Я кохаю Тебе.
З першого погляду я зрозумів, що Ти саме та людина, яку я шукав все своє життя.
Я люблю тебе всю. Люблю з твоїми перевагами та недоліками, які для мене є плюсами.
Люблю кожен міліметр твоєї шкіри, кожен твій шрам, кожен волосок, люблю цілком і повністю.
Ти наповнюєш моє життя сенсом, коли я поруч з тобою, коли я думаю про тебе, коли я згадую тебе.
Мені хочеться зупинити час, щоб я міг насолоджуватися тобою вічно. Спостерігати за тим як Ти читаєш, як Ти готуєш, як Ти прогулюєшся, як Ти дивишся на мене, як Ти живеш.
Спостерігати за твоїм ангельським обличчям, очима, губами, які я так обожнюю цілувати.Ти найкраще, що могло статися зі мною у всіх моїх життях, які я прожив, живу і житиму. Я тебе кохаю, кохаю настільки, що віддати життя за тебе для мене легше, ніж вдихнути повітря.
Я робитиму все для того, щоб Ти була щасливою.Ти моє все: сонце, вода, повітря; Ти мої життєво важливі органи, моє серце і мій мозок.
Я хочу, щоб Ти знала, я думаю про Тебе кожну секунду свого життя, коли просинаюсь, їм, миюсь, працюю, засинаю і під час сну коли ти мені снишся.
Життя до тебе було існуванням, сірими буднями, які перетворилися в одну велику темну пляму, яку Ти після нашої зустрічі розмалювала коханням, своїми різнокольоровими барвами.
Я розумію, що прошу багато, така дівчина як Ти, заслуговує на все, що існує у цьому світі, цьому всесвіті та інших галактиках.
Але чи могла б Ти залишитися зі мною до останнього мого подиху, а потім любити після смерті. Я чекатиму тебе на тому боці, щоб Ми могли зустрітися в іншому житті.Я завжди буду поруч, допомагатиму, любитиму, турбуватимуть, робитиму твоє життя таким же яскравим яким робиш моє життя Ти.
Ти неймовірна, твоя краса засліплює мене, я був би не проти осліпнути від неї, але не мати змоги бачити Тебе - це найжорстокіше покарання, яке можна тільки придумати.Тоді б я тільки чув твій чарівний голос. Коли Ти називаєш моє ім'я я почуваюся найщасливішою людиною у світі, якою я і є завдяки Тобі.
Будь моєю.
Я Тебе кохаю.
Кохаю вічно і назавжди.
Я тебе кохаю...
Якщо мій майбутній хлопець не скаже мені хоча б половину з цього, то мені не потрібен хлопець 😭😭😭
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва: реакції
Romansa~приємного читання~ Сподіваюсь, вам сподобаються ці "милі" реакції 😊