🍡 Ваш вихідний 🍡

29 2 0
                                    


🌸Itadori Yuji🌸

Юджі попросив подивитись з ним фільми жахів. Жодних цікавих планів на вихідні у тебе не було, тому ти з радістю погодилась, знаючи, як сильно хлопець любить хорори.
Прийшовши до нього з самого ранку, ваш вибір впав на серію фільмів про людину-червяка.
Вмостившись на ліжку, Юджі увімкнув повнометражку на планшеті.
Фільм зацікавив вас з перших хвилин перегляду. Вже на середині, під час страшних сцен, ти від страху прижималась до хлопця, міцно стискаючи його руку. Якщо Юджі від самого ранку робив вигляд, що йому хочеться тільки переглянути жахи разом із тобою, то з цього моменту фільми повністю перестали його цікавити.

Він косився на тебе, навіть не рухаючись. Відчувши, що ти перестала зжимати його руку, хлопець акуратно оглянув тебе. Побачивши, що ти спиш, Юджі вимкнув фільм та ліг поруч з тобою, обнімаючи і вкриваючи вас обох ковдрою.

🔨Kugisaki Nobara🔨

Дівчина вже стояла біля твоїх дверей о сьомій ранку. А все тому, що ти пообіцяла їй сходити разом на шопінг.

Увірвавшись у твою кімнату, вона намагалась розбудити твоє сонне тіло, стягуючи з ліжка. Через 15 хвилин ти вже стояла одягнена, а Нобара оглядала тебе, пишаючись результатом своїх дій.

Ти встигла пошкодувати про свою обіцянку дівчині, але шляху назад не було.

🌑Fushiguro Megumi🌑

На цих вихідних хлопець вирішив потренуватись, тому прокинувся раніше.
Тихо виходячи зі своєї кімнати, щоб нікого не розбудити, він натрапив на тебе. Ти невинно стояла і оглядала хлопчачу фігуру.

- Привіт. - тихо промовив Мегумі.

- Привіт..., куди ти так рано? - на твоєму обличчі було помітне здивування.

- Я йду тренуватись. - голос хлопця звучав спокійно.

Він намагався приховати свої емоції через те, що кожна фраза, яка вирвалась з твоїх губ, змушувала його тіло покриватись мурашками. Особливо зараз, коли думки хлопця були повністю зайняті тобою.
Мегумі не міг відвести погляд: від твого милого сонного обличчя; від вибитих пасм волосся, яких він хотів торкнутись і сховати за твоїм вушком; від красивого тіла, яке відділяла лиш тонка тканина літньої піжами...

Не в змозі більше знаходитись поруч з тобою, хлопець підняв руку в знак прощання. "Мені час іти" - останнє, що він сказав зникаючи за стінами коридору.

Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now