💦 Реакція на коротку спідницю 💦

48 2 0
                                    

🌸Itadori Yuji🌸

Теплий літній день ідеально підходив для здійснення твого бажання засмагнути. Ти лежала на полі для тренувань, засмагаючи під палким сонцем та насолоджуючись приємним співом пташок. Побачивши Юджі на горизонті, ти покликала його, щоб хлопець намастив тобі спинку кремом для засмаги.

Наблизившись до тебе, він помітив, що ти лежиш "напівгола", всього лиш у топі та мініспідниці.

- Ітадорі, намащуй його тонким шаром по всій спині. - ти давала настанови, протягуючи йому баночку з білим кремом.

Прийнявши зручну позу на животі, ти чекала на хлопця, поки він відкривав банку, набираючи холодний крем на пальці. Юджі голосно видихнув, торкаючись твоєї спини та легко втираючи крем. Масажуючи ніжну шкіру, він уявляв, як опускається нижче до твоїх сідниць, які відділяла лиш тонка тканина білої спідниці та трусики. Йому хотілось підняти спідницю, торкатись тебе там, де заборонено торкатися друзям. Опустити рожеві трусики, які виднілися під спідницею та провести теплими пальцями по твоїх вологих складочках.

- Я все. - сказав хлопець, швидко покидаючи поле.

- Дякую за допомогу! - викрикувала ти, дивлячись йому у спину.

🔨Kugisaki Nobara🔨

Твоя пара на тренуванні сьогодні - Нобара. Тобі подобалося проводити час із нею, і тренування не було виключенням. Дівчина завжди розуміла тебе набагато краще, ніж хлопці, допомагаючи у будь-якій ситуації.

Сьогодні ти хотіла похвастатися новим костюмом для тренування, який нагадував одяг для тенісу. Прийшовши на поле, ти одразу почала шукати Нобару поглядом. Яке ж було твоє розчарування, коли ти побачила її у такому ж самому костюмі. Підійшовши до дівчини, ти просто дивилась на неї, не промовляючи жодного слова.

- Брала у магазині біля парку? - вона оглянула тебе з ніг до голови.

- Так. - прошепотіла ти, сідаючи на холодну лавку.

- Нічого страшного, на тобі він сидить краще. - Кугісакі широко посміхнулася, витягуючи з кишені телефон. - Зробимо фото напам'ять.

🌑Fushiguro Megumi🌑

Нобара попросила вас двох забрати її з магазину. Оскільки це був кінець навчального дня, ти переодягнулась у звичайний повсякденний одяг, обравши коротку спідницю та футболку. Чекаючи на хлопця навпроти дверей його кімнати, ти присіла на підлогу, опираючись спиною на стіну. Від нудьги та втоми очі зрадливо закривались, ігноруючи твої спроби збадьоритися. Таки піддавшись втомі, ти заснула.

Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now