ФФ 🌿 Садівник 2 🌿

11 2 1
                                    

Продовження: ⬇️

Це був садівник. Так, ваш новий садівник - Сугуру Гето.

- Що ти тут робиш? Тобі не можна тут знаходитися. - він стиснув твою руку міцніше, позбавляючи шансу на втечу.

- А тобі що до того? - попри те, що цей хлопець останні дні не виходив з твоєї голови, це не означало, що ти закриватимеш очі на його вчинки чи слова.

- У тебе можуть бути проблеми.

- Я знаю. - ти вирвала руку із його хватки, намагаючись трохи заспокоїтися.
Ви привертали забагато уваги, люди, які проходили повз вже починали проявляти цікавість до ваших персон. Збоку ви виглядали наче закохана парочка у якої стався невеликий конфлікт.

- Я також хочу розважатися. - склавши руки на грудях, ти демонстративно відвернула голову, показуючи своє незадоволення складеною ситуацією.
Хоча тобі не було приємно проводити час самій в клубі, але ти доклала стільки зусиль, щоб сюди дістатися, що просто не могла повернутися додому всього лиш через дві години відсутності.

- Тоді давай прогуляємося і я проведу тебе додому.

- Добре. - прискіпливо оглянувши хлопця, ти погодилася на його пропозицію, насправді вибору у тебе навіть і не було.
У клубі залишатися нудно, а повертатися додому одній вночі... це був найгірший із всіх можливих варіантів.

Звичайно, Сугуру для тебе незнайомець, але ти маєш його особисту інформацію, що може хоча б трохи гарантувати тобі безпечне повернення додому.

- Ти замерзла. - підмітив хлопець, побачивши, що ти безперервно тремтиш. - Тримай.

Він зняв свій светр і дав тобі, допомагаючи його застібнути. Від кофти хлопця приємно пахло, аромат нагадував запах хвої, у голові одразу почали з'являтися картини прекрасного лісу, лісу у який ви їздили із батьками, коли ти була дитиною. Тоді у тебе ще не було жодних проблем і ти насолоджувалася життям сповна.

Ти сама не помітила, як почала внюхувалася в комір кофти.

- Подобається? - хлопець тихо засміявся, змушуючи тебе червоніти.

- Так, гарний запах парфумів. - зберігаючи спокій, ти змінила тему незручної для тебе розмови. - У тебе чудового виходить. В саду. Він став набагато красивішим.

Раптом телефон Гето задзвонив, перериваючи ваш діалог. Хлопець витягнув його із кишені та відповів на дзвінок. По його відповідях співрозмовнику ти зрозуміла, що в клубі він був не один. Друзі Сугуру помітили його зникнення і почали хвилюватися за нього, намагаючись додзвонитися та дізнатися місцеперебування хлопця.

Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now