🌸Itadori Yuji🌸Ранкові промені сонця не давали тобі спокійно спати, змушуючи час від часу морщитися, падаючи на твоє обличчя.
За цією картиною спостерігав Юджі, іноді торкаючись твоєї щоки великим пальцем, намагаючись до кінця не розбудити.Ітадорі подобалося спостерігати за тобою. Під час сну, навчання, навіть на завданнях, іноді занадто відволікаючись і потрапляючи у невелику халепу. Хлопець просто дуже любить тебе, хоче бути поруч і насолоджуватися твоєю присутністю.
Юджі присунувся ближче до твого тіла, вдихаючи такий знайомий приємний аромат. Зараз йому було добре, хлопець хотів би залишитися з тобою у ліжку на весь день, але він ще не знає, що його чекає після пробудження. Тому що ти вже давно прокинулася і чекаєш моменту, коли дотики хлопця стануть наполегливішими, щоб перейти до більш інтимних дій.
🔨Kugisaki Nobara🔨
Це був би один із ваших звичайних ранків, якби не нога Кугісакі, яка чомусь опинилася біля твого обличчя.
- Нобара... - прошепотіла ти, шукаючи продовження дівочої ноги.
А от і вона. Дівчина розляглася у позі морської зірки, повністю забираючи простір ліжка собі, витісняючи тебе на самий край. Але як можна було злитися на таку кицю. Кугісакі тихо сопіла, навіть не усвідомлюючи свого злочину. Футболка на її животі задерлась, оголюючи частину світлої шкіри, та змушуючи тебе червоніти. Хотілося задерти її вище та дістатися до грудей дівчини, які не були сховані за тканиною бюстгальтера. Але ти вирішила не будити Нобару, просто скрутилася біля неї калачиком, оглядаючи її красиві риси обличчя.
🔵Gojo Satoru🔵
Повільно повертаючись зі світу снів, ти вже обдумувала, як повністю прокидаєшся і тягнешся ручками до свого хлопця, щоб отримати ранкову дозу ніжності. Проте, прокинувшись, ти не побачила біля себе Сатору. Ліжко було пустим. Трохи полежавши, ти вирішила піти на пошуки свого коханого, який зазвичай проводив ранки у твоїх обіймах.
Тільки ти захотіла підвестися з ліжка, на порозі з'явився він - Годжо Сатору. Із красивим букетом лілій, запах яких швидко заповнював невеличку світлу кімнату.
- Доброго ранку, сонце. Це тобі. - промовив чоловік, даруючи тобі квіти.
- Вони дуже красиві. - вдихнувши аромат лілій, на твоєму обличчі з'явилася дурненька усмішка, яка з'являється на лицях закоханих.
- Не красивіші за тебе.
- Сатору. - ти обійняла чоловіка в знак подяки. - У мене для тебе нічого немає.
- Є ти, і цього більше, ніж достатньо.
👹Sukuna👹
Важкість в області живота змусила відкрити очі, щоб позбутися набридливого відчуття, яке заважало тобі спокійно спати. Це була рука Сукуни, яка розмістилася на ніжній талії, давлячи на неї всією своєю вагою.
- Ну вона і важка... - ти намагалася скинути з себе розслаблену кінцівку чоловіка.
- Ти також важка, коли на мені. - схоже прокляття проснулося, навіть не намагаючись допомогти тобі забрати руку.
Ти не могла піддатися на його провокацію, тому вирішила пограти із ним у його ж гру.
- Отже, я більше не сяду на тебе, якщо ти не можеш мене втримати. - твої губи скривилися в хитрій усмішці.
Сукуна лиш засміявся, притягуючи твоє тіло ближче до себе.
- Тоді я буду зверху. - прошепотів чоловік, залишаючи на твоїй шиї гарячі сліди від його губ.
🐟Inumaki Toge🐟
Прокинувшись, ти помітила, що голова Інумакі зручно розмістилася на твоєму животику. Хлопець обрав для себе одне із найулюбленіших місць на твоєму тілі, що не дивно, Тоге часто любив гладити твій животик та кінчати на нього.
Твоя рука опустилася до білих локонів хлопця, повільно перебираючи їх в долоні.
Через деякий час таких ніжних дотиків, знизу почувся тихий протяжний стогін, що означав пробудження Інумакі.
Тоге ліниво повернуся до тебе, оглядаючи з-під прикритих повік.- Доброго ранку, Інумакі. - ти тихо промовила, не бажаючи до кінця його будити.
Хлопець був таким сонним і милим, що тобі хотілося якнайдовше розтягнути процес його пробудження.
Але схоже, що у нього були інші плани. Тоге навис над тобою, залишаючи на губах ледь відчутний поцілунок.
- Лосось. - прошепотів Інумакі, опускаючи голову на твоє плече.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва: реакції
Romantik~приємного читання~ Сподіваюсь, вам сподобаються ці "милі" реакції 😊