Відчувши різкий поштовх у груди, дівоче тіло полетіло вниз на темно-сірий асфальт, вдаряючись об його тверду поверхню. На колінах одразу виступили краплі крові, які всмокталися в тканину бежевих колготок, залишаючи на них бордові сліди. Ти навіть не намагалася підвестися на ноги, поки сильні чоловічі руки не підняли тебе із землі.
- Вибачте, я не помітив вас. - незнайомець одразу почав вибачатися, звинувачуючи себе у вашому зіткненні.
Поки чоловік метушився біля тебе, ти оглядала свої пошкоджені долоні. З маленьких ран виступила кров, яка змішалася з брудом на подертій шкірі, але попри біль у твоїх очах не було ні краплинки сліз.
- Все добре, я в порядку.
Нарешті піднявши голову, ти побачила високого блондина, який стурбовано оглядав тебе із під свого світлого волосся.
Схоже, що чоловік був на пробіжці. Він так захопився, що не помітив тебе, але чи міг він бути винним? Ти сама бігла йому назустріч, нічого не помічаючи навкруги.
- Я зараз повернуся, зачекайте тут, будь ласка. - незнайомець кудись побіг, залишаючи тебе одну дивитися на фігуру, яка швидко віддалялася.
Через декілька хвилин він повернувся із антисептичним засобом та упаковкою вати. Присівши на лавку, рука чоловіка легко доторкнулася до твого коліна протираючи його від бруду та крові, прозора рідина неприємно щипала, але чоловік робив все так делікатно, що ти не надавала цьому великого значення.
- Я можу запросити вас на чашечку кави у якості вибачень?
Схоже, що життя давало тобі нові можливості, якими ти вирішила скористатися.
Домовившись зустрітися у ресторані, ти вже стояла під високою будівлею, чекаючи свого партнера. Здавалося, це занадто екстравагантне місце для вибачень за зіткнення на вулиці, але чому б і ні?
Увійшовши в приміщення, ти із полегшенням видихнула, зал був майже не заповнений людьми, напевно, через вечір понеділка. Можна було повністю розслабитися і насолодитися дорогою атмосферою без пильних поглядів незнайомців.
Молодий офіціант провів тебе за стіл, який був заздалегідь заброньований, залишаючи тебе терпеливо чекати нового приятеля, розглядаючи інтер'єр закладу.
- Вибачте за затримку. - промовив чоловік, опускаючись на стілець напроти тебе. - Я ненавиджу запізнюватися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва: реакції
Romansa~приємного читання~ Сподіваюсь, вам сподобаються ці "милі" реакції 😊