💗 Знайомство з тобою 💗

64 2 0
                                    

🌸Itadori Yuji🌸

Ти сподобалась хлопцю з перших секунд вашого знайомства, зацікавивши його своєю відкритістю та доброзичливістю.

Він не став лізти до тебе з особистими питаннями, щоб не надокучати, але обов'язково запитає про все, що його цікавить у вчителя Годжо.

🔨Kugisaki Nobara🔨

Спочатку вона захоче дізнатись тебе краще. Після довгої розмови про ваші вподобання та хобі дівчина остаточно вирішила, що у неї з'явилася нова подруга.
Будь готова до частих прогулянок та шопінгу!

🌑Fushiguro Megumi🌑

Мегумі справді зацікавився появою нової однокласниці, хоча не показував цього. Дізнавшись базову інформацію про тебе від Ітадорі та Кугісакі, хлопець вирішив особисто познайомитись. Діалог зав'язався доволі швидко, але вас перервали першокурсники із пропозицією сходити в кафе та познайомитись ближче.

🔵Gojo Satoru🔵

Ваше знайомство відбулось на станції метро. Зустрівши тебе, майбутній вчитель забрав важчі валізи із твоїх рук. По дорозі до школи він завів тебе у крамницю солодощів, де купив все, що тобі сподобалось. Після крамнички розповідав про твоїх нових  однокласників та шкільні будні.

👹Sukuna👹

Помінявшись з Ітадорі тілом, прокляття оглянуло тебе своїм фірмовим оцінюючим поглядом.

Сукуна не покаже цього, але ти йому сподобалась. Однієї ночі він викраде тебе у свої володіння. Будь обережна!

🐟Inumaki Toge🐟

На тренуванні хлопець виявився твоїм суперником.
У тебе було мало досвіду у бою, тому він швидко переміг. "Гірчиця?" - прозвучало з його уст, коли він подавав тобі руку, щоб допомогти підвестись. Ти із здивуванням подивилась на хлопця, не розуміючи чого він хоче, але прийняла його допомогу.  Після тренування твої нові друзі відкриють таємницю комунікації Інумакі.









Всім хорошого дня! 💗💗💗

Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now