《16》

633 31 20
                                    


Bilincim yerine gelmeye başladığında başım ağrıyordu.

Her neredeysem hiç rahat değildim ve henüz gözlerimi açacak gücü kendimde bulamıyordum. Göz kapaklarım çok ağırdı ve gözlerimi açmaya çalışmak beni yoruyordu.

Tek yapabildiğim, vücudumda hissettiğim ağrıdan inlemekti.

Nerede olduğumu öğrenmekten korkuyordum. Yatıyordum ve anladığım kadarıyla üzerinde yattığım şey ince bir şeydi.

Vücudumun altındaki şey son derece rahatsız ediciydi ve yatak odamda olmadığımı biliyordum.

Sonunda bana ağır gelen göz kapaklarımı açmayı başardığımda yabancı bir tavana bakıyordum. Ev gibi bir yer değildi, süslü ve bakımlı değildi.

Kafamı yana çevirdiğimde beton duvarları fark ettim. Bu, buranın neden daha soğuk olduğunu açıklıyordu.

Gözlerim yatağın dibine odaklanana kadar yavaşça etrafta gezindi. En sonunda sandalyede oturan şeytanın kendinden emin ve rahat bir şekilde arkasına yaslandığını gördüm.

Beni izliyordu.

Vin tam oradaydı, gömleğinin üstten birkaç düğmesi açılmıştı. Bakışları her zamanki gibi karanlıktı ve sanki bir şey yapmamı bekliyormuş gibi beni izliyordu.

Oturmak için hareket etmeye başladığımda etrafımda gördüğüm şeylerle bir zindandaymışım gibi hissettim. Duvarlardan zincirler sarkıyordu ama Vin beni yatakta serbest bir şekilde bırakmıştı.

Üzerime baktım. Daha önce giydiğim kıyafetleri giymiyordum. Üzerimde sadece iç çamaşırım ve aşırı büyük beyaz bir tişört vardı.

Sonunda gözlerimi Vin'e çevirdim ve sakin bir sesle konuştum. "Kıyafetlerim nerede?"

Kollarını göğsünde kavuştururken dudaklarında çarpık bir gülümseme belirdi. "Artık bunlar senin kıyafetlerin. Şimdilik."

"Fazla şımarık olduğun dikkatimi çekti, bu yüzden sana davranmayı seçtiğin gibi davranmaya karar verdim."

Ondan uzağa baktım. Ceza olarak kıyafetlerimi çıkarıp beni iç çamaşırı ve büyük bir tişörtle mi bırakmaya karar vermişti? Bu oldukça aşağılayıcıydı.

Evin içinde de böyle dolaşmak zorunda kalabilirdim ve bu yüzden şu anda asla ağzımı açamazdım. Beni çok kötü bir duruma sokmuştu.

"Çok komik, Ahsen. Buraya geldiğinde sana o kadar çok şey sundum ki, sana dünyaları bile verebilirdim ama sen bana sürekli saygısızlık etmeyi tercih ettin."

Tekrar konuşmaya başlamadan önce çenesi gözle görülür bir şekilde kasılmıştı. "Bu beni gerçekten sinirlendiriyor."

"Vin, sana saygısızlık ettiğimi düşünüyorsan özür dilerim ama bazı şeyler hakkında farklı görüşlerimiz olduğunu düşünüyorum. Farklı kültürel bakış açıları gibi," diye açıklamaya çalıştım.

"Bu yüzden beni ciddi bir şekilde suiistimal edemezsin."

Yüzünde hiçbir duygu belirtisi olmadan bana bakarak sandalyeye yaslandı. Ne düşündüğünü anlamak neredeyse imkansızdı.

"Sorun şu ki, benim evimde yaşıyorsun. Benim karımsın ve bu yüzden benim kurallarıma uymak zorundasın. Bunu sana defalarca söyledim ama sen beni hiçbir şekilde ciddiye almadın."

Vin sandalyesinden kalkıp sandalyenin arkasına tekme atınca sandalye beton zemine düşmüştü.

Silahını çıkarıp rastgele bana doğru ateş ederken hafifçe sıçradım. Her atışı kaçırıyordu ve bunu planlı bir şekilde yaptığını biliyordum.

Tutsak Aşk  (+18) | lavinya SoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin