Після довгих роздумів сидячи на підлозі під дверима, ти вирішила написати Гето правду про звільнення. Тобі хотілось виговоритися, написати те, що ти зараз відчуваєш, те, що відчуваєш до хлопця, але ти не могла поділитися своїми почуттями.
- Сугуру, тебе звільнять...
Хлопець нічого не відписав, навіть не прочитав повідомлення, можливо, у нього були зараз більші проблеми, ніж у тебе через усю цю ситуацію. Ти просто сподівалася, що він вже заснув, якщо це було можливо після сьогоднішнього божевільного вечора.
***
- Т/і, у мене є хороші новини. - голос тата звучав доволі весело, не часто можна було почути від нього щось хороше. - Ми змогли довести, що на фото не ти з Гето. Проте, тепер я не можу звільнити його, це буде дуже підозріло після того, що сталося, але ти все одно залишаєшся під домашнім арештом.
Що таке для тебе домашній арешт? Все життя ти почуваєшся так наче під домашнім арештом. Батьки відібрали у тебе свободу, насильно змушуючи підкорюватися правилам "вищого світу".
Ти не стала ніяк реагувати на татові слова при ньому, нехай він думає, що для тебе історія з Гето закінчилася. Але чи хотіла ти цього? Хлопець став важливою частиною твого життя і ти не могла так просто його відпустити. Чи хотів цього Сугуру? Те, що він добре з тобою поводився зовсім не означало, що ти йому подобаєшся. І ти це знала. Він не був зобов'язаний спілкуватися із тобою тільки тому, що працює на вас.
Почувши чоловічі голоси на подвір'ї, ти виглянула у вікно. Біля дому вели діалог Сугуру і твій батько. Обличчя хлопця було серйозним та стриманим. Напевно, тато пояснював йому всю "серйозність" складеної ситуації. Проте, це тебе зовсім не хвилювало.
Дочекавшись закінчення їхньої розмови, ти тихо і непомітно підійшла до Сугуру.- Тримай, це твій светр. - ти простягнула його хлопцю.
Було помітно, що Гето трохи наляканий після діалогу із твоїм батьком, але його теперішній вигляд навпаки тобі подобався. Сугуру був таким милим, що ти захотіла його поцілувати. Саме посеред подвір'я, вдень, коли батько швидше за все спостерігав за вами із вікна будинку. Бажання було настільки велике, що ти просто не могла себе контролювати, стискаючи руки в кулаки, щоб не підкоритися йому.
Хлопець взяв светр, хоча не промовив жодного слова. Ти не була цьому здивована, але від хлопця надходив неприємний холод, який тебе трохи дратував. Ти знала, що батько його залякав, напевно, делікатно погрожував.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва: реакції
Romance~приємного читання~ Сподіваюсь, вам сподобаються ці "милі" реакції 😊