🌸Itadori Yuji🌸
Сьогодні твоїм напарником був найкращий друг - Юджі. Швидко впоравшись із завданням, ви вирішивши не затримуватись у темній похмурій будівлі і якнайшвидше попрямували до виходу, обговорюючи плани на вечір. Раптом єдиний можливий вихід вам перегородило прокляття. Юджі став перед тобою, щоб захистити, але, на жаль, позаду тебе було ще одне прокляття, воно вже завдало удар, який ти не встигла помітити. Юджі зреагував швидше, тому відштовхнув тебе, що допомогло зменшити кількість пошкоджень. Проте ти більше не могла рухатись. Сьогодні удача була не на вашій стороні, вам залишалось тільки втекти... Взявши тебе на руки, Юджі розбив вікно і ви покинули будівлю...
🔨Kugisaki Nobara🔨
Побачивши, що Нобара не в змозі відбити сильну атаку прокляття, ти просто вистрибнула перед нею, приймаючи весь удар на себе. Пауза. На обличчі твоєї подруги з'явилися сльози, які невпинно текли, дивлячись, як твоє знерухомлене тіло падає, вдаряючись об холодну бетонну підлогу.
На щастя, вам на допомогу прийшов Мегумі, який закінчив справу і врятував вас.
До тебе повернулась свідомість, коли ти була вже у своїй кімнаті, поруч сиділа Нобара.
Дівчина весь час проводила з тобою, поки ти не одужала на всі 100%, кожного дня дякуючи за порятунок її життя.🌑Fushiguro Megumi🌑
Кров. Багато крові, яка витікала з твого пораненого тіла. Саме така картина весь вечір стояла у Мегумі перед очима.
Хлопець сидів біля палати, чекаючи хоча б на якісь новини від лікарів. Він звинувачував себе у тому, що сталось. "Чому не був поруч з тобою у потрібний момент? Чому не зміг допомогти?" - саме такі думки вихором крутились у його голові.Нарешті двері у твою палату відчинились, хлопця повідомили, що ти в порядку і тебе можна відвідати завтра. Протягом всієї ночі він навіть не зімкнув очей і, нарешті, дочекавшись ранку, Мегумі помчав у магазин за фруктами та солодошами для тебе. Прийшовши у лікарню, хлопець тихо увійшов в палату. Побачивши, що ти спиш, він сів біля твого ліжка і чекав на твоє пробудження, щоб вибачитись.
🔵Gojo Satoru🔵
На завданні з вчителем ви були удвох. Проте вам довелось розділитись, щоб швидше закінчити роботу. Годжо вже повертався до тебе, як помітив твоє непритомне тіло, над яким нависло прокляття. Він вбив його, рятуючи твоє життя. Взявши свою улюблену ученицю на руки, чоловік попрямував до виходу.
Ти почала приходити до себе, відчуваючи швидкий темп серцебиття твого рятівника. Піднявши очі, ти побачила схвильоване обличчя Годжо, яке в ту ж мить повернулось до тебе.- Потерпи ще трохи. - ти вперше почула у його голосі нотки страху...
👹Sukuna👹
Під час завдання Сукуна заволодів тілом Юджі, побачивши, що ви двоє не справляєтесь. У тебе зовсім не залишилось сил, до того ж ти була поранена, тому справді зраділа, що Король проклять прийшов вам на допомогу. Йому знадобилось всього лиш декілька секунд, щоб розправитись зі всіма прокляттями. Повернувшись до тебе, він чекав на подяку за свою допомогу.
- Сподіваюсь, зі мною тебе вистачить надовше. - багатозначно промовив Сукуна, облизуючи свої губи.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва: реакції
Dragoste~приємного читання~ Сподіваюсь, вам сподобаються ці "милі" реакції 😊