat ik bedoeld had. "Voel je je niet aangetrokken tot mij ofzo? Want dan moet je het gewoon zeggen dan ga ik" Ik kijk naar hem op en Matthy kijkt me met grote ogen aan. Hij begint gelijk wild zijn hoofd te schudden. 

"Nee Nee, zo bedoel ik het helemaal niet. Het is gewoon meer ik dacht we kunnen eerst film kijken en we hebben nog heel de avond om te zoenen." Zegt hij snel. "Ik bedoel als jij dat wilt natuurlijk." Hij haalt ongemakkelijk een hand door zijn haar. 

Zijn woorden laten me niet echt beter voelen ik weet niet zo goed hoe ik me erbij moet voelen. "Oke." Antwoord ik simpel. Er is niet veel wat ik er aan kan veranderen. Ik weet wel dat ik niet meer de eerste stap ga zetten. Hij zoekt het maar lekker uit. 

"Oke." De stilte tussen ons ik ongemakkelijk en ik geen van ons weet zich een houding te geven. Was ik er maar nooit over begonnen dan hadden we dit gezeik niet. 

"Heb je al gegeten?" Als antwoord op Matthy zijn vraag schud ik mijn hoofd. "Nee jij?" Hij schudt ook zijn hoofd en loopt richting zijn bed. Er liggen veel meer kussens op dan de vorige keer en ook een fleece dekentje. 

"Neem vast plaats." Ik ga op de linkerkant van het bed zitten en Matthy doet zijn rolgordijnen omlaag, waardoor het gelijk donker wordt in de kamer. 

Hij gaat naast me zitten en zet zijn tv aan. "Heb je een voorkeur wat voor film je als eerst wilt zien?" Ik leun meer tegen de kussens aan, terwijl ik toekijk hoe hij Disney+ opstart. 

"Misschien cars?" Opper ik, waarna Matthy gelijk moet lachen. "Ik heb die films vroeger zovaak gekeken door mijn broertjes."  

"Ik ook met mijn broer. Het is een beetje nostalgie."  Matthy kijkt mijn kant op en als onze ogen zich in elkaar halen voel ik weer de kriebel in mijn buik. De spanning tussen ons is weer seksueel, maar ik ga deze keer geen eerste stappen zetten. 

"Uhm ja nostalgie. Ik vind het goed." Matthy draait zich met rode wangen weer terug naar de tv. Waarom maakte hij geen move? Vind hij me echt niet leuk? 

Een beetje teleurgesteld kijk ik ook weer naar de tv. Matthy is ondertussen cars aan het opzoeken en klikt deze aan. 

"Dus wat wil je eten?" Vraag ik hem, precies op dat moment gaat hard de deurbel door het huis. Matthy springt op uit bed en een beetje verbaasd kijk ik hem aan. 

"Ik ben zo terug." Hij geeft me een glimlach, terwijl hij zijn slaapkamer uitloopt. 

What the fuck was dat...


~A/N~

Hey Lezerinnen,

Stem nu op dit hoofdstuk!!!!!!!!1!!!!4!!!!!!8!!!!!!!&! 

Kusjes xxx Sal

Droomvrouw [Matthy]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu