😴Тобі приснився страшний сон😴

32 2 0
                                    


🌸Itadori Yuji🌸

Хлопець йшов до тебе в кімнату, щоб похвастатись новим взуттям, яке він купив разом із Кугісакі. Не почувши відповіді на стукіт у двері, він повільно увійшов всередину кімнати.

Побачивши, що тобі сниться щось погане, Юджі одразу розбудив тебе. Бажання похвалитись новою річчю відійшло на другий план.

Ітадорі міцно обійняв тебе, шепочучи на вушко заспокійливі слова, які були тобі зараз дуже потрібні.

На цьому допомога Юджі не закінчилась. Хлопець приніс тобі теплого чаю з м'яти та солоденькі мочі з манго, щоб покращити твій настрій.

🔨Kugisaki Nobara🔨

Ви з дівчиною весь день провели у торговому центрі. Нарешті діставшись її кімнати ви звалились з ніг, енергії на щось інше зовсім не залишилось.
Торкнувшись головою м'якого ліжка, ти миттєво провалилась у сон. Те ж саме зробила Нобара.

Ви спали разом на маленькому ліжку, не дивно, що під час такого незручного сну тобі почали снитись кошмари. Розмахуючи руками уві сні, ти випадково вдарила Нобару по обличчі. Від несподіванки дівчина зістрибнула з ліжка, намагаючись знайти кривдника. Але у кімнаті були тільки ви двоє. Зрозумівши, що сталось, дівчина потерла пошкоджене місце долонею, наближаючись до тебе, щоб помститись.
Але поглянувши на твій ангельський вигляд, образа дівчини одразу ж зникла. Вона лягла на ліжко, обіймаючи тебе зі спини та дякуючи за час проведений разом.

🌑Fushiguro Megumi🌑

Сьогодні на тренуванні Мегумі використав нову техніку проти Юджі, яка тебе сильно вразила.

Перед сном тобі захотілось розпитати хлопця про неї детальніше. Зайшовши у кімнату, ти помітила, що там нікого немає, тому прийнявши на ліжку зручну позу, залишилася чекати Фушігуро. Так і не дочекавшись його, ти заснула.

Повернувшись із душу, хлопець побачив на своєму ліжко твоє сонне тіло. Вкривши тебе ковдрою, Мегумі вирішив не тривожити твій сон і піти спати до Юджі. Взявши свою піжаму, він вже виходив з кімнати, але твій тихий голос змусив його зупинитись.

- Мегумі... - промовила ти крізь сон.

Хлопець спочатку подумав, що йому здалось, але через декілька секунд він знову почув твій голос.

Перевіривши, що ти справді спиш, Фушігуро залишився із тобою. Заснути він так і не зміг, нав'язливі думки "чому ти називала саме його ім'я" були занадто сильними.

Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now