🌸Itadori Yuji🌸

24 1 0
                                    

Історія з вашого життя.

🌸Itadori Yuji🌸

"Давай сходимо разом."

Юджі одразу ж погодився на твою пропозицію. Дівчина, яка йому подобається вже 2 роки сама запросила його на побачення. Щастю хлопця не було меж. Вже з самого ранку він вибирав що одягти, як причесатися та про що саме говорити. Підготувавшись, Юджі пішов в магазин квітів за букетом для своєї коханої подруги. Купивши букет рожевих троянд, хлопець очікував на тебе біля входу до школи, від нетерпіння кусаючи губи.

Побачивши твій силует на порозі, він почав махати рукою в знак привітання. Широка усмішка з'явилась на хлопчачому обличчі, його тіло тремтіло від хвилювання.

За тобою з дверей вийшов Мегумі.

Обличчя Ітадорі змінилось маскою непорозуміння.

"Що він тут робить?!"

У вухах почало зрадливо дзвеніти від тривоги.

- Мегумі сьогодні піде з нами, добре? - такі болючі для Ітадорі слова так безтурботно вилітали з твого рота.

Юджі завмер на місці, не знаючи, що відповісти.

- Чого стоїш? Ідемо. - беземоційно випалив Фушігуро.

Букет квітів, який ніхто навіть не помітив за спиною хлопця, полетів у смітник.



Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now