🌌 Ніч із ними 🌌

25 2 0
                                    


🌑Fushiguro Megumi🌑

З відкритого вікна доносилося тихе цвірчання цвіркунів, яке приємною мелодією розносилося по темній кімнаті.
Ти лежала поруч із Мегумі, хлопець обіймав тебе, тримаючи теплу руку на твоєму животику.

Це ваша перша спільна ніч, як пари, тому ви трохи нервували та соромилися такої близькості.

- Не спиться? - запитала ти, відчувши, як хлопець почав гладити долонею твій живіт.

- Ні. - Фушігуро наблизився до твоєї спини, цілуючи оголене плече. - Не можу заснути, коли біля мене лежить така красуня.

Слова хлопця були настільки милими, що тобі хотілось розчинитися у ньому. Приємне тепло розливалося всередині, відключаючи мозок, натомість залишаючи місце інстинктам.

Ти замуркотіла, рухаючи бедрами та притискаючись сідницями ближче до Мегумі. Ти відчула через легеньку тканину білизни, як головка його члена ковзнула по твоїх губах, що викликало у тебе бурю емоцій. Збудження майже одразу заволоділо твоїм тілом, змушуючи віддатися своїм бажанням та нарешті отримати довгоочікуване задоволення.

- Не роби так більше, мені важко втриматися. - відчувши тепле дихання Фушігуро на шиї, ти повернула до нього голову, торкаючись рукою його теплої щоки.

- Вибач, Мегумі, мені також дуже важко стримуватися.

🔵Gojo Satoru🔵

Після перегляду фільмів жахів із Юджі ти досі не могла оговтатися від жахіть, які лякаючи тебе щоночі протягом двох тижнів. Зазвичай, ти просила друзів переночувати з тобою, але сьогодні вони на завданні, тому довелося просити про послугу вчителя. Це було доволі легко, чоловік залюбки погодився провести з тобою ніч.

Відчувши, що ліжко біля тебе прогнулося під вагою чужого тіла, ти розплющила очі, дивлячись на темну фігуру, яка нависла над тобою. У темноті ти не могла розпізнати обличчя, але відчувши знайомий приємний аромат, який надходив від чоловіка, ти одразу зрозуміла, що це був Годжо.

- Я увімкну світло. - ти відкинула ковдру, щоб вилізти з ліжка.

- Я сам. - Сатору повільно підійшов до нічної лампи, яка стояла на тумбочці біля ліжка та увімкнув її.

Невелику кімнатку одразу освітило тепле світло, роблячи її неймовірно затишною.

- Вибачте, що вам довелося залишитися сьогодні зі мною...

Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now