🌃 Вечір із тобою 🌆

48 3 0
                                    


🌸Itadori Yuji🌸

Ітадорі хотів вибачитись перед тобою за те, що сталось на вашому завданні. Він випадково вдарив тебе. І як би хлопець не вибачався, він все ще відчував вину. Тому вирішив загладити її вечором кіно.

І все йшло по плану, поки ти не заснула під час перегляду фільму.

- Вона ще миліша коли спить... - прошепотів Ітадорі, дивлячись на твоє сонне обличчя.

Він вкрив тебе ковдрою, щоб ти не замерзла, а сам зручно вмостився в кріслі, спостерігаючи за твоїм сном.


🔨Kugisaki Nobara🔨

Нобара запросила тебе на ночівлю. Звичайно, як її найкраща подруга ти погодилась. Ви їли різні солодощі під час перегляду мелодрам та розмовляли про події сьогоднішнього дня. Раптом на екрані з'явилась сцена, де головні герої цілуються.

- Тобі хтось подобається? - Нобара перервала тишу.

Ти не знала, що відповісти, але втекти від неї було б не дуже ввічливо, тому ти вирішила сказати "ні".

Але дівчина щось запідозрила...

🌑Fushiguro Megumi & Inumaki Toge🐟

Мегумі випадково підслухав вашу "розмову" з Інумакі. Так він дізнався, що сьогодні ти будеш з хлопцем весь вечір. Фушігуро не міг руйнувати ваші плани, але відпускати тебе одну йому також не хотілося. Тому він вирішив напроситися до вас. Весь залишок дня хлопець ошивався біля тебе. Ти вирішила діяти, коли це стало занадто підозрілим.

- Щось сталось, Мегумі? - запитала ти, побачивши, що хлопець час від часу поглядає на тебе.

- Нічого, просто відпочиваю. - холодно відповів Фушігуро.

Тобі здалося, що він почувається самотньо, тому ти запросила хлопця до вас з Інумакі.

Тоге сильно здивувався, коли побачив за дверима не тебе одну.

- Лосось...? - його обличчя виражало здивування, смуток і стурбованість.

- Вибач, що не сказала раніше, але можна Мегумі буде з нами? - ти намагалася згладити незручну ситуацію милим виразом обличчя.

Хлопець не міг тобі відмовити, тому пропустив вас двох у кімнату. Весь вечір вони боролися за... за все! За вибір їжі, яку ви будете їсти, за вибір фільму, який ви буде дивитись, але найголовніше! вони боролись за твою увагу. Тому цей вечір весело провела тільки ти!


🔵Gojo Satoru🔵

Вчитель хотів дізнатись більше цікавих деталей про твоє життя, тому вирішив провести час разом. Ви їли мочі, грали в ігри, розмовляли про твоє минуле.
Але запитання про батьків було лишнім, твої очі наповнились сльозами. Годжо одразу пошкодував, що зачепив цю тему. Потрібно було тебе заспокоїти, але як?

Він просто обійняв тебе, міцно прижимаючи до себе. Ти здивувалася такому вчинку, але не відштовхнула вчителя.

- Вибач, я не хотів тебе засмутити... - ніжно прошепотів Годжо над твоїм вухом, майже торкаючись його...

Магічна битва: реакції Where stories live. Discover now