🌸Itadori Yuji🌸Очі хлопця округлилися від побаченого перед ним оголеного дівочого тіла. Ти переодягалася після тренування у своїй кімнаті, не очікуючи, що хтось увійде без стуку. Але цим хтось був Юджі.
Хлопець завмер на місці, його погляд пройшовся по всьому твоєму тілі, не залишаючи жоден сантиметр без уваги.
- Юджі, вийди! - ти голосно крикнула на хлопця, прикриваючи інтимні місця руками.
Зазвичай у таких ситуаціях люди швидко покидають кімнату, але Ітадорі просто стояв, продовжуючи дивитися на твоє тіло.
- Вибач, я хотів сказати, що тебе кличе вчитель... - розгублено промовив Ітадорі, не знаючи, що йому потрібно робити.
- Скажи вчителю, що я скоро прийду. І вийди вже! - ти тупнула ногою, показуючи своє незадоволення.
Хлопець нарешті послухався, покидаючи твою кімнату. Зачинивши за собою двері, він сперся на них спиною.
Серце швидко билося у грудях від перезбудження, яке поступово збиралося внизу живота.
- Не зараз, друже. - Юджі поклав руку на збуджений член, торкаючись його через тканину штанів.
🔨Kugisaki Nobara🔨
- Все-таки у тебе більші груди.
Збоку могло здатися ніби ви обговорювали щось буденне, але ви із дівчиною сперечалися за чашечкою чаю про ваші привабливі форми.- Давай перевіримо. - дівчина поставила чашку на стіл, приковуючи свою увагу до твоїх грудей.
Ти потягнула за край футболки вгору, показуючи їй груди. Вона зробила те саме, оголюючи своє тіло.
- І, що ти думаєш? - Нобара оглядала вас двох, порівнюючи розміри.
- Виглядають однаковими. - ти робила те ж саме, намагаючись знайти хоча б якусь відмінність у розмірі.
Опустивши футболки, ви продовжили чаювання наче тільки що не сиділи поруч оголені, роздивляючись одна одну.
🌑Fushiguro Megumi🌑
Зовсім недавно ви з хлопцем стали парою. Але це зовсім не означало, що ви стали ближчими фізично. Мегумі й подумати не міг про те, що побачить тебе голою через такий короткий проміжок часу.
Хлопець нарешті дістався своєї кімнати після важкого дня. Він звалився на ліжко, закриваючи очі. Зімкнувши їх, він насолоджувався тишею та спокоєм, яких так чекав після дня з Юджі та Нобарою, які весь час сперечалися про різні дурниці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва: реакції
Romance~приємного читання~ Сподіваюсь, вам сподобаються ці "милі" реакції 😊