🌸Itadori Yuji🌸Сьогодні протягом всього дня сильно дощило. Відклавши всі плани на день, ти залишилась у своїй кімнаті насолоджуватися переглядом фільмів. На жаль, ввечері до зливи приєдналась ще й гроза. У небі раз за разом спалахувала блискавка, освітлюючи темну кімнату, що не могло не лякати. Після багатьох невдалих спроб заснути, ти направилась до кімнат своїх друзів, щоб попросити когось із них побути з тобою під час цієї погодної катастрофи.
Блукаючи коридором, ти наткнулась на напіввідчинені двері у кімнату Юджі. Обережно заглянувши туди, ти побачила, що хлопець просто відпочиває, граючи в онлайн гру. Вирішивши, що саме його ти проситимеш про послугу, ти сміливо направилась до Ітадорі. Але зайшовши всередину, раптом стало ніяково просити про таку дурницю, тобі не хотілось здаватись слабачкою, яка не може впоратися зі своїм страхом.
- Юджі, я... - сором'язливо вилетіло з твоїх уст, відволікаючи хлопця від гри.
- Щось сталось? - він здивовано оглянув тебе, не очікувавши побачити вночі.
- Можна посидіти з тобою? - ти тихо промовила, перебираючи край футболки, холодними пальцями.
- Звичайно. - Юджі посунувся вбік, звільняючи тобі місце.
Ви спокійно сиділи на ліжку і розмовляли про гру, перекушуючи чіпсами. Але, як на зло, грім повернувся. Під час чергового удару ти прижалась до хлопця, міцно зловивши його за руку. Нарешті він зрозумів причину твого пізнього візиту. Юджі виключив гру, вкриваючи вас теплою ковдрою та міцно обіймаючи. Така Юджі-терапія виявилась дуже дієвою. Через декілька хвилин ти провалилась у сон, тихо посопуючи біля хлопця.
🔨Kugisaki Nobara🔨
Твоя найкраща подруга давно знала про твій страх. Тому під час походів по магазинах, прорахувавши все наперед, купила тобі беруші, які чудово приглушували сторонні звуки.
В один із дощових днів Нобара прийшла до тебе, щоб порадувати подаруночком. Побачивши, що ти лежиш у ліжку, ховаючись під ковдрою, вона звільнила тебе з міцних лап покривала та вручила свій маленький подарунок.
Розгорнувши його, ти здивовано оглянула маленькі затички для вух. Не зволікаючи, ти швидко встромила їх, сподіваючись, що це допоможе. І це справді допомогло! Неприємний шум раптом зник, забираючи із собою всі негативні емоції.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва: реакції
Romance~приємного читання~ Сподіваюсь, вам сподобаються ці "милі" реакції 😊